Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 november

krekel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 445
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kun je het niet gewoon proberen met Lenie zelf op te lossen Johan?

Iemand een ban bezorgen is ook niet echt vriendelijk zeg maar...

Verder wens ik me er trouwens buiten te houden aangezien ik de vorige keer al een waarschuwing kreeg toen ik dacht te communiceren/discussieren.

Ik duik even in mijn veilige knutselhoekje:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwart over tien en mijn ogen vallen bijna dicht. Gister merkte ik het voor het eerst en nu alweer. Dat is lang geleden dat ogen vanzelf bijna dichtvallen. Heerlijk. Maar het is veul te vroeg om naar bed te gaan.

Verder meng ik me niet. Los het onderling op. Want de sfeer wordt er niet beter op op de dagdraad. En als ik merk dat de sfeer er niet beter op wordt, probeer ik continu iets luchtigs en onbenulligs erin te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word ook wel evil van de posts van de laatste dagen... maar ik doe niet mee.

Wel wil ik even iets anders kwijt. Ik was op een verjaardag voor het eerst sinds ik ben gestopt.

Man, ik heb nog nooit zoveel alcohol gezien. Links van me, rechts, op de kast, in de kast, nog een kast, buiten een kratje... pfieiuwieuw...

Ik had geen trek, maar voor een raar soort zekerheid ben ik maar eerder weg gegaan, voordat het gelag echt begon

Dat was iets rustiger in mijn hoofd... Ik heb het dejarige job en sommige anderen wel even uiitgelegd.

Langzaam maar zeker... '_'

Nou, maak elkaar niet allemaal af, slaap er.een nachtje over en morgen ziet het er allemaal weer heel anders uit!

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...