rapilos Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hoi allemaal, Snoep, Ik leef met je mee Wat een dikke vette pech heb jij met die kerels zeg. echt balen. En wat geloof je nu zelf? Wie heeft wat kapot gemaakt denk je. Je lijkt een ras echte alcoholist ontmoet te hebben, die het zelf (nog) niet weet,of wil weten. Voelde hij zich misschien betrapt, toen jij hem met zijn drankgebruik confronteerde? Houdt je taai he. Laat je niet klein krijgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Snoepie er is niets zo makkelijk dan een ander de schuld te geven van jouw probleem. Hoef je tenminste niet naar jezelf te kijken. Toch? Iets wat jij wel doet, dus laat je hoofd niet gek maken, jij weet wel beter hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Moet je je afvragen wie er gelijk heeft? Dé vraag lijkt me of hij een goede partner voor jou is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 ik weet het allemaal maar me gevoel doet het anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ben je verliefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: JenMoet je je afvragen wie er gelijk heeft? Dé vraag lijkt me of hij een goede partner voor jou is.quote> hij is geen slecht mens...maar als ik verder met hem gaat ben ik terug bij afzit nu al op de helft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: JenBen je verliefd?quote> nee op dit moment niet meerkan toch niet met een alcoholist een toekomst opbouwenal is die nog zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goedemiddag, snoep, je kiest voor jezelf en heel eerlijk? 10 bier per dag is ontzettend veel, teveel om uberhaubt nog gewoon te kunnen functioneren. En jij maakt niets kapot, laat het je niet aanpraten. Het is de drank die alles kapot maakt. Oh ja, het kan je wel schelen, want schelen zijn de mooiste niet. Ik ben blij dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 minstens tien bier..hij ziet er geen kwaad in functioneert naar eigen zeggen uitstekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goedenavond, Als ik het bij 10 bier gelaten had dronk ik ook nog dus als het zo'n sukkel is als ik ben (geweest) moet ie nog even door Snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: JaapGoedenavond,Als ik het bij 10 bier gelaten had dronk ik ook nog dus als het zo'nsukkel is als ik ben (geweest) moet ie nog even door Snoep.quote> dus jij vind het niet veel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Dat wil dan toch veel zeggen Snoepie dat hij na 10 bier nog goed functioneert? Iemand die niet veel drinkt staat dan echt op z'n kop. Hoe vaak hebben we zelf niet ontkend dat we verslaafd zijn? Deze man zit nog in die fase. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Blijft natuurlijk wel een domper voor je en zoals je nu aangeeft staat het jouw een goede relatie in de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik vind dat wel veel. Maar toen ik het zelf dronk, vond ik van niet. Toen kreeg ik mijn dingen nog wel voor elkaar. Ik moest nog iets dieper gaan. Dat punt ligt voor een ieder ergens anders natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Snoep, neem jezelf in bescherming, want je kan het! Je wilt je relatie niet kwijt, maar toch ook geen excuus om te drinken en weer terug bij af te zijn? Lieve schat, blijf vanavond maar lekker veel hier posten en hou je sterk, moet ik nu ook doen, weet ik alles van. Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: JaapIk vind dat wel veel. Maar toen ik het zelf dronk vond ik van niet. Toen kreegik mijn dingen nog wel voor elkaar.quote> in de vakantie begon hij om half 1 s middags tot we naar bed gingen15 of meer en toch niet dronkenmaar al functioneer hij verder goed...ik kan daar niet mee leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Dag allemaal, Weer even in sneltreinvaart hier. Vanmorgen naar fysio geweest en vanmiddag naar bed. Straks snel eten en dan weer collecteren. @ Lavendel: die link ga ik zeker bekijken. Hier nog een die daar last van heeft. Net niet goed genoeg! Balen. Ze weten niet wat ze missen. Over Jen en haar presentatie heb ik nog niet gelezen, maar ik ben dan ook nog niet bij. @ Blondie: ja, indekken tegen teleurstellingen! Misschien ben je wel gewoon goed, gezien de reacties van je collega's. Positief zinnetje bedenken en dat steeds tegen jezelf herhalen. Bijv. Ik kan deze functie aan. Of iets anders wat jou past. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Tot vanavond allen. Eet smakelijk en hou het droog. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 het doet pijn ja..heel veel pijn hij had het gelijk moeten zeggen..voor de ontmoeting..toen ik het vroeg lijk wel of ik altijd het verkeerde aan trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Wijffie Ik ben klaar voor de strijd met het vergif! Gelukkig nu geen afkickverschijnselen door de oxa. Ik blijf in de buurt hangen, lijkt me wijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hij had daar inderdaad eerlijk over moeten zijn. Dat betekent dus misschien toch dat ie het niet helemaal normaal vindt. Snoep, volg je intuitie. En beter nu dan later lijkt me. Hier alles oke maar wel heel druk enzo. Maar dat is wel even goed. En nu al weer weg, moet even naar de bieb en dat eten en dan subsidie aanvragen. Want dat schijnt ook nog te kunnen in deze tijden. Of ik het krijg das dan weer de vraag natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Apple, leuk, naar de bios. Goed van je. Ik zou naar een musical willen die momenteel nogal "in" is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Jaap, druk hé, verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 hahahaha, ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hé Snoepje, Met tien halve liters= 5 liter bier, gebeurt er onder de lakens toch ook niet veel. Er komt wel weer wat leuks op je weg. En ergens inderdaad beter dat het nu uit is. Nooit leuk, zeker niet. Eerst aan Snoepje werken. Anders maakt later een ander het uit omdat Snoepje zich bezat. Kop op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden