Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: kirkyOh, ja. voor wat het waard is, vandaag 3 maanden droog.Nog 3 maandjes erbij en ik kan gerust bloed laten prikken, eind februari dus.quote> yeah!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 zonnetjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Weer terug van (kort) collecteren. @ Lenie: wat fijn dat je scan goed is. Een opsteker. @ Bol: goed gedaan. Iedereen vult het op een andere manier in. Ik weet dat er kleine mutsjes gebreid worden (voor smoothies?) die dan met mutsje verkocht worden en de meeropbrengst is voor het goede doel. Waarom niet? Zoals je al zei: lekker voor de t.v. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Snoep??... een saaie muts? lekker belangrijk. kom op zeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 mooi zonnetjes leed valt idd niet te vergelijken en nu mag Snoep zich geen zeur meer noemen dus Snoep blijf delen hier en hopelijk kom je hier zo ongeschonden mogelijk weer uit want het blijft een dilemma als ik je zo lees. veel wijsheid en weinig saais wens ik je toe ik ga scheidsrechteren fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 van proberen kun je leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Kirk, nee dat lukt niet weet je toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Lenie: dat ziet er lekker uit! De ganzen worden toch geschoten vanwege de overlast. Ik hoop dat ze snel een andere methode vinden om de overlast te beperken, maar tot die tijd is het jammer om het vlees weg te gooien. Genieten dus. Ze hebben in ieder geval een goed leven gehad. @ Truitje: niet blijven hangen in dat troosteloze gevoel. Nieuwe dag en nieuwe kansen. Ik zag dat je nog niet gedronken had vandaag. Het zou je toch een heel trots gevoel geven als je dat de rest van de dag kan volhouden? Zet hem op hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Van de hoeveel Kirky? Van de 10? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goeienavond! Johan, das mooi dat je weer even langer door kunt met werken. Rekeningen kunnen betalen is ook wel zo prettig. Ik begrijp dat je liever heel wat anders zou doen, en dan kan het bikkelen zijn. Maar je doet het toch maar mooi of niet dan Snoep, ondervinding is de beste leermeester. Weer zo'n uitspraak van mijn moeder. Wat was ze eigenlijk een heerlijk nuchter mens. Op zijn tijd. Ze kon ook wel eens hard zijn in haar uitspraken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 |Lytse..het was heerlijk... idd jammer dat het op deze manier moet, maarja Kirk?...echt?, geloof er niets van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ik zou trouwens geen sociaal drinker willen zijn. Ik vind het nog het allerfijnst om helemaal helder te zijn. Om met Eckhart Tolle te spreken, een favoriet van mij: alcohol verlaagt alleen maar het bewustzijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Goedenavond. Even hoi zeggen hier en wat teruglezen. Het was een loodzware, vermoeiende dag. Intake ging goed, volgende week hoor ik mijn behandelplan. Het is wel een heel stuk rijden, maar ze werken ook met mail en skype! Hoe hip wil je een behandeling hebben? Ik heb iets op het draadje gezet bij thema's voor mensen met weinig geld. Misschien iets voor iemand hier met kinderen voor sinterklaas bijvoorbeeld? Het is natuurlijk bedoeld voor diegene die echt het geld er niet voor heeft. Stuur me dan een PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Kirk: van harte met je drie maanden! Durf je het aan om je op het jaarpact te zetten? Wat een gezeur met die verschillende bussen. Waren deze tenminste wel schoon? De kionderen zullen vast blij geweest zijn met je. Wat een geluk dat de dagbesteding niet afgeschaft wordt hè. Wel eerst zien en dan geloven, natuurlijk. @ Sofie: het viel mij ook al op hoe positief je bezig bent. Fijn om te lezen. @ Snoep: je maakt het er voor jezelf niet gemakkelijker op, maar ik denk dat je anders ook geen vrede met je beslissing kunt hebben. Probeer duidelijke afspraken te maken, waar jullie beiden achter staan. Nu maar hopen dat hij eerlijk is en niet doordrinkt op de dagen dat je er niet bent, of stiekem. Een hoop KMW gewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Brrrr! Wat is het koud buiten! De warme koffie is doorgeprutteld, dus straks koffie met een koekie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Kirky: het is ook mijn ervaring dat het rust geeft als je helemaal stopt. Ik heb ook last van depressieve gevoelens e.d. en juist op die dagen is het moeilijk om in de hand te houden, zeker als je al een glas op hebt. Daarom na een jaar toch helemaal gestopt. Snoep heeft van het begin af aan gezegd dat het leven er voor haar niet gezelliger op werd toen ze niet meer dronk. @ Snoep: als jullie goede afspraken kunnen maken, dan proberen. Je bent inmiddels sterk genoeg om jezelf niet de vernieling in te laten helpen. Ik hoop voor je dat het lukt. @ Johan: fijn dat je weer een weekje extra werk hebt. Rustig gevoel als de rekeningen kunnen worden betaald. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: WijnandAik eindig vandaag gewoon zoals ik begonnen ben........nuchter!quote> Geweldige ondertiteling!!Het is dat ik al een passende heb voor mezelfanders had ik deze zeker van je gejat! quote> Er zit heen copyright op mijn hersenspinsels dus ga gerust je gang hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 lytse sommige dingen wil ik en moet ik gewoon proberen..anders heb ik geen rust ik heb het 20 maanden zonder gedaan en nu ga ik dit proberen en de relatie geef ik ook nog een kans...nu heb ik er ook verdriet van..en voor hetzelfde geld lukt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Zo heb ik even een lekkere dag achter de rug, lekker gewerkt, zere keel is als sneeuw voor de zon verdwenen. Zit nu lekker achter een bakkie koffie de dagdraad door te lezen. Na de koffie, glaasje fris & bak popcorn lekker even voor de haard TV kijken. Ik heb er zin in, dit is de eerste dag waar ik merk dat ik geestelijk helderder wordt lekker gevoel. Ik maak me wel een beetje zorgen over het weekend. Maar als ik de dagen afsluit zoals ik ze begin gaat het helemaal goed komen, toch? @Kirky, 3 maanden!!! goed bezig, ik heb bewondering voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 whohoho..... gluiperd!!! ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Kirky: geef je wisselgeld in pepernoten? Ik ben benieuwd naar die gezichten! @ Snoep: ik begrijp het helemaal hoor. @ Wijnand: fijn dat je de voordelen begint te bemerken. Een stimulans om het vol te houden! @ Sha: ik zie je ingelogd staan: hoe beviel de lange dienst gisteren? Ben je nog extra vermoeid of begint dat weg te trekken? @ Zon: veel liefs en sterkte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ik ben letterlijk de draad even kwijt.... Als je niet elke dag een paar keer meeleest, is het niet goed meer te volgen en daar baal ik erg van. Ik weet wel, het kan even niet anders. Maar toch.... Net of ik het contact verlies met jullie, en dat wil ik niet! Pffff. Nah, ik ga weer verder proberen te lezen. Eigenlijk gewoon te moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: snoepjevan proberen kun je lerenquote> IK hoop voor je dat het je lukt en dat meen ik echt. Maar de feiten zijn wel gewoon de feiten en die zijn niet gunstig wat betreft ''sociaal drinken voor alci,s'' .quote> (niet terug gelezen)SNOEP!!!wat een onzin, je weet wel beter!!( kan er gewoon boos om worden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @ Madelief: denk nu eerst maar aan jezelf! Jij bent nu het belangrijkste. Ik ben heel blij dat je een zinnig gesprek hebt gehad. Mensen ik mis MARC. Waar ben je? Nu eerst naar Twee voor Twaalf. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden