gwen Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Madelief, take care! Lavendel, lopen in het donker, zo koel! "cool" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Hahaha, Truffel. MM, diezelfde vraag heb ik ook al twee keer gesteld. Maar we zijn Sabine kwijt van de één op andere dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dat lijkt er wel op, Madeleine. Maar misschien heeft ze gewoon even pauze genomen? Dat hoop ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Madeleine, fijne avond:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Fijne mensen, een hele fijne avond toegewenst. Ik meld me vanavond nog even af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 MM, je schrijft dat er meer speelt maar dat je dat niet kunt delen omdat het te herkenbaar is? Denk jij dat er mensen meelezen die je kent? Ik denk dat als je problemen of issues beschrijft en je geen namen en plaatsen noemt het met de herkenbaarheid toch wel iets mee zal vallen. Tenzij je man of vrouw meeleest of anderen. Maar goed, dat denk ik dan he. Maar es heel vroeg mn mandje in vandaag. Lijkt me een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Nu ben ik wel benieuwd wat je verkeerd gedaan hebt MM. Wat mag wel en wat mag niet? Gr. Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Staat ook in de spelregels Truitje. En de ene moderator is de andere niet. En ze doen het ook wel es niet helemaal goed of zijn te streng. Dat kan gebeuren. Op zich zijn de regels duidelijk. Geen schuttingtaal, geen ****ter vervanging van iets lelijks en een ander niet aanvallen. Ondersteunende berichten schrijven en niet te negatief enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Avond allen. Ik heb een leuke dag gehad met mijn kleine meid. Opa was haar held vandaag want ze kreeg `tatjes` met kroket en knakworst. De mayo/curry zat onder haar oksels:D Alles flexibel hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Mooi Marcel, jah opa's zijn mooie helden he Tjh en Papa's mogen het dan weer oplossen om ze schoon thuis te krijgen Goed dat je er zo van genoten hebt weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Intrigerende tekst, Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Plof! Alweer 14 van de afgelopen 3650 dagen nuchter. Ben trots op mezelf En ook trots op iedereen hier. Toch maar mooi allemaal de keuze gemaakt het probleem op te pakken en er iets mee te doen. Applaus voor julle zelf! (*_*) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Madeleine, als je terug bent van de koffie, kijk hier eens naar dan? http://www.blogtrommel.com/p/g...ntal-berichten-te.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @sieraad, uiteindelijk valt het best wel mee, hè? Eigenlijk is overmatig drinken moeilijker, want jezelf meer geweld aandoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Het valt mee heel erg mee, wervelwind. Alleen mijn lijf moet nog erg wennen,maar die krijg ik ook wel weer in de plooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @sieraad, haha, in de plooi! Uitdeuken, bedoel je?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Uideuken, gladstrijken... voelt nu nog als.een verfrommeld papiertje ipv een mooi beschrijfbaar vel..., hehehe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @wijfie... zoon, man, gezellig... klinkt alsof je best tevreden kan gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Hello, daar ben ik weer. Nog steeds droog. Ook achter de oren. Wervelwind, dat is een interessante website. Ben hem al even aan het uitpluizen. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Madeleine, zo heb ik nog wel meer ideetjes voor je schrijftalenten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik mag wel onnozel zijn maar wat is ADB? Ik meld me ook zo,n beetje af Ben droog en blijf droog vandaag Lifs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Truitje, Alcohol de baas. Wist ik ook niet, hier ook gevraagd. Wervelwind. Ik mag graag schrijven, maar heb er geen talent voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Was vanmiddag even lastig, tantes hadden speciaal voor mijn nieuwe huisje waar ze naar kwamen kijken een wijntje meegenomen om te proosten. Heb niet gezegd dat ik voorlopig niet drink en het op moe en gestrest van mijn werk gehouden. Heb het wel met mijn moeder besproken, dat deed ik vorige pogingen niet of pas in een later tijdstip en verzond leugentjes voor best wil om niet te drinken. Nu was ik gewoon duidelijk van nee dat ga ik niet doen want voorlopig wil ik echt niet drinken ook niet als ze het speciaal voor me meebrachten. Normaal had ik dit heel gezellig gevonden en nu voelde ik me toch spelbreker omdat ik de attentie wel heel leuk vond maar ja nee is nee! Daarna kaasfoundue en de wijnsmaak zonder alcohol (want verdampt) is heel lastig. Dit is de eerste avond dat ik het heel lastig vind ook omdat ouders en tantes wel allemaal aan de wijn zaten. Nu valt het wel weer mee en ben ik best een beetje trots eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Madeleine, ja, dat beaam ik graag. Je hebt er geen talent voor. So why bother? Misschien omdat je een andere 'set of rules' wilt neerzetten? Dame, zei ik streng... Als jij jouw woede weet te transformeren tot taal, dan komt er wat. En dan mag je hier de brunette zijn, en in rl de blondgeverfde, maar in taal de legerpet op hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goed gedaan, Erik. Mensen die geen problemen hebben met alcohol, nemen wijn niet aan als ze niet willen of nemen beleefd één slokje. Het is dus niet abnormaal om te weigeren en ze zullen het ook heus niet als afwijzing zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden