Gast A3 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 goede morgen frummels. diesel koffie aan het zetten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedemorgen, Ben alweer een uurtje op, hond uitgelaten het waait behoorlijk buiten. Nu maar even koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Good murning luitjes. Nóg geen koffie? Tsssss, Za'k maar even gaan zetten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 diesel zit erop te wachten yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedemorgen, Ook hier de koffie en ontbijt al op. Weer een nieuwe dag. We zullen zien wat die ons brengt. Ik wens iedereen die dit leest een heel goede en fijne dag toe. Wat mij betreft nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedemorgen luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: igordiesel zit erop te wachten yvonnequote> Hij moet er niet op wachten, hij moet um zetten Igor... Nou, vooruit dan maar, is hier inmiddels aan het doordruppelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Morgu Tina en Hanneke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Moggu Yvonne. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Mogguh allemaal! Poeh eerst een kop koffie en dan aan de buikspieroefeningen... Ik merk wel dat ik gisteren de fout in ben gegaan, voel me lang niet zo fit als andere morgens. Maja, de loopgroep was leuk. Jammere van de euforie naderhand en het biertje dat ik heb aangenomen... Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Hoi Hanneke, Ja, ik heb heerlijk geslapen. Had nog wel even door willen pitten. We hebben totaal andere manier van roosteren op het werk en dat geeft nogal wat 'rare' diensten die veel energie vreten merk ik. En dan vandaag toch ook weer redelijk vroeg beginnen... dat hakt er in op mijn oude dag, hahaha. Maar geeft niet, ik heb nog werk, en mag daar al heel dankbaar voor zijn. Lies ook goede morgen.. ja meis, was het niet iets met een kont en blaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Mogguh Yvonne, Jep, ik kan nou niet meer gewoon op een stoel zitten... Suck6 vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Morgu Marc. Ook lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Hallo Yvonne, Ja, gelukkig heb ik eindelijk weer eens een keer vrij goed kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedemorgen! Voor de eerste keer dat ik hier kom mag ik nog meeschrijven op de eerste pagina (oeps, toch tweede pagina) van de draad van vandaag. Zonder reden zo vroeg wakker. Behalve dan dat ik nog vergeten ben mijn wekker achteruit te zetten en ik eerlijk dacht dat het al later was. Goed, eerst koffie en ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 ONBEHOLPEN Als altijd is de vroege dag een deerniswekkend gat Mijn beide handen trillen, ik zit gapend, moe en mat In een vicieuze cirkel - en ik zo vaag als wat: Ik kan geen koffie zetten als ik nog geen koffie heb gehadIvo de Wijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Das mooi Marc. En ook voor jou een goede morgen Madeleine, best wel lekker he, een keertje vroeg op... Hihi Jaap, dat klinkt aardig onbeholpen Jaap , heb jij even mazzel dat er hier een heuuuuul grote pot verse koffie staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Haha, Jaap. Dat is inderdaad onbeholpen. Ik heb wel een kopje over hoor. Ik weet trouwens niet wat het is, maar koffie van mezelf vind ik nooit zo lekker smaken als koffie dat een ander vers voor mij heeft gezet. Yvonne, het is heerlijk rustig buiten. Toch leuk om ook eens mee te maken op een doordeweekse dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Klopt Madeleine, die rust en stilte vind ik 's morgens vroeg zo heerlijk. Ben er al lekker op uit geweest met de hond. Zo, en nu boterhammen klaarmaken en wegwezen hier. Luitjes, maak er een mooie dag van. Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Fijne dag, Yvonne. Mijn koffie staat voor me en mijn boterham is op. Nu nog bedenken wat voor nuttigs ik ga doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goeie morgen kanjers:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedemorgen tante had net afgesloten toen ik je nog las dus nog even snel inloggen voor jou hele fijne dag vandaag ga ik er ook van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ach Sha. das lief van je. Dank je wel. Heb net de arrenslee weer uit de stal gehaald. Jij ook een fijne dag hé? Vanmiddag komen er wat mensen om te leren schilderen dus mijn dag zit vandaag vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden