Spring naar bijdragen

Kerstverhaal nieuwe versie

bolletje

Aanbevolen berichten

zo was Krekel een van de eersten die de moeder kwam begroeten.

Ze had zelf een hele moeilijke periode achter de rug en kwam tegen de aanstaande moeder vertellen dat ze zich geen zorgen moest maken want dat met de nodige kracht en hulp van anderen alles wel goed zou komen.

Maria, keek vol bewondering naar de dame die in haar huisje was binnen gestapt en die haar kwam vertellen dat ze zich geen zorgen moest maken want dat met vertrouwen alles weer goed zou komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Door het warme water werden de weeen sterker en dat was ook niet de bedoeling,

want dat kindje is dus pas over dik 2 maanden welkom natuurlijk.

Dus flink wat coolinggel erop gesmeerd, Maria lekker onder de wol op haar

fakirmatje gelegd en in het hier en nu gaan ademen.

En ja hoor, het lukte, alles kwam tot rust en het verhaal kan verder............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar weer zat Jeuzef (Jozef voor de nieuwelingen) met een hele wrange vraag, hoe kon ons Marie nu weer in blijde verwachting zijn. Want toen het dus gebeurd zou moeten zijn, was Jeuzef naar Meukka, een plaats vlak bij Mekka waar alleen timmermannen mochten komen. Rede, vragen of onze lieve heer hun handen kon genezen. De een kwam met een nagel die eraf was, een ander was z'n vinger kwijt omdat ie niet goed geleerd had te zagen, en één kwam er met een spijker in zijn pols. "Joh" zei Jeuzef "wat heb jij gedaan".

"Nou" zei de jongeman met tranen in z'n ogen. "Ik was net een liedje aan het zingen en toen kwamen er rare mannen aan stormen, die me vast pakte en me aan het kruis nagelde." "Joh"zei Jeuzef wat was dat dan voor 'n liedje?" En de jongeman begon "Always look on the bright side of life pompiedompiedompiedom"en hij had het goed en wel gezongen of daar kwam weer een hele horde mannen aanrennen. Dat was????? Jawel Monty phyton, ze waren hun figurant kwijt geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankzij de goede , droge zorgen van Krekel en hetfakirmatje van Jane heeft Maria de nacht goed doorgebracht.

Nu alleen nog dat ze zich weeral eens zit zorgen te maken over haar echtgenoot want ze had hem wel horen zingen die nacht.

En als hij met de mannen van Monty python op stap was dan kon je van alles verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja want de M. Phytonleden waren wel in voor een goeie wijn of een neutje.

Maar Jeuzef was niet gewend om te drinken. Ons Marie maakte zich grote zorgen, hoe moet dat dadelijk nou als ons kindje komt? moet ik dan alleen gaan liggen puffen?

Toen Jeuzef voor het eerst van zijn leven een glas Barkan op dronk, begon het een beetje raar in zijn hoofd te worden. "Ik gleef een rondle, en slenk wij nog mar zo'l gls gls gllllas van dlat lekkkkell goeddddllle in.

en voor dat hij het 3e glas op had, zag hij de hemel voor een doedelzak en de grond voor een komijnenkaas aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...