Spring naar bijdragen

woensdag 14 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Shahire een dikke proficiat met het eerste jaar nuchterheid.

Ik was blij als een klein kind toen mij die eer te beurt viel.

Het tweede jaar waren de bergen al minder hoog en dalen niet meer zo diep.

Nu en dan afzien, maar tegelijkertijd ook prettige ervaringen en vreugdevolle momenten.

Geschenken uit de verpakking halen.

Kameleon 4 droge maanden, een prestatie die een dikke felicitatie waard is.

Blijven schrijven en van gedachten blijven wisselen is wel belangrijk in deze fase van je leven.

Kameleon je, kan trots zijn op jezelf.

Chapeau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag! :D

ik ben helemaal blij vandaag, komt door het mooie weer.

ik ben lekker op de fiets gesprongen en ben een heel stuk

gaan fietsen.

Onderweg bij de kippeslachterij wat kip ingeslagen voor deze week ( dat scheelt even een poepie met de supermarkt zeg!)

op de terug weg een koppie thee gedaan met plaspauze bij een vriendin van me, en nu net thuis.

zalig!!!:heart:

sorry als ik ergens doorheen dender, ik heb nog niets gelezen...dat ga ik nu doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Allereerst Sha van harte met je jaar!

:heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon:

@ Kameo: jij al 4 maanden. Ik weet dat het niet vanzelf gaat, maar je gaat goedddd!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ Eric: je stuk gelezen. Duidelijk uiteengezet en voor later denk ik een heel goede reminder. Wat zijn je plannen? Je schreef dat je gisteren en vandaag niet zou drinken. Ben je een minderaar? Delen is helen is de kreet hier van iemand.

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Druk geweest.

Maar..ik klaag niet

Blij, dat ik werk heb.

Wilde eigenlijk even langs de supermarkt voor een kleintje wijn, en een pizza.

Toch maar niet gedaan.

Mag wel, doe het niet.

Ben net zo lekker aan het afvallen.

Phoe, blijft soms toch een innerlijk gevecht in je hoofd hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lavendel: hou vol hoor. Je bent weer op de goede weg. De trek wordt langzamerhand minder. Afleiding zoeken, voldoende gezond eten en drinken .... je kent het riedeltje wel!

@ Gunn: als je niet meer zo chagrijnig bent, wil je dan vertellen hoe het met je gaat?

@ Gaby: we hadden al begrepen dat het geen eenvoudige vakantie was. Heeft je vader kunnen genieten en hebben jullie leuke herinneringen kunnen bouwen?

Knap dat je het droog gehouden hebt. Sterkte met mama. Jullie zullen elkaar in de toekomst nog hard nodig hebben, vrees ik. Ik hoop dat je een goede manier vindt om met haar om te gaan.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madeleine: goed dat je niet met alcohol bezig bent geweest in de supermarkt. Het wordt nog een gewoonte!;)

@ Maura: gewoon plaatsen hoe je je voelt, zeker als je je rot voelt. Al is het maar om te vertellen wat je vandaag gaat doen en of je je ergens druk om maakt; iets leuks hebt meegemaakt of zo. Je kunt ook reageren op anderen. Het hoeft geen hoogstaand proza te zijn hoor.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...