Lytse Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @ Har: wat heb je een prachtige foto geplaatst. Iets om te schilderen. @ Tina: hoe gaat het met je? Als ik straks weg ben, lees ik later weer terug! Bij het icoontje van Har denk ik meteen aan Will. Al weer even niets van gehoord. Als je meeleest Will: sterkte met de verbouwing en het samenwonen. @ Marc: het is voor mij een zondagmiddagconcert geworden. Heerlijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hang maar lekker even, Madelief. Maken we het gezellig! Kaarsjes aan. Ristretto erbij, chocolaatje. Bliss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Goedemiddag! Sta al de hele dag ingelogd, maar heb, volgens mij, nog niets gezegd. Sorry. Het is triest weer. Het lijkt net alsof het de hele dag nog niet licht is geweest. Ben daarom maar aan het internet-windowshoppen geslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Toeval of niet Bo, ik heb vanochtend een lijstje met geluksadviezen gepost. (AAdraadje) Over omdenken gesproken.... Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @ Igor: nieuwe stopdatum in vet! We gaan er weer voor. @ Kameleon: ik ben het helemaal met je eens dat het belangrijk is om met je partner te praten. Hier hetzelfde. Fijn dat er weer wat ruimte is gekomen. Mijn man dacht eerst dat ik er te luchtig over deed en voelde zich niet gewaardeerd in alles wat hij voor me had gedaan; ik had de indruk dat hij niet wist hoe hard ik ervoor knokte. We gaan stapje voor stapje. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: gwenHang maar lekker even, Madelief.Maken we het gezellig!Kaarsjes aan.Ristretto erbij, chocolaatje.Bliss!quote> Lekker!En ja, ik zal de kaarsjes eens aansteken hier!De haard zou ook nog kunnen, maar dan ontregel ik het centrale verwarmingssysteem.Dat kan pas doen als het echt koud word.Eerst moet dat ingewikkelde systeem aan de winter zijn aangepast... zucht.En ik hou zo van mijn haardje.Maar he! Ik zal niet klagen verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik heb vanmiddag na mijn AA meeting een klasje Zumba gevolgd. De zumbaleader was een knetterenthousiaste Cubaan en ik kreeg spontaan traantjes bij het meemaken van zoveel levensvreugde... (zag je niks van vanwege het danszweet) Voor 20 eurie per maand kan ik me iedere dag helemaal stuk dansen, yoga-en pilatesen. Bewegen is fijn! Wandelen met of zonder hond of hardlopen is nòg goedkoper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @ MM: fijn dat je ons gevonden hebt. Ik zal straks op "wie is wie" kijken. Het duurt even voordat je iedereen leert kennen, maar aarzel niet om ertussen te springen als je iets wil vragen of zeggen. Daar is het forum voor. Succes! @ AR : hartelijk gefeliciteerd net je wederhelft. Nog vele goede jaren voor jullie beiden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: gwenToeval of niet Bo,ik heb vanochtend een lijstjemet geluksadviezen gepost.(AAdraadje)Over omdenken gesproken....Mooiquote> Gelezen net GwenEn ik geloof er indat toeval niet bestaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @ Snoep: ik heb me zorgen om je gemaakt. Je hing hier inderdaad al lang tegenaan. Drank en de relatie??? Hoe gaat die combinatie en ieder afzonderlijk? Neem nu geen beslissingen over niet of nooit. Probeer het vandaag droog te houden en morgen kijk je opnieuw. Sterkte meis. Je bent meer dan een jaar droog geweest, dus je hebt bewezen dat je het kunt. @ Made: fijn dat je je wat beter voelt. Hou vol hoor. Je zit in een moeilijke situatie en we leven mee! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: MadeliefBootje!Ja, wie weet wat voor invloed wij nog eens op Frodo krijgen! quote> Ik verken mijn mogelijkheden en grenzen;);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 De middag is bijna voorbij, ga nu koken man en kinderen komen zo dus het gevaar is bijn a geweken en kan ik alweer trots op mezelf zijn. pfoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Helaas moet ik weer aan de slag. Het collectegebeuren is nog lang niet klaar. Eén voordeel is dat je dan niets merkt van het trieste weer buiten. Wel toen we naar schoonma gingen, maar ik heb een rijpe kiwi voor haar meegenomen en haar de kleren laten zien die ik voor haar gekocht had. Ze vond ze mooi! Mijn dag kan niet meer stuk! