Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: MMIedereen in zijn waarde laten. We zijn allemaal anders, daar is toch niks mis mee?Anders gewoon scrollen. Sorry hoor, maar moest ik echt even zeggen.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ha Soothe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 MM... ik ben al rustig, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik ga maar eens een beetje rust nemen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 ik ga weg.. voordat ik hele nare dingen ga zeggen tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 luitjes, Ik log voor vandaag weer uit, in de hoop dat ik een kleine (positieve) bijdrage aan ons forum heb kunnen leveren Allemaal en nogmaals voor Soothe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Mensen ik meld me droog af. Ga op tijd mijn bed in. Wat lezen en dan slapen, hoop ik. Morgen op tijd eruit, en naar de AA. Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Volgens mij ben ik me vanmiddag vergeten te melden op de dagpact.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Trusten Appeltje, slaap lekker. fijn dat het vandaag mee gevallen is, en heel goed dat je partner begripvol is. Dat geeft toch meer rust denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 **** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: SmikkieSfeer is nou ook niet echt geweldig als ik beetje lees.Hopelijk toch een fijne avond nog voor iedereen en welterusten voor later quote> En toch hoop ik dat ik een positieve bijdrage heb kunnen leveren!Welterusten allemaal!morgen positief weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Pftttttt. Smikkie dat wordt een lange nacht dan. Werk ze met plezier. Trusten Priem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Kun je het niet gewoon proberen met Lenie zelf op te lossen Johan? Iemand een ban bezorgen is ook niet echt vriendelijk zeg maar... Verder wens ik me er trouwens buiten te houden aangezien ik de vorige keer al een waarschuwing kreeg toen ik dacht te communiceren/discussieren. Ik duik even in mijn veilige knutselhoekje:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Tante Bol, Dank je en liefs! nu echt weg allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Werkze smik!! En doegies primula.. *edit, vergat primula* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Werkse Smik rustige nachtdienst gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Een heel wijs besluit Marchel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goeie avond Sha. jij krijgt van mij een Zo nu verder darten kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Kwart over tien en mijn ogen vallen bijna dicht. Gister merkte ik het voor het eerst en nu alweer. Dat is lang geleden dat ogen vanzelf bijna dichtvallen. Heerlijk. Maar het is veul te vroeg om naar bed te gaan. Verder meng ik me niet. Los het onderling op. Want de sfeer wordt er niet beter op op de dagdraad. En als ik merk dat de sfeer er niet beter op wordt, probeer ik continu iets luchtigs en onbenulligs erin te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goedenavond mensen, Smik, werk ze. Heb een rustige nachtdienst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Trusten allemaal. Ik meld me droog af. Hoop dat we het morgen een beetje rustig kunnen houden. Lijkt me wel zo prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Madeleine, je gaat alweer goed he? Ik ga altijd taarten bakken als ik me een beetje onrustig en unheimlich voel. Tegenwoordig vragen huisgenoten aan me wat er aan de hand is als ik ga bakken, haha! Dus maak ik maar pannen soep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 MMetje, slaap lekker! Buik iets beter? Vier je vandaag 2 weken droog? Ja toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik word ook wel evil van de posts van de laatste dagen... maar ik doe niet mee. Wel wil ik even iets anders kwijt. Ik was op een verjaardag voor het eerst sinds ik ben gestopt. Man, ik heb nog nooit zoveel alcohol gezien. Links van me, rechts, op de kast, in de kast, nog een kast, buiten een kratje... pfieiuwieuw... Ik had geen trek, maar voor een raar soort zekerheid ben ik maar eerder weg gegaan, voordat het gelag echt begon Dat was iets rustiger in mijn hoofd... Ik heb het dejarige job en sommige anderen wel even uiitgelegd. Langzaam maar zeker... '_' Nou, maak elkaar niet allemaal af, slaap er.een nachtje over en morgen ziet het er allemaal weer heel anders uit! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden