gwen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Vergeet die roos niet tussen je tanden...Har!
gwen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Hoi Bol! In het zuiden ook lekker weer?
igor Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 brrrr kreeg echt een koude douche (gisteren vergeten de knop teug te draaien)
Hanneke Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Goedemorgen, Een gezellige draad vanmorgen. Hier mooi weer. Maar ik kan niet echt een mooie wandeling maken. Moet ik eerst fietsen en met de bus ergens heen. Hier meer weilanden en bioindustrie ( De Peel). Vraag me wel eens af waarom ik hier ben gaan wonen. Kom uit een mooie bosrijke omgeving. Maar ja, het is zoals het is. Voorlopig. Moet nog niet aan verhuizen denken. Iedereen een heel fijne zondag. Ik houd het droog. Dat is mijn vaste voornemen.
gwen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Ik zal maar ens handschoenen gaan zoeken. Naar een meeting... goede, droge dag!
gwen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Hanneke, "geen mens kan helder denken met gebalde vuisten"... Mooi. (Alleen moest ik meteen aan Badr Hari denken, met z'n angermanagement probleem) Fiets en bus ze! De Peel is ook prachtig....
igor Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 ik zal ook maar eens een frisse neus gaan halen en die grijzecellen laten uitwaaien
kameleon Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Lekkere wandeling gedaan, was al druk langs de dijk, prachtig gezicht die mistflarden over de dijk. Net lekker koffie met een worstenbroodje gehad. Heb eergisteren mijn posting over hoe ik mij voelde, mijn man laten lezen. Dit heeft ruimte gegeven om erover te praten, niet geheel onbelangrijk, zonder verwijten. We zijn er nog lang niet, ook hier stap voor stap. Hij heeft veel met mij te stellen gehad, dat besef ik mij. Heb weer moed, de kracht zal ook terugkomen. Wilde dit even met jullie delen, misschien dat anderen er wat aan hebben. Het is zo belangrijk om je partner te laten weten wat er in je omgaat.
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Vanuit Hilversum ook een hele goede morgen
Hanneke Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Fijn om te lezen Kameleon!! Een fijne zondag.
bolletje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Appeltje dat zie je heel vaak dat partners weg lopen. Ik heb dan altijd het gevoel dat ze helemaal niet weten hoe ze moeten omgaan met andermans gevoelens. Er zelfs soms erg bang van zijn. Niet fijn maar misschien komt er een tijd dat het je wel gaat lukken. Ik hoop het voor je.
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 In aansluiting op de prachtige foto van Har, Hier even mijn meissie *
kameleon Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Apple, zijn reactie was eerst, wat een domme brief... Het dringt nu pas tot hem door dat het om mijn gevoel gaat en wat het met mij doet.
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Goedemorgen allemaal! Smikkie heb je ergens last van?
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Ah, ja lastig Niet teveel bejaarden tillen dus Hier alles zijn gangetje Grijs
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Hallo, Ik ben hier pas sinds gisteravond en ben vastbesloten te stoppen. Ga straks weer aan de antabus beginnen want ik heb blijkbaar alle stokken achter de deur nodig die ik kan krijgen. Ik woon niet in NL en hier is het hopeloos slecht weer - geen lekkere wandeling dus):- Maar wel afgesproken met een vriendin om een kop koffie te gaan drinken. Nu aan het koken voor de kinders straks. Goeie zondag voor iedereen! Ik ben zo blij dat ik dit forum gevonden heb. Heb echt het gevoel dat het me gaat helpen!
Lytse Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Goedemiddag allen, Bij mij werkt de site van AdB heel traag. Nu dus uiteindelijk alleen even op beantwoorden weten te klikken, niets bijgelezen. Ik heb het druk: ja, ja die 18 collectebussen! Vanmiddag naar schoonma. Vanavond meld ik me weer. Voor iedereen een goede dag en tot later. Lytse.
bolletje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Aha M.M. je hebt de dagdraad gevonden. Hartstikke goed. Ook hebben we een Refu. en Antabus draadje maar dat komt misschien een andere keer wel. Vanmiddag lekker een bakkie met je vriendin doen. Das echt genieten als je geen kater hebt hé? Ik hoop dat we je hier inderdaad kunnen helpen want het is wel zo dat als je adb. wilt worden, het een stuk prettiger is met een hoop andere lotgenoten.
Bo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Goedemiddag lieve mensen, MM, van harte welkom Fijn dat je het forum hebt gevonden Heel veel succes
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Geplaatst 4 november 2012 Bedankt aan allen! Ja, ik heb het refu en antabusdraadje ookal gevonden en zelfs gepost. Wil straks weer met antabus beginnen maar vind het griezelig omdat ik het wel vaker geslikt heb en er dan soms toch bij dronk (hoe stom kun je zijn?). Enfin, meer daarover op het andere draadje. Tot vanavond!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden