Spring naar bijdragen

Zondag 18 November

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

MM, je schrijft dat er meer speelt maar dat je dat niet kunt delen omdat het te herkenbaar is?

Denk jij dat er mensen meelezen die je kent?

Ik denk dat als je problemen of issues beschrijft en je geen namen en plaatsen noemt het met de herkenbaarheid toch wel iets mee zal vallen.

Tenzij je man of vrouw meeleest of anderen.

Maar goed, dat denk ik dan he.

Maar es heel vroeg mn mandje in vandaag.

Lijkt me een goed idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat ook in de spelregels Truitje.

En de ene moderator is de andere niet. En ze doen het ook wel es niet helemaal goed of zijn te streng. Dat kan gebeuren.

Op zich zijn de regels duidelijk.

Geen schuttingtaal, geen ****ter vervanging van iets lelijks en een ander niet aanvallen.

Ondersteunende berichten schrijven en niet te negatief enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was vanmiddag even lastig, tantes hadden speciaal voor mijn nieuwe huisje waar ze naar kwamen kijken een wijntje meegenomen om te proosten. Heb niet gezegd dat ik voorlopig niet drink en het op moe en gestrest van mijn werk gehouden. Heb het wel met mijn moeder besproken, dat deed ik vorige pogingen niet of pas in een later tijdstip en verzond leugentjes voor best wil om niet te drinken. Nu was ik gewoon duidelijk van nee dat ga ik niet doen want voorlopig wil ik echt niet drinken ook niet als ze het speciaal voor me meebrachten. Normaal had ik dit heel gezellig gevonden en nu voelde ik me toch spelbreker omdat ik de attentie wel heel leuk vond maar ja nee is nee! Daarna kaasfoundue en de wijnsmaak zonder alcohol (want verdampt) is heel lastig. Dit is de eerste avond dat ik het heel lastig vind ook omdat ouders en tantes wel allemaal aan de wijn zaten. Nu valt het wel weer mee en ben ik best een beetje trots eigenlijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Madeleine, ja, dat beaam ik graag. Je hebt er geen talent voor. So why bother?

Misschien omdat je een andere 'set of rules' wilt neerzetten?

Dame, zei ik streng...

Als jij jouw woede weet te transformeren tot taal, dan komt er wat.

En dan mag je hier de brunette zijn, en in rl de blondgeverfde, maar in taal de legerpet op hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...