MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ja, dat zal wel. En je hebt natuurlijk helemaal gelijk met niet zo snel in paniek raken. Ik kan er alleen helemaal niet tegen als ik vals beschuldigd wordt. Dat is meer mijn probleem dan dat van wie dan ook. "Weeg het leven wat lichter", zei Hans Lodeizen. Dat zal ik dan maar proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 MM, vervelend dat het je zo bezighoudt. Meestal zet Tactus erbij welk bericht ze hebben aangepast. Misschien kun je dit zien als een oefening in loslaten? En dit bedoel ik echt niet flauw hoor. Je kunt er nu toch niets mee en het is jammer om je stemming er negatief door te laten beïnvloeden. Sterkte, wellicht krijg je nog bericht van Tactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: MM. Ik kan er alleen helemaal niet tegen als ik vals beschuldigd wordt. Dat is meer mijn probleem dan dat van wie dan ook. .quote> O ja hier nog zo een. Vind ik vreselijk daar kan ik niet van slapen. Dat vind ik altijd heel erg en doet mij pijn. Ik kan daar nog steeds niet goed mee omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik doe mijn best. OOOOOMMMMM.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 HEb ik foto's gemaakt van mijn hoedje, krijg ik ze niet hier geplaatst. Ga morgen wel verder kijken. Hier word ik altijd heel moe van. Sorry, goede avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dag Smikkie, NOg een nachtje en dan lekker vrij he. Vroeger (de oude dame vertelt;) waren het er 7 achter elkaar van tien uur tot half acht. En dan had je eindelijk een weekend vrij. Was ik compleet gevloerd, had ik er nog niets aan. Gelukkig is dat veranderd. Hoe is het met je? Nog contact gehad met je partner? Als je dat wilt vertellen hoor. Liefss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Heb al ontdekt waar mijn waarschuwing vandaan komt. Dat was toen ik gisteren tegen Lenie zei, "Een beetje dimmen, anders heb jij straks ook een ban" dat is dus weggehaald en staat er nu weer (hier). Ik snap namelijk niet wat er mis mee is. Vind het big-brother gehalte heel hoog en heel vervelend. Probeerde alleen maar iemand tot rust te manen. Vind het gevoel van dat er mensen over onze schouder mee lezen heel naar. Ik zit hier absoluut niet om ruzie te zoeken. Kon ik er nog echt bij hebben. Dan maar een ban. Kan me geen zier schelen. Zoek ik het zelf wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dat is toch juist heerlijk Sofie, niks oersaai. Ik heb ook heerlijk genoten van de zon. Hoe is het met je jas? Schiet het al op. Hier liggen ook nog ettelijke stofjes op me te wachten. Eet geen brood, een uitspraak die ik van mijn moeder heb overgenomen! Ben dit jaar maar niet naar de stoffenbeurs gegaan, heel verstandig van mijzelf, vind ik. Dat ben ik nl. niet altijd op dit gebied. Verder wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Nog een poging, Wordt er steeds uitgegooid. MM Inderdaad OOOemmm en ZEN. Heb ook absoluut niets vreemds of raars aan jou postings kunnen ontdekken. Misschien krijg je nog een verklaring, en anders naast je neerleggen (Maar snap je wel hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Hahaha, Jopie! Dat vond ik een leuke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Zonnetjes volgens mij moet er ergens een draadje zijn waar je kunt lezen hoe je dat moet doen. Zal ik eens kijken voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik krijg het gevoel dat er ook andere dingen je dwars zitten MM. Klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dank je, Smikkie. Ik voel me helemaal niet sterk. Het huilen staat me nader dan het lachen. Maar ik probeer mezelf continu te zeggen dat zij het niet waard zijn en dat ik voor mezelf moet zorgen. Mezelf moet laten zien dat er ook een beter leven is. Maar ik voel me continu zo ongelofelijk eenzaam. En dat laatste is onzin, de hele dag word ik al ge-sms't, gewappt, gebelt. Toch blijft het gevoel dat ik nergens echt mijn ei kwijt kan en ik niemand echt heb. Echt, wat een rotgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Graag Bol, zocht net ook al, maar dat lukte natuurlijk ook niet. Ik lig trouwens altijd overhoop met de zoekfunctie hier. En dat quoten lukt me ook niet. Klopt wel want ik typte quilten, dat kan ik niet en wil ik ook niet leren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ja natuurlijk, maar daar kan ik het niet over hebben want is te herkenbaar... Maar ik kan sowieso niet goed tegen onrecht. En dat is wat ik voel, dat ik ten onrechte beschuldigd ben. Maar goed, ik zal het maar van me afezetten. Schiet er niets mee op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Doe nou us ff rustig MM. en laat je niet gelijk meeslepen door je kwaadheid. Je weet hoe je je berichtje aan kunt passen hé? Doe dat eerst ff dan voor je een tweede waarschuwing krijgt. Dat maakt het alleen nog maar veel erger. En er zitten duizenden mensen mee te lezen hoor. er zijn hier nu eenmaal regels, net zo als in RL. Daar kun je ook niet 100 rijden als je maar 30 mag. Krijg je ook een fikse boete. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Madeleine, , Voor jou,omdat je zo'n rotgevoel hebt. Zet 'm in een vaasje, als je er dan naar kijkt,voel je je misschien wat beter., Kop op meis ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 SLuit me aan bij Bol, MM Rustig aan. En je kunt altijd een pb sturen he. DIe leest niemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Madeleine het gevoel dat je eenzaam bent is naar, heel naar, maar ook dat is tijdelijk. Hoewel ik heel goed begrijp dat je je nu rot voelt. Je bent nog niet zo lang bezig adb. te worden en dat wordt nu wel heel erg op de proef gesteld. Als je dadelijk sterker bent geworden, (die weg ben je nu goed ingeslagen) zal je merken dat je die ander minder nodig hebt en dan wordt het gevoel van eenzaamheid hoogstwaarschijnlijk ook veel minder. Blijf vanavond maar lekker bij ons meis, en blijf sterk hé, je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Zonnetjes bij tips en adviezen staat het fotodraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Fijn Smikkie, dat je een goed gesprek hebt gehad. En aan jezelf werken, van de week verzuchtte ik nog wanneer ben ik uitgeleerd. Nooit dus, gelukkig maar! Sterkte en wijsheid he. Met mij gaat het redelijk. Gisteren een moeilijke dag, maar goed dat het gebeurde. Vandaag rustig gehouden, vanavond stond er een schouwburgbezoek op het programma, maar ik sla over. Nog tot dinsdag wachten en dan weten we meer. Gelukkig wel om 9 uur al een afspraak. Ik word geroepen voor het eten, tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Hoi lieve medefrummers, Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Madeleine, Ik heb met je te doen, buitengesloten worden voelt waardeloos. Helaas zelf ook ervaring mee. Gevolg is dat ik me niet meer zo makkelijk aan mensen bind. Vooral niet aan familie. Als ze mij niet waardevol genoeg vinden..........dan zijn zij waardeloos, niet ik Het zuigt (het engelse woord hiervoor mag vast niet van Tactive:D) en het doet pijn. Het is een aanslag op je zelfvertrouwen. Ik heb een muurtje om me heen. Goed jij wil mij niet in je leven, dan jij ook niet in de mijne. Ik doe geen pogingen meer. Op een enkeling na, kwamen ze toch terug. Zagen dat ik het zonder hun ook prima deed, dat maakte denk ik nieuwsgierig Hou vol meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Middaggg Twinnie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Hoi Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden