Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal,Hierbij wat 'klassieke' muziek. quote> Oude jongere muziek toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 * a3 en ook erg herkenbaar... Ik snap best dat men wat vertrouwen kwijt is, maar wat meer meedenken zou fijner zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: YvonnePffff, das moeilijker Har ben ik bang. Tenzij ze tegenwoordig cafeinevrije bonen verkopen .....quote> Nou ja, mijn eerste 3 bakkies 's ochtends zijn met...moet toch zeker wakker worden!Nuttige info, ga er eens achteraan...het hand made gebeuren dan formulering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik hoop overigens, om even terug te grijpen op de berichten van eerder vanmorgen, dat je een goed gesprek zult hebben Mark. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ga de route van GLOW uitprinten..gaan we lopen met een stel mensen. Is Eindhoven toch een beetje de lichtstad geworden die het jarenlang onterecht pretendeerde te zijn. Kom straks nog effe kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goeie morgen uitslapers en niet uitslapers. Het is kkkkkkkoud zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goeiemorgen frummers! even bijlezen en dan naar de tandarts er is een halve hoektand zomaar afgebrokkeld, jakkes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Hier alles goed. Wil jullie even een goede dag wensen. Tot ??? Weet niet wanneer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Morgu Jane, sterkte... yeg... tandarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ga je op vakantie Hanneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Nee hoor ik ga niet op vakantie. Maar ik weet nooit wanneer ik de pc weer aanzet en hier kom kijken. Jane sterkte bij de tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Jane wat ellendig joh, nou veel plezier dan ;-) eerst dan maar nog een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Okee, tot ooit dan maar Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen uitslapers en niet uitslapers.Het is kkkkkkkoud zeg.quote> Ha die Bol! Ben benieuwd naar je berichtje over Leefdael gisteren. Tis wel in the past maar ben toch benieuwd naar jouw ervaringen daar. PM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Sterkte Jane! Ik ben vandaag weinig op het forum, ik ga lente schoonmaak houden. (beetje te vroeg of te laat, haha). Mijn pa komt langs om me te helpen. Ik denk eerder dat ik hem van koffie voorzie en hij me de bevelen geeft Fijne dag eenieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Oh gutteguttegut, helemaal Bol over het hoofd gezien, jij ook een goede morgen hoor Bol En ja... tis koud, maar droog en de zon schijnt hier... das dan ook wel weer fijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Je kunt het ook 'najaarsschoonmaak' noemen Lies, dan loop je in ieder geval keurig in de pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 En dan wordt het voor deze dame tijd om aan de slag te gaan. Maak er wat van lui.... Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Dubbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Schoonmaakse Liesje! Grr had ik helemaal progamma in mijn hoofd , gaat het bij het eerste punt al mis.. Doucheslang kaduk. nouja dan maar extra deo haha gelukkig sta ik droog, dus stinken naar drank doe ik gelukkig niet! Hoop dat verder wel alles goed gaan vandaag... Nou ik ben weg meld me na mijn gesprek weer! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Har. Ik had nog iets geschreven over die pak-aans. Heb je dat al gelezen? Jas en verder heb ik het als heel fijn ervaren maar ik was er ook eerder dan jij en veel minder streng. Heb daar een fijne tijd gehad. En gelukkig nooit geen pak-aan. Je had geloof ik ook nog een pannenveeg. We hadden ook een knuffelhoekie en daar werd veel gebruik van gemaakt. Ik heb sinds kort weer contact met iemand waar ik toendertijd ook een heel fijn contact mee had. Verder komt N. Pul.... nog regelmatig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Leek meer op een koortsstuip, geloof ik. Bol, lentekriebels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeHar. Ik had nog iets geschreven over die pak-aans. Heb je dat al gelezen? Jas en verder heb ik het als heel fijn ervaren maar ik was er ook eerder dan jij en veel minder streng. Heb daar een fijne tijd gehad. En gelukkig nooit geen pak-aan. Je had geloof ik ook nog een pannenveeg. We hadden ook een knuffelhoekie en daar werd veel gebruik van gemaakt.Ik heb sinds kort weer contact met iemand waar ik toendertijd ook een heel fijn contact mee had.Verder komt N. Pul.... nog regelmatig hier.quote> Nee, nog niet gelezen. Maar er komt wel iets terug in mijn herinnering dat jij daarover eerder iets hebt geschreven.Knuffelhoekie...tsss, wij werden met touw aan elkaar vastgeknoopt om maar eens te leren wat met elkaar verbinden inhoudt.Het bordje om je nek met daarop je zwakte was ook een van de foute fratsen.Heb daar toendertijd de meeste pak-aans gehad..was vreselijk chaotisch door overprikkeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: jane4.Bol, lentekriebels?quote> Hoe bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 goedemorgen iedereen Samhain kende ik niet Diesel, boeiend, geeft een heel andere dimensie over Allerheiligen/allerzielen ben ervan door, veels te laat met alles begonnen vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden