Spring naar bijdragen

Woensdag 28 november 2012

Romualdus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weer terug van het eten e.d.

Vandaag voel ik me best goed. Ook weleens goed om te kunnen vertellen!

@ Erik: fijn dat de deuren nog heel zijn en dat het je uiten je goed heeft gedaan! Leuk om te ontdekken dat je sterker bent dan je dacht, toch?

@ Bol de breimuts: geweldig! Zo kun je nog even een tijdje voort! Een knuffel van jou doet wonderen! Dat je die ook geeft als iemand het nodig heeft, vind ik heel sterk!

@ MM: wat goed van je man dat hij op deze manier met de kinderen gepraat heeft. Heel mooi hoe je het opgeschreven hebt. Ik geloof dat bijna iedereen eens een uitglijder heeft gemaakt op weg naar het AdB zijn. Opstaan en verder gaan is het enige dat erop zit en dat heb je gedaan! Hou vol hoor!

@ Travel: wat heb je het zwaar te pakken. Stomen met kamillethee een optie? Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt.

@ Marjo: hoe gaat het met jou?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo alweer weg. Helaas.

@ Bor: zoveel drinken dat je de boel onderkotst en het dan zelf moeten opruimen! Morgen een geweldige kater, niks binnen kunnen houden, schele hoofdpijn enz. enz.

Horror genoeg? Je kan je ook nog voorstellen dat je allerlei mensen gaat bellen met je dronken kop en dan morgen excuses moet maken voor de wartaal die je uitgeslagen hebt!

Je schaamt je dan dood.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor - komt ie.

Hoewel deze op de verschrikkelijke belevenissen hoort.

Zoveel drinken en dan stomdronken op kousevoeten de trap af om nog meer te halen.

Van de trap vallen op de plavuizen vloer, buiten bewustzijn raken. Bijkomen, helemaal koud.

Ergens nog een hersencel hebben die vonkt "je moet naar je bed" en dat doen.

De volgende morgen wakker worden - met zware koppijn - en in de spiegel kijken.

Alwaar twee geronnen bloedstrepen die over het hele voorhoofd van links naar rechts gelopen zijn, zichtbaar zijn.

Dus ik had mijn hoofd ook nog kapot gevallen.

Het leek wel horror. Alsof ik met een bijl in mijn hoofd geslagen was.

Totaal overstuur van dit zicht, mijn misselijkheid en hoofdpijn ben ik dagen ontdaan geweest.

De week erna flink smeren met groene en paarse oogschaduw want ik had er ook een blauw oog en een beschadiging bij mijn lip van opgelopen.

Het litteken van die valpartij heb ik nog.

Is dit iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Horretje, je bent natuurlijk niet de enige.

Daar gaan we:

Je rent naar de schuur, je geheime opslagplaats en laat je snel helemaal vollopen. Je strompelt dan naar boven, het kan ook naar de kelder zijn, dat weet je natuurlijk niet meer en gaat eerst eens lekker overgeven.

Je spoelt je mond met een flinke slok sterke drank en loopt daarbij tegen de deur.

Resultaat: een flinke bloedneus maar ja, je bent wel wat gewend.

Ik kan zo uren verder gaan maar je kent het verhaaltje zelf ook wel.

Begin er dus niet aan, doe ik ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

* Bor, je hebt zelf het ultieme horrorscenario al aangegeven... mogen we niets over zeggen :angry:, doen we dus ook niet.

Dus dan maar wat anders....wat dan wat betreft je a***** ******** :o:(

Ik denk dat wij geen dingen hoeven aan te dragen.

Loopschoenen aantrekken, hond meenemen en een uur stug doorstappen dear Bor.

Kun je je gedachten de vrije loop geven.

En dan voel je je vast weer beter als je thuis komt.

Morgen is er weer een nieuwe dag meis.

((:sun:))

* He tingrijpen van moderator betreft het verwijderen van het eerste woord in dit bericht, dat was een zgn krachtterm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...