Spring naar bijdragen

Woensdag 31 oktober 2012

Runningliesje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Ja ik heb wel geoord dat het veel strenger is geworden Har.
En Dick B. was die er ook nog toen jij er was? Vreemde vogel vond ik dat altijd. Lag vaak met hem overhoop. En hij stonk altijd. brrrr.quote>

Weet ik niet meer, denk van niet.
Maar die periode is wat namen betreft blank geworden voor mij.
Heb nog wel huiswerk liggen uit die tijd...neus ik nog wel eens in.
Was ook een man met autistische trekjes...die moest maar eens als clown rond gaan lopen. Beurde hij wel van op...maar ben hem 1 jaar later totaal verwaarloost tegengekomen terwijl hij de 9 maanden vol had gemaakt.

Mensen, laat je niet afschrikken hoor door deze verhalen..het was een totaal verkeerde aanpak toen die tegenwoordig niet meer voor komt. Voortschrijdende inzichten wellicht..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
Oh dank je,
dacht nog wel dat ik er charmant uitzag....
Had je je bril wel op?
:D
Jij was toch die met die sandalen en geitenwollensokken?quote>

Ik heb het meer over je karakter Hannah....ennuh, ben heel wat assertiever geworden en heb de geitenwollensokken aan de wilgen gehangen...vogeltjes denken dat er een vetbol in zit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Maar hebben we het over dezelfde Dick? Want die was hoofd van Leefdeal.
En Leefdeal bestaat niet meer hé? Dat was toen samen gegaan met Roderheide in St. Oederode.quote>
Weet niet meer wie het hoofd was...maar Dick * en dat was degene die toen leiding gaf ongetwijfeld...hoefde hij geen Dick voor te heten.
Toen ze het trainingskamp op moesten doeken hebben ze nog tegengeprutteld, was te zeer tegen de egootjes in...
Is toen inderdaad samengegaan met St. Oedenrode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Har
heb de geitenwollensokken aan de wilgen gehangen...vogeltjes denken dat er een vetbol in zit :D

quote>

Nou dan even naar je voeten laten kijken Har, is er echt wat mis tussen je tenen lijkt me zo ;-) arme gevederde vriendjes , dag vogels..................
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De leiding bestond gedeeltelijk uit ervaringsdeskundigen * , met een erg grote dunk van zichzelf. Zij stonden immers droog!

Ben nog uit de tent gelokt door een van hen toen ik zwaar depressief was...hij was even vergeten dat ik ook manische trekjes vertoonde.

Had hem aan het denken moeten zetten...

Gelukkig worden tegenwoordig de verslavingszorg en de psychiatrie (voorheen 2 verschillende trajecten) aan elkaar gekoppeld. Diagnose van psychische gesteldheid en/of aandoening moet EERST gesteld worden...verstandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Originally posted by: Har
heb de geitenwollensokken aan de wilgen gehangen...vogeltjes denken dat er een vetbol in zit :D

quote>

Nou dan even naar je voeten laten kijken Har, is er echt wat mis tussen je tenen lijkt me zo ;-) arme gevederde vriendjes , dag vogels..................quote>

Grapjurk :P Zal even mijn huidige outfit posten...ben advocaat geworden!
Harowitszh! Nog iemand zwart geld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen baasjes,

Vanochtend al flink in de bonen hier:)

DAGPACT:

Albert

Lytse

Liesje

Marc

Truitje

MIRANDA

Travel

Spike, still going strong.

Truitje, we hadden nu opdrachten in het kader van Kees van de Wetering.

Fragmentatietechniek. Ff googelen, is wel erg leuk - vrolijke kleuren.

Nu weer aan het werk mensen.

Fijne dag allemaal en sterkte voor iedereen die het nodig heeft:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

De wandeling zit er weer op.

@ Diesel: filosofisch begin van de dag! Ik vergeet steeds of het eerst Allerheiligen is en dan Allerzielen of omgekeerd. Jij duidt op Halloween denk ik.

Heel wat doden te herdenken hier. Hoe ouder je wordt, des te meer het er zijn.

Leren van je fouten wordt mijn motto van de dag.

@ Mark: je hebt je gesprek al gehad en ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is. We horen het nog wel.

Nu eerst even lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Har: wat ben je goed bezig zo. Schoonzus heeft dezelfde stoornis, maar wisselt niet zo snel als jij. Haar depressies zijn zeer diep.

Je doet er inderdaad veel voor, maar je plukt de vruchten. Heerlijk.:)

@ Mark: vampiertanden.:D Goed voor een hartverzakking!

@ Marc: er weer bij vandaag! Lang leve het dagpact, dat alweer vandaar geopend is.

@ Liesje: alweer bedankt daarvoor.

@ A3: ik sluit me aan bij Yvonne. Het zal een tijd duren dat het vertrouwen terug is. Iedereen met een relatie kan dat beamen. Je hebt gelijk dat het niet motiverend is en dat je je in je kuif gepikt voelt, omdat je zo je best hebt gedaan. Voordat de stand gelijk is, zo je al van een strijd tussen jullie kan spreken, moet er waarschijnlijk nog heel wat gebeuren. Wie weet wat we allemaal doen terwijl we dronken zijn, hoeveel pijn we die ander doen.

Dat kusje erop van Har vind ik een reuze idee. Deel met je vrouw hoe je bezig bent en wat je doet om niet te drinken. Zij kijkt er alleen maar vanaf de buitenkant tegenaan waarschijnlijk.

@ Jootje: je gaat goed hè meis? Zet hem op!!!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...