lady jane Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 nou sorry, maar kan dat wel ethisch gezien? het kan zo maar iemand zijn die je kent he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Nee Kirk, scan inderdaad maar beter een andere tekening in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 De vlinder uit zijn cocoon was ook erg mooi, Kirk. Ik zou toch willen dat ik zo kon tekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik benijd het ook wel, goed kunnen tekenen. Lijkt me zo'n rustgevende bezigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Weer een eye-opener bij dr. Phil. Mag het ook een commercieel programma zijn, maar het zet mij altijd wel weer even met beide benen op de grond. Gaat nu trouwens over een moeder met een drugsverslaving. Ze heeft echt alles fout gedaan wat te bedenken was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 omdat jullie zo snel gaan vanavond en ik niet kan volgen om te reageren gewoon voor elk een dagpact: droog afgesloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 misschien een mooi kado dan als het af is kirky, bijzonder! ik ga mn nestje opzoeken vandaag mijn zijden dekbedovertrek genaaid en die ligt om me te wachten welterusten mensen:moon: en dank voor de draad vandaag:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Als hij heel erg mooi wordt, Kirk, mag ik hem dan overnemen voor een eigen tattoo. Want vond het idee ook wel heel erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Véél te snel.... Slaap zacht lieve frummers. Ga ik ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Proficiat Lavendel. Hoe gaat het met je moeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Slaap zacht lieve gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Jen, mn moeder mag woensdag terug naar huis. Die herstelt razendsnel. Mensen van voor de oorlog zijn toch wel echt bijzonder sterk, stel ik weer vast.. slaapwel frummeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Dat is lief kirk. Ik wil hem dan heel klein. En ik denk zelfs zo klein dat hij aan de binnenkant van mijn pols past. Een reminder voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 True, Kirk. En dan nog even wat over Merci. Er zitten altijd maar twee chocolaatjes in die ik lust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Voor jezelf, Hannah! Je doet ALLES voor jezelf, zelfs als het niet de moeite waard lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Dat snap ik, Hannah. En ik kan verder ook niets zeggen wat jou opbeurt. Want niets beurt je nu op. Tenzij ik vertel wat jij denkt. En ik weet neit wat jij denkt. Maar ben ook niet het type om iemadn datgene te vertellen wat ze willen horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Hannah, desnoods doe je het voor de old fat lady, of voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Beste mensen, voor iedereen naar bed gaat, wil ik me droog afmelden. Nu even lezen wat er verder nog gebeurd is hier vanavond. Alvast een goede nachtrust gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Kirk, dan kunnen ze maar beter gescheiden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Zonet de hond ondergekotst :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Poe, zware kost, de zelfmoord, Jane's jongen, Hann's gedoe met kinderen. Hou 'm af en toe maar lekker vast, Jane. Ga gestaag door met je punten, Han, hou ze vast. Dat gaan ze wel waarderen. Lees ze niet te veel de les, echter, laat ze ook 's lekker treurig of gelukkig of verveeld of wat dan ook zijn, zonder dat ze direkt commentaar krijgen. Ze denken heus wel veel. Ik ga wat doen. De nachtwerker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: JenZonet de hond ondergekotst :$quote> Jij, de hond onder?Hahaha, omgekeerde wereld.Hij eet t wel op joh.De pragmatische Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: MadeliefBor,Het leven begint bij de 40 , maar dat wist je nog niet toen je 39 was....!!!quote> Ja maar Made, hoe weet jij dat nu weer ??? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden