Rudy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Smikkie je hebt een verstandige huisarts. Hou je haaks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Shahire een dikke proficiat met het eerste jaar nuchterheid. Ik was blij als een klein kind toen mij die eer te beurt viel. Het tweede jaar waren de bergen al minder hoog en dalen niet meer zo diep. Nu en dan afzien, maar tegelijkertijd ook prettige ervaringen en vreugdevolle momenten. Geschenken uit de verpakking halen. Kameleon 4 droge maanden, een prestatie die een dikke felicitatie waard is. Blijven schrijven en van gedachten blijven wisselen is wel belangrijk in deze fase van je leven. Kameleon je, kan trots zijn op jezelf. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Nou maar eens gaan doen wat ik me heb voorgenomen. Dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Bye Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Middag! ik ben helemaal blij vandaag, komt door het mooie weer. ik ben lekker op de fiets gesprongen en ben een heel stuk gaan fietsen. Onderweg bij de kippeslachterij wat kip ingeslagen voor deze week ( dat scheelt even een poepie met de supermarkt zeg!) op de terug weg een koppie thee gedaan met plaspauze bij een vriendin van me, en nu net thuis. zalig!!! sorry als ik ergens doorheen dender, ik heb nog niets gelezen...dat ga ik nu doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Sha en Kame.. gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 wat heb ik er aan om m'n hoofd te laten hangen? ik bereik er niets mee... dus hup hoofd omhoog, recht in de zon en trappen maar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goedemiddag allen, Allereerst Sha van harte met je jaar! @ Kameo: jij al 4 maanden. Ik weet dat het niet vanzelf gaat, maar je gaat goedddd! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: @ Eric: je stuk gelezen. Duidelijk uiteengezet en voor later denk ik een heel goede reminder. Wat zijn je plannen? Je schreef dat je gisteren en vandaag niet zou drinken. Ben je een minderaar? Delen is helen is de kreet hier van iemand. Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Hoi, Druk geweest. Maar..ik klaag niet Blij, dat ik werk heb. Wilde eigenlijk even langs de supermarkt voor een kleintje wijn, en een pizza. Toch maar niet gedaan. Mag wel, doe het niet. Ben net zo lekker aan het afvallen. Phoe, blijft soms toch een innerlijk gevecht in je hoofd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Voel me ondanks het mooie weer, me soms toch wel een beetje alleen. Komt nooit iemand langs, in hoeverre ligt dat dan aan mij, denk ik vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Sha, Een jaar lees ik!! Gefeliciflapstaart he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Net even een biertje gehaald.... voor mijn vrouw. *_* Vraagt de kassiere: "Heb je er maar 1? Oh.. euh.. oh.. okee". Heheheh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 dank je Jopie haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goed bezig Sieraad! Enne Rapilos: Wat goed dat je het niet gedaan hebt! Petje af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Originally posted by: Hannah1We hebben er een kreukel bij....quote> Haha Hannah: dat was mij ook opgevallen.@ Krekel: was het opzet dat je je Kreukel; noemt op het dagpact of een Freudiaanse vergissing? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Dank je Runningliesje. Heb je nog hard gelopen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Sieraad, Ja, stom he Als je 1 flesje bier op de toonbank zet, denken ze meteen, dat je nog een krat in je karretje hebt staan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Originally posted by: rapilosDank je Runningliesje.Heb je nog hard gelopen vandaag?quote> Ik ga straks om 20.00 uur met de loopgroep rennen. De tijd kruipt omdat ik toch wel trekmomenten heb, maar dit is een goede stok achter de deur om niet te drinken Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @ Lavendel: hou vol hoor. Je bent weer op de goede weg. De trek wordt langzamerhand minder. Afleiding zoeken, voldoende gezond eten en drinken .... je kent het riedeltje wel! @ Gunn: als je niet meer zo chagrijnig bent, wil je dan vertellen hoe het met je gaat? @ Gaby: we hadden al begrepen dat het geen eenvoudige vakantie was. Heeft je vader kunnen genieten en hebben jullie leuke herinneringen kunnen bouwen? Knap dat je het droog gehouden hebt. Sterkte met mama. Jullie zullen elkaar in de toekomst nog hard nodig hebben, vrees ik. Ik hoop dat je een goede manier vindt om met haar om te gaan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @Rapilos... in mijn geval niet zo stom, omdat er o0ok altijd een kratje was.. *_* Thanx voor de complimenten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goed idee R.liesje, Is het niet te donker dan om te lopen. Ben zelf zo kippig als wat, zou overal over struikelen. Of is het een soort verlicht parcour? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Originally posted by: sieraadDag 10... vandaag voor het eerst hieperdepiep.... bwoaah!quote> Sieraad: Chapeau.@ Miranda: jij gaat stilletjes voort. Wat goed van je. Heb je niet de behoefte om meer met ons te delen. of heb je het gewoon te druk?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Originally posted by: sieraad@Rapilos... in mijn geval niet zo stom, omdat er o0ok altijd een kratje was.. *_*Thanx voor de complimenten allen!quote> Maar nu dus lekker niet, begrijp ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Hai Lytse:D nee was een moedwillige verspreking.. nota bene dag 9 en nog altijd in de lappenmand maar ga vanavond wel naar het atelier, voor het eerst sinds 6 weken weer schilderen.. kon niet door stage en daarna twee weken drankgeteut. Hoe was jouw dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @ Madeleine: goed dat je niet met alcohol bezig bent geweest in de supermarkt. Het wordt nog een gewoonte! @ Maura: gewoon plaatsen hoe je je voelt, zeker als je je rot voelt. Al is het maar om te vertellen wat je vandaag gaat doen en of je je ergens druk om maakt; iets leuks hebt meegemaakt of zo. Je kunt ook reageren op anderen. Het hoeft geen hoogstaand proza te zijn hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden