bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Trusten allemaal tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Was dat nou een compliment of een belediging, wervelwind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @sieraad Ik heb van mijn moeder geleerd dat het de 'normaalste' zaak van de wereld is als anderen me geweld aandoen en dat het dus ook heel normaal is wanneer ik mezelf geweld aandoe. Ik had het geluk van een liefhebbende, onbevooroordeelde grootmoeder. Sommige moeders zijn ook een soort religie, denk ik wel eens. Ze straffen en keuren af, nog lang nadat we onszelf opnieuw hebben uitgevonden. Ik. Mij. Laat ik voor mezelf spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @madeleine: wat denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Joehoe, goedenavond luitjes, gezellige dag gehad, een vriendin te eten en ontiegelijk veel gebabbeld. Ik ben ietwat hyper. Vriendin vind het altijd "bijzonder" dat ik wijn voor haar in huis haal. Zolang ik er maar niet van neem is er niets aan de hand, de rest van de fles meegeven. Ik ga niet alles terug lezen, hoop dat iedereen de dag droog is doorgekomen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Het kwam wel lief over, Wervelwind. Dus geloof compliment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Madeleine, ja, zo bedoelde ik het ook. PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Wervelwind, je hebt er weer een terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @ wervelwind... ah,okee ik begrijp het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik goa sloap`n... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ook te bed, de rust allen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: wijfieMeld me ook meteen maar droog af en niet ADB, zoals gisteren, want ik zal nooit ADB worden, want ik kan niet drinken.Heb het wel beperkt kunnen houden, maar het voelt helemaal niet goed...quote> Ik heb dit wel 5 keer gelezen maar ik snap m niet.Je meld je droog af, want je hebt t beperkt kunnen houden??Snap dit stukje echt niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 'k probeer me te vermannen, maar de rotgevoelens hebben gewoon de overmacht. Veel slaap trekt me nu door deze periode heen. Zo ook nu. Slaap lekker, allen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Doei Gunn de gunn slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik ben mijn weblog nieuw leven aan het inblazen. Alleen weblog heeft problemen. Telkens 'pagina niet gevonden'. Grrr! Dan maar eens droog afmelden en iedereen een goede nachtrust toe wensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Truste Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Wat is het al laat.... @ Sieraad en Erik: goed gedaan hoor. De ene keer is het moeilijker dan de andere, maar toch is het weer gelukt. @ Marcel: je kunt weer lekker even teren op de gezellige dag met je dochter. @ Lavendel: bedankt voor de steun. @ Madeleine en Truitje zijn ook weer goed de dag doorgekomen. @ Krekel: we vormen zo een goed clubje met elkaar. Even verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 niet helemaal bijgelezen maar toch doodmoe slaapwel frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Voor alle anderen die ik nog niet genoemd heb, zoals bijv. Wervelwind, fijn dat het vandaag goedgegaan is. Lekker slapen en morgen beginnen we met frisse moed aan een nieuwe week. We nemen de eerste niet! Ik meld me hierbij droog af. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Voor jou ook Jane. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Weet iemand wie pas geleden schreef dat, als je je toetsenbord schoon wil maken, je hem onder de kraan kan afspoelen, of heb ik dat verkeerd gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 ik zou het niet doen!!!! informeer bij een pc shop Bol. ik doe het met een dun verfkwastje tussen de toetsen en een doekje voor de schermen ook voor de bovenkant vd toetsen gaat prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden