huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 als een plank op handen en voeten staan en dan lopen met je handen Probeer maar eens...ik heb er een half jaar over gedaan... wie ben ik haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hallo, hele goeienavond lieve frummers. 10 bladzijden maar bij te lezen vandaag? Een beetje lui geweest? Dat is dus 10 minuutjes lezen (ja ik reken op 1 minuut per blad ). Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Hallo allemaal, Ik kom me ook weer droog afmelden. @ Huttula: dat lukt me nooit, maar ik zie het voor me. @ Sha: hi meis, eindelijk weer eens gelijk hier! Niet voor lang vrees ik. @ Wervelwind: fijn dat Madeleine maar tot vrijdag een ban heeft. Ik schreef haar al dat ik hoop dat ze zich droog weer kan melden. Doe haar de hartelijke groeten en wens haar succes van me. @ AR: ik wil je eens in de zoveel tijd toch weer even bedanken omdat je me elke dag trouw op het forum zet. Een grote steun voor mij en elke dag sluiten zich mensen bij ons aan. Nu haak ik echt af. Ik ben behoorlijk moe en dat opslomen moet nog gebeuren. Dat doet me era aan denken: waar is Emmaroos? Zij gebruikt die term altijd! Welterusten en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @Lytse: dikke nachtzoen en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Tweeentwintig... and counting... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ik lees je nog net Lytse toevallig vroeg ik me vandaag ook af waar Emma is slaap lekker voor zo en voor ieder ander hier ook alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Sieraad, goed bezig joh!! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 hai allemaal gelukkig dag 21 hier blijf vooralsnog op 1 dag afstand van je Sieraad, ondanks het zwarte gat wat weekend moest heten... vandaag ging het licht weer aan gelukkig.. Ben benieuwd voor hoe lang;-) slaap lekker allemaal en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Krekel... ik vond 21 nog mooier dan 22, geniet er dus nog maar even van...*_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 hai Sha en lytse.. zie nog lampjes branden.. @ Lyste: De kerk was heeel bijzonder:D, reageer nog op je pb... slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Welterusten, lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 ik kijk uit naar 210 lijkt me echt een feest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Shahire... meer dan een jaar is anders ook geen misselijke score! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Krekel ook goed bezig met je 21ste dag!! vooruit kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Spruitjes in blik, krieltjes in blik....wist niet eens dat het bestond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 ook ik wil mw graag droog afmelden, de negende dag! lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 vind ik ook Sha..... knuffel! ga maar eens mn bedje opzoeken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Als je zo doorgaat Sieraad haal jij ook dat jaar! maar ik zou gaan geloof ik dus tot de volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @Shahire, Werk'lijk niet? De conserven gigant (naam eindigt met -elle) heeft 't al járen! In handige éénpersoons porties. Lekker handig in een luie bui. Toegegeven, vers is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Welterusten, Shahire! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ik ben overigens oprecht erg blij dat er in water geen alcohol zit... Slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 even droog afmelden en slaap wel wensen nu heb ik dat planken en op mijn handen lopen geprobeerd maar ik vond het makkelijk ,maar weet niet of ik het goed deed??? pfff.... wou de hele avond roken, slaat nergens op niet gedaan natuurlijk,morgen weer blij mee trusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Krekel ,goed bezig...ben je die smurfen nog tegen gekomen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 elle est trop cher Gunn meestal is vers niet alleen beter maar ook goedkoper op de route 99 1 kg spruiten dus voor 0.99 en aardappels kosten helemaal haast niets en voor luie dagen dus wat je over hebt invriezen. door reclames leef je ook goed (eten van het seizoen en van zo dicht mogelijk bij huis, schijnt echt het beste te zijn) gevarieerd en goedkoop en het milieu wordt het minst belast, ook nog. haleluja:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 ik denk dat je het niet zo goed deed als huttula Gabs 1/2 jaar oefenen, een uurtje of wat per dag word je vanzelf zo stijf van als een plank:) en als je alleen met je handen loopt en je voeten blijven stay put, dan draai dus rondjes???? foto Hut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden