Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 November

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: erik
Over Vaanstra, ik denk ook terug aan de rellen en geweld tegen buitenlanders bij het asielzoekerscentrum destijds, en het gewijs naar de buitenlanders. Nu het een echte Friese local is hoop ik op een sorry voor het valselijk beschuldigen. Maar via DNA was al bekend dat het een blanke was en toen ook geen sorry. Het is zo makkelijk van hullie van buiten hebben dat gedaan en zo moeilijk te verteren dat ons soort mensen beestachtig blijken.quote>

Erik: ik ben het zo met je eens! Hier was ook een AZC en als je hoort wat mensen niet allemaal roepen zonder dat ze er iets van afweten! Kortzichtige lui!

Lytse.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

HB kan lekker los gaan hoor, je lacht je een ongeluk.

Maar hij kan ook wel erg goor zijn.

Dan is het niet scrollen maar bladeren geblazen.

En Gwen, hij drinkt niet meer.

De letop heb ik via de vereniging, zo heeft al het werk wat ik er voor doe toch zo zijn voordelen. Voor de rest is het liefdewerk wat heeel veel tijd kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi rosa.

Travel, heerlijk toch dat je op deze manier toch een beetje iets terugkrijgt voor het werk dat je doet he?

Eigenlijk best een mooi voorbeeld dan die HB....

luitjes, ik ga ook afsluiten trouwens.

Duik lekker mijn bed in met een detective.

(boek uiteraard).

Trusten voor allemaal en tot morgen.

:lips::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een eer 3 quotes van mij op een pagina :) Ik begrijp wel dat op dit moment de schok daar op het platteland groot is omdat iedereen de verdachte kent maar over een paar weken wordt het toch echt eens tijd voor bezinning over valselijk beschuldigen en compleet misplaatst geweld puur gebaseerd op alles wat vreemd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog heel even terug... Erik, ik denk niet dat men daar naderhand nog op terug komt.

Dit soort dingen is aan de orde van de dag en als blijkt dat de asielzoeker, de roemeen of de pool het niet gedaan heeft hoor je de mensen niet meer.

Tis helaas niet anders...

En nu wegwezen Von :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Roosje: hoe gaat het op het ogenblik in je nieuwe baan? Heb je nog antwoord gekregen op de vraag of je verzekerd bent bij overwerk?

@ Krekel: heb je een leuke dag gehad?

@ Igor: wat zijn K & B nu? Fretjes?

@ Erik: je bent goed bezig, dus alle verslavingen tegelijk aanpakken lijkt me ook erg heftig.

@ Sieraad: dat je lichamelijk helemaal in orde bent is een opsteker. Wilde je geen hulp/gesprekken hebben als steun voor het stoppen?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madeleine: ik vind het ook een goed teken dat je een uur op gesprek bent geweest. En zenuwachtige sollicictanten zijn ze wel gewend joh. Rustig afwachten.

@ Gunn: dat blije of euforische gevoel dat anderen hebben als ze stoppen met drinken heb ik ook niet gehad. Ik voel me ook niet beter. Helaas, maar het is wel een stuk gezonder, dus ik houd stug vol. Jij ook hoor!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, 't gaat allemaal z'n gangetje hier. 't tergend langzame crescendo dat naar de krankzinnigheid leidt is in volle gang. Zonder vooruitzicht op verlichting. Op den duur lig 'k reutelend, schuimbekkend, met-de-ogen-rollend, convulsief kronkelend over de vloer te kruipen. En dan komen de mannen van de psychatrische kliniek langs die me in een dwangbuis hijsen en me vergezellen naar m'n permanente verblijfplaats; Een prachtig gewatteerde kamer zónder uitzicht.

Misschien dat 'k daar de rust vind waar 'k zó hévig naar verlang...quote>

Jullie houden niet van quoten, maar dit moest even.

Gunn...... ik moet bijna lachen van jouw narigheid. Ik weet dat je het moeilijk hebt hoor en dat neem ik bloedserieus.

Maar: als je in de put zit weet je het wel heel beeldend te vertellen. Er past maar één vrolijke noot op "busje komt zo, busje komt zo....:moon:

Kop op makker. Je bent goed bezig!

Lytse.;):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wervelwind,

H.B. is vele malen gevatter in z'n schrijven (én z'n spreken!) dan ik. Maar goed, 't is dan ook z'n broodwinning. En hij verdient er goed aan, naar eigen zeggen.

Kortom, neen, 'k zie de overeenkomsten niet echt. Behalve dan dat 'k ook lang haar heb (donkerblond) en een historie heb met d'alcool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...