Rudy Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Lidia je zou zeggen dat met het ouder worden, het gevecht of de weerstand bij mensen minder wordt en men milder wordt en vaak komen daaruit verzoeningen voort die je voorheen niet voor mogelijk had gehouden. Bang voor de afwijzing gaat vaak hand in hand met vernieuwen van verloren contacten. Maar de waarheid onder ogen zien is denk ik beter dan de misère voor je uitschuiven. Eventueel hernieuwde kennismaking gesprekken zou ik niet via de telefoon doen maar live in een passende sfeer afhandelen. Ik heb niet alles gelezen wat je hebt geschreven maar vertrouwen terug winnen duurt erg lang. Ik schrijf wat op aan de hand van mijn eigen ervaringen met mijn kinderen waar ik door mijn gezuip niet meer voor kon zorgen, maar na jaren het contact een stuk beter geworden. Er is altijd hoop, je moet wel zelf het initiatief nemen. En daarbij wens ik je kalmte moed en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 zo, en dit is waarom ik hier baal. je zet 4 a 6 berichten neer en geen hond die er op reageerd nou ja als Bor en Made mij maar gelezen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 mooie film Lidia! Rudy, niks film: real life:heart: En Albert weer terug, gaat weer de goeie kant op met jou he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Mensen, het beste. Ik ga naar mijn beste vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Bor, wat een mooie afsluiting van een voor jou geweldige dag! You're counting your blessings....one by one Slaap goed, gouden dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 wat een ....... forum!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Lenie, kom op meis zeg wat je echt dwars zit wie weet wat voor respons je dan krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Fijn Borr dat het goed gegaan is vandaag. Ik ben weg, naar bed. Slaapwel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Fijn voor je Bor dat je zo,n mooie dag hebt gehad en trots mag je zijn op jezelf omdat je niet gedronken hebt Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Rudy, wat een fijn nieuws! "Het leven krijgt plots meer diepte, en kleine dingen worden intenser beleefd." Zo heb je dat ervaren. Dank je wel voor het delen. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Lenie, what's up? Ik heb het echt niet gelezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Kirky:rose: gelukkig is het bijna morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Jane, hoe was je training, tussen de buffetten door? Hebben jullie het gezellig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Kirk, je maakt me verdrietig omdat ik met je mee leef en nu die woorden voel. Lenie:heart: ik heb niet gelezen vandaag Wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Ja hoor gwen goed voor de kollegiale kant en we werken gelukkig veel in sub-groepjes met 80 mensen tegelijk is niet mijn ding en met de nachtbrakers in het café nu ook niet fijn dat jullie er zijn dus:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Zo heb ik tijdens mijn reis ook af en toe een nodige time-out kunnen nemen van de groep. Even het forum op! Doet goed. Werkt relativerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Kirk. Zoek de rust op... lekker muziekje? Prachtig gedicht trouwens. Ik heb em bewaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 en ik zoek mn bedje op ben het ook waard:) Jij straks ook nog ff nasudderen op bed Bor wat kan het leven je dan zomaar weer toelachen he meis is je zo gegund ook:present: slaapl lekker mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Ben net terug van avond bezoek bij vrienden en voor het eerst heb ik nie gedronken bij het klaverjasen!!! Leve de vrijheid. Iedereen sterkte met die dingen waar je mee worstelt. Laat me naast je mogen staan. Ik ga nu naar bed weltrusten Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 We zijn het allemaal waard! Ik ga ook de film kijken en een beetje opslomen. Lenie, slaap zacht! Jane, heb je je mat wel bij je? Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Nog even een welterusten, Albert weer thuis en resultaat van de inspanningen. Mooi, zal je vast rust geven. Bor, een dag met een gouden randje. Dat mag je koesteren. Kirky, je leest triest en uitgeput, probeer een beetje voor jezelf te zorgen. Lenie, Als je zou proberen wat duidelijker te zijn, is er respons, ook voor jou. Jane, snoeperd. Gwen, weer helemaal geaclamatiseerd? En natuurlijk alle anderen ook deze dag is weer voorbij. Als het je zwaar viel en je hebt het toch droog kunnen houden een . Truste, en morgen nuchter weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Avond, Thx lytse en Zon! Beter ja, best nee. Wilde (sorry dat ik voor je praat lydia) nog zeggen, seg nie zagen he, lydia heeft al duizend keer gezegd dat ze heus alles leest, dus ook ullie antwoorden. Daarom niet nu, tout suite maar wel... Wanneer mag ik terug Han? Finke en het kerstverhaal?? Of is dat nog NET wat te vroeg, kan da pas als de elanden al in gespannen staan. Kirk, pffffffffff wat moet ik dan zeggen, he... ik doe hier al jaaaaaaaaaaaaaaren alles. Was deze week al blij dat er deze week per toeval iemand was die me een bouillon bracht terwil ik meer dan 39 koorts had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 kan ik volleeeeeeeeeeeeedig inkomen Ck! Same here! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 nee Jane dank je... ik laat nog niet eens de helft los. lama...geniet..http://www.youtube.com/watch?v...ebl5fw&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Met die griep de laatste dagen heb ik ook nog weer es ondervonden dat ibuprofen absoluut niet samen gaat met mijn maag dus nee voor mij.. Normale PCM, of anders Afebryl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden