Spring naar bijdragen

Donderdag 15 November 2012

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 365
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Was ff TV kijken en lees nu allemaal @erik. Heb het allemaal gelezen. Ik herken ook namen weer opeens als Bolletje, Soothe....dank voor de reacties, ga ze nu nu niet meer stuk voor stuk op reageren. Trusten @all (en ik hoop maar dat gebruikt voelen niet echt zo gevoeld wordt, dat vind ik echt vervelend omdat ik het zo niet bedoel en zo ook niet in elkaar steek)

Nu trust aan iedereen. Op naar dag 3 voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naaf!

Ik meld me met succes af van het dagpact.

@Gunn,

@Smikkie,

@Truitje

Als het moeilijk is, is het wellicht verleidelijk om te vluchten naar iets buiten je, iets met een percentage erin, maar misschien is het ook een signaal dat je dan even naar binnen mag...

Onderzoeken wat daar nou precies om wat voor soort aandacht vraagt...

Trusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kapot relativeren is nu ook weer niet nodig.

Maar zo af en toe mijn eigen gedoe afzetten tegen

het grote geheel, helpt wel. (In mijn geval)

Er zoveel leed en ellende, daar valt mijn gedoe bij in het niet.

Dat ik niets aan de oorlogsdreiging kan doen,

is me geheel duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gunn: hoe langer je droog staat, hoe beter je je zult gaan voelen. Ik geloof het zeker.

Hou vol hoor. Knap dat je het vandaag toch droog gehouden hebt, ondanks dat je je down voelde. Ik ben blij voor je dat de uitslagen goed zijn!

@ Truitje, Wervelwind, Krekel e.a. we hebben het weer voor elkaar gebracht: we hebben de eerste niet genomen! Morgen opnieuw.

@ Smikkie: ik ben blij dat je vanmiddag de rest hebt weggegooid. Je wil nadenken over je relatie e.d. Dat gaat niet goed als je gedronken hebt. Succes met het droog houden en bij de HA.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan inderdaad helpen, Soothe. Ik leed vroeger tijdens depressies nogal aan kapot relativeren, vandaar. Klinkt misschien raar. Je zou denken dat je tijdens een depressie in de put zit en verdrietig bent, maar tijdens mijn zwaarste periodes was niks belangrijk. Ook de ellende in mijn directe omgeving niet. Bij de dood van mijn moeder heb ik geen traan gelaten. Alsof ik gevoelloos was. Wat overbleef was het gevoel dat ik het vreselijk vond om gevoelloos te zijn. Tegenstrijdig allemaal, ik weet het.

En ja, ik dronk toen veel, dus wat de invloed van de drank en de depressie was, tja, dat zal ik nooit weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...