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Bo Lytse Rose, Ja, je kunt trots zijn! Mensen ik ga afsluiten. Het was fijn om er even te zijn. Ik heb nog lang niet alles gelezen, maar dat komt dan een andere keer wel. Fijne avond en ik hoop tot snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 *dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: lavendel1Wat een warm dagdraadje, met zoveel wijsheid, plink tranen weg !!Bo, deze heb ik van je geleend op het draadje van MMIk vind die zo sterk dat ik vind dat iedereen die even moet lezen.Ik heb daar alvast heel veel aan ...Ons brein kent geen ontkenningZeg: ik denk niet aan een groene appel en we zien het al voor onsZeg: ik wil geen wijn en we zien de flessen al voor onsDaarom denk ik altijd aan wat ik wél wil....quote> Madeliefje, heb even zitten lezen over alcohol en neuropathieDaar word ik heel stilletjes van. Ik stond daar zo dicht bij vrees ik.Prachtig dat je dat hier wil delen. Dikke hug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Snoepje, Ik heb ook zo vaak gedacht dat ik kon minderen, dat ik de controle kon houden. Niet dus. En op een gegeven moment dacht ik, waarom zou ik mezelf dit nog aan doen? Jezelf steeds op het scherpst van de snede zetten? Uiteindelijk blijf je dan maar aanklooien. Voor mij is dat in ieder geval heel duidelijk. Jouw geval ken ik natuurlijk niet. Het wegvluchten helpt niet (dat weet ik maar al te goed). Als je weer "terugkomt" zijn je problemen er nog steeds maar ben je in slechtere staat om ze op te lossen of het hoofd te bieden. Ik heb ook bergen problemen, een nogal gecompliceerde toestand, maar ik weet dat als ik nu niet stop, het erop of eronder is. Ik moet helder zijn om verder te gaan. Ik sta (weer) helemaal aan het begin en ik hoop dat jij ook voor jezelf een nieuw begin kunt maken. Sterkte! MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: lavendel1Bo, deze heb ik van je geleend op het draadje van MMIk vind die zo sterk dat ik vind dat iedereen die even moet lezen.Ik heb daar alvast heel veel aan ...Ons brein kent geen ontkenningZeg: ik denk niet aan een groene appel en we zien het al voor onsZeg: ik wil geen wijn en we zien de flessen al voor onsDaarom denk ik altijd aan wat ik wél wil....quote> Lavendel:heart:Je mag alles van me lenenen blij dat het je helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Voor mij laatste avond drinken. Morgen ga ik stoppen. Ter ondersteuning voor 4 dagen Oxazepam, met afbouwschema. ... spannend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Succes Sieraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: BoIk verken mijn mogelijkheden en grenzen;);)quote> Blijven geloven in je kwaliteiten hé Booke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Thanks! Afscheidsritueel wordt een paar bier vanavond en een slokje wodka. Alle tips van de behandeling doornemen samen met mijn vrouw en.. Daarna de flessen kapot gooien en lekker slapen. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Wat een goed idee Sieraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Goedemiddag luitjes, als ik ergens doorheen wals excuses. Vanmorgen is mijn PC gecrached en ik ben echt alles kwijt, honderden foto's die mij zeer dierbaar waren en nog meer van dit soort zaken. Heel dom, geen backup gemaakt. Ook zijn er gegevens van forummaatjes verloren gegaan. Dat was het even, heel vervelend er zijn ergere dingen, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 en nu Tina? Heb je een leen-pc of m weer aan de praat? Had jij niet pas een nieuwe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden