Spring naar bijdragen

Woensdag 31 oktober 2012

Runningliesje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Yvonne

Pffff, das moeilijker Har ben ik bang.
Tenzij ze tegenwoordig cafeinevrije bonen verkopen .....:Dquote>

Nou ja, mijn eerste 3 bakkies 's ochtends zijn met...moet toch zeker wakker worden!
Nuttige info, ga er eens achteraan...het hand made gebeuren dan ;)

formulering

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schoonmaakse Liesje!

Grr had ik helemaal progamma in mijn hoofd , gaat het bij het eerste punt al mis.. Doucheslang kaduk. nouja dan maar extra deo haha gelukkig sta ik droog, dus stinken naar drank doe ik gelukkig niet! Hoop dat verder wel alles goed gaan vandaag... Nou ik ben weg meld me na mijn gesprek weer! Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har. Ik had nog iets geschreven over die pak-aans. Heb je dat al gelezen? Jas en verder heb ik het als heel fijn ervaren maar ik was er ook eerder dan jij en veel minder streng. Heb daar een fijne tijd gehad. En gelukkig nooit geen pak-aan. Je had geloof ik ook nog een pannenveeg.

We hadden ook een knuffelhoekie en daar werd veel gebruik van gemaakt.

Ik heb sinds kort weer contact met iemand waar ik toendertijd ook een heel fijn contact mee had.:)

Verder komt N. Pul.... nog regelmatig hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Har. Ik had nog iets geschreven over die pak-aans. Heb je dat al gelezen? Jas en verder heb ik het als heel fijn ervaren maar ik was er ook eerder dan jij en veel minder streng. Heb daar een fijne tijd gehad. En gelukkig nooit geen pak-aan. Je had geloof ik ook nog een pannenveeg.
We hadden ook een knuffelhoekie en daar werd veel gebruik van gemaakt.
Ik heb sinds kort weer contact met iemand waar ik toendertijd ook een heel fijn contact mee had.:)
Verder komt N. Pul.... nog regelmatig hier.quote>

Nee, nog niet gelezen. Maar er komt wel iets terug in mijn herinnering dat jij daarover eerder iets hebt geschreven.
Knuffelhoekie...tsss, wij werden met touw aan elkaar vastgeknoopt om maar eens te leren wat met elkaar verbinden inhoudt.
Het bordje om je nek met daarop je zwakte was ook een van de foute fratsen.
Heb daar toendertijd de meeste pak-aans gehad..was vreselijk chaotisch door overprikkeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...