Lenie Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 mag ik heel even netjes vloeken?? ^%&^%&%#&%$%&@$ zo..... ik wil/ moet gewoon voor donderdag avond in Krommenie zien te komen.... mijn schoon ouwe lui die gaan voor 4 maanden overwinteren in Spanje. wil ze zo graag nog zien.... ( ex schoon ouwe lui, heb er beter contact mee dan zoonlief zeg maar) had ik maar een auto tot mijn beschikking ...pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Lenie, vanwaar moet je? Ik rijd donderdag naar R'dam... Omweg geen probleem. PB anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Lenie, Ik hoop dat je met iemand kunt meerijden? Of misschien liften? Dom misschien, maar ik heb het wel een keer gedaan. Jopie, Ik lees je nu, was er even niet. Stond wel ingelogd. Mensen ik duik mn bed in. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 K ben weer thuis, maar laptop wil weer niet opstarten. Ben bang voor een definitief einde. vanavond bij pap en vrouw geweest. Ze zijn nu allemaal aan de pou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @ Madelief: slaap lekker. Ik ben blij dat je je langzamerhand weer beter gaat voelen, ook al zijn de problemen gebleven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Ik trek me even terug. Zelfs niet genoeg ballen voor dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Originally posted by: Lytse@ Diesel: hoe zat het nu met die meiden van vanochtend? Aagje!Lytse.quote> Ach niets hoor, was voor de mannen hier aan het type en das vaker gebeurd, schreef ik bv goeie morgen mannen en kwam 1 van de "dames" hier net binnen:-) ja ja ja Igor, dames hoor ;-)Nee er waren geen logees hier Lytse:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 hoi! bek af, net terug van les en ga mn bedje in... zonder drank dag dag 16 welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Goedenavond, Net even mijn testament doorgenomen. Ik blijf het een raar papiertje vinden, maar zo zonder kinderen en niet getrouwd, of geregistreerd partner is dit noodzakelijk om een aantal zaken te regelen. En als we voor volgende week niet doodgaan komt het allemaal goed. Het leven blijft een risico. Rare zin. Nou ja voor mij is het bedtijd. Was dit niet Jen's eerste werkdag? Ik hoop dat het leuk was. Welterusten en wie weet tot morgen, maar donderdag is altijd een beetje druk, dus kan zomaar van niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 truste Krekel en thnx :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 hoop tot morgen d Jaap slaapse he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Nou Wervel, hoop dat het een beetje met je gaat joh, hou je haaks hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Wervelwind, wat is er? Nee Jaap, dit was niet mijn eerste werkdag, 'k ben nog niet begonnen. Er moet nog administratie in orde gebracht worden. Waarschijnlijk begin ik in december, ten laatste in januari. Ik hoop dat het leuk wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @ Diesel: @ Jaap: een testament moeten wij ook nog steeds maken. Wel getrouwd maar geen kinderen. Het schiet er steeds bij in, terwijl ik het helemaal niet eng vind. @ Wervelwind: hoe zat het nou met dat afvallige van gisterenavond? @ Krekel: lekker dat je weer aan de slag bent! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Nou dan sluit ik maar met Vonn haar 4 op een rij af, truste mensen en hou ja allemaal haaks he, morgen een nieuwe dag. Niuwe kansen en ouwe herinneringen, doei woei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 was ik weer WW..vanaf Hoorn...is niet jou kant. ik heb denk ik al een lift.... een vriend die daar werkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 en via Zaandam kun je ook met de trein Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 evengoed bedankt, lief..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 slaapwel allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Okay, tweede poging. Welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 ja Jane.... nee Jane... leg ik nog wel uit Jane ;-) ( dan was het geen probleem geweest he?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 trust Gunn..xx en Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 is goed Leen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Welterusten Gunn, Jane, Lenie, Diesel en alle anderen. Ik meld me droog af. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden