Gunn Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goedenavond Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Hey die Gunn kerel. Hoe is het vandaag met jou gegaan? Heb je een beetje kunnen genieten van dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 MM, krachtig geschreven jij staat er echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Originally posted by: Travelwellicht dat het helpt om de deur open te houden naar een oplossing om toch deze opleiding af te kunnen maken.quote> Alle deuren heel gelaten vandaag en ze staan nog open. Einddoel is nu totaal