Spring naar bijdragen

Maandag 19 November

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een ander woord voor Madeleine is de beste :P

Dank jullie wel. Er is op dit moment niets anders wat ik wil dan de baan. Hoop dat door de slaap vannacht mijn wanhoop een beetje zakt. Want als ik zo binnenkom, dan gaat het niet goedkomen haha. Heb het gevoel smekend aan de enkels te willen liggen. :P

Maar goed, komt goed. Adem in, adem uit. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, succes morgen. En Zenn he.

Wat een rust hier, ik blijf ook niet hier.

Ga zo naar bed. Morgen vroeg op om met zoon naar ziekenhuis te gaan. Ik hoop dat er niet zoveel files zijn.

Vanmiddag heb ik op het hobbydraadje een foto van het viltenhoedje gezet, pff dat ging niet gemakkelijk.

Slaap lekker, tot laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, lieve mensen. Dag elf! Bijna afgerond. Man, je wilt niet weten hoeveel liters thee (in al z'n varianten) ik weglurk op een dag! M'n nieren gaan eerdaags nog eens in staking!

Vandaag een nieuwe M. Telefoon aangeschaft (de oude ging kapot; zat in de broekzak van m'n broek toen 'k een was ging draaien... Sufferd!), dus 'k ben weer bereikbaar. Ook een paar nieuwe schoenen gekocht. Was hard nodig. Die oude waren echt op! Al zes jaar oud! 'k begin op m'n biologische vader te lijken. Pas als 't kledingstuk/schoeisel echt van ellende uit elkaar valt, dán word er iets nieuws aangekocht.

Goed, Dat was 't weer even. Ga nu lekker een pot thee zetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Borrie: wat geweldig dat je zoon zo blij was thuis op zijn verjaardag. Daar kan je inderdaad wel 14 dagen op teren.

@Snoep: rustig bekijken of hij zich aan zijn beloften kan houden en goede afspraken maken. Je probeert in ieder geval alles.

@ Sofie: wat een consternatie met de katten. Die eksters kunnen doorgaans aardig van zich afbijten.

@ Madeleine: we duimen morgen allemaal voor je.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, succes morgen, stoute schoenen aantrekken dan morgen, helpt echt hoor. kunne ze je niet van jouw standpunt afbrengen en kan je met je zolen op de vloer blijven en hoef je niet op je knieeen te smeken voor die baan ;)

Zonnetjes heel veel sterkte morgen jullie allemaal, denk aan je hoor :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gwen: het lijkt me inderdaad moeilijk om in de horeca te werken! Tot nu toe ga je er steengoed mee om.

@ Gaby: wat rot dat dat apparaat kapot was. Nog langer wachten! Goed dat je van de kleine dingen kan genieten. Nu mooie herinneringen opbouwen. Sterkte.

@ Apple: ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

@ Kameo: was dochterlief inderdaad ziek? De virusjes zakken af naar het zuiden, zei iemand al. Lekker verwennen doet wonderen!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik meld me even droog voor vanavond

ik post wel niet zo regelmatig meer

maar het gaat met ups en downs wel goed

geen echte uitschieters qua gebruik

maar ook niet 100% droog in de week

ben er nog wel in behandeling voor

bij de jellinek en natuurlijk het forum hier

om mijzelf waar nodig is weer bewust te laten

zijn van de voordelen van droog staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sieraad: 15!!!! Op naar de volgende.

@ Madeleine: als ze je morgen zien, denken ze dat je een interessant persoon bent die wel zal passen in het bedrijf! Jezelf een positieve zin inprenten en blijven herhalen!

@ Gunn: je klinkt beter vandaag. Heb jij ook zo'n hekel aan winkelen? Mannen zeggen tegen hun vrouw "Heb je alweer iets nieuws?", de mijne zegt "Waarom koop je niets nieuws!"

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ MarQ: fijn dat je hier af en toe je gezicht laat zien en vertelt hoe het gaat. Wil je minderaar zijn of stopper? Als je maar doet wat je jezelf beloofd hebt.

@ Wervelwind: hoe is het gegaan vandaag?

@ Rose: gaat het goed bij jou?

@ Krekel, Smikkie, Bor en alle anderen die zijn gaan slapen: alvast welterusten en tot morgen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lytse

stoppen of minderen dat is de vraag...

ik heb wel een periode achter de rug van 9 maanden droog

en sinds dien is het op en af

ik ben nu best wel gevoelig voor afhangelijkheid van middelen

om het maar netjes te zeggen

maar zoals de laatste 6 weken kan ik wel zeggen dat ik ADB ben

maar het blijft een strijd die ik moet leveren om er niet aan

onderdoor te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lytse,

het gaat super bij me. Ik gebruik nog wel campral en heb geen tot weinig trek.

Alcohol drink ik nu af en toe bij hele speciale gelegenheden 1 glas en dat is sinds begin juli 3 x gebeurd. Ik kan er echt van genieten en heb er nadien ook geen last van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ MarQ: ik ben na een jaar vrij succesvol minderen, toch overgegaan om helemaal te stoppen. Mijn trigger is moeheid en chronische pijn. Op een dag dat ik "mocht" drinken en ik had veel last van pijn, dan was het echt moeilijk om me aan de afgesproken hoeveelheid te houden. Dat ging me uiteindelijk tegenstaan. De trek blijft n.l. in stand. Het helemaal stoppen bevalt me goed: bijna 6 maanden nu.

Lastige beslissing, maar ik wens je veel wijsheid toe.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MarQ succes dan he, ach als je maar zo nu en dan je hoofd laat zien he, toch goed te horen dan hoe het met je gaat he.

Lytse ook alles met jou goed ?

Altijd zo druk met anderen he, ach terwij het nog soms zo mooi buiten is met al die kleuren, alhoewel gister de itte wieven alles hier snel alles overnamen toen de schemer kwam :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rose: goed dat je het kunt! Vooral ook dat je de volgende dag dan niet weer een glas wilt. Dat lukte mij bij het minderen ook: 4 dagen niet en lang weekend wel.

Het probleem bij de meeste minderaars is, dat ze op den duur toch weer aanleidingen/smoezen zoeken om meer te gaan drinken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Diesel: ja, beredruk! Dat collecte gedoe hè. Deze week is het tellen geblazen. 8 Gedaan en nog 6 te gaan. Ik heb, met 7 uur lopen, 219 euro en nog wat opgehaald. Eén klein stukje gedaan met pleegkleinzoon. Hij wilde dat zo graag. Goed voor de opbrengst joh. Ze gaven huis aan huis aan zo'n schattig kereltje van 4. Lachen!

Ik heb vanochtend wel gewandeld hoor, maar de boel is hier al vrijwel kaal. Veel populieren en open land, dus harde wind!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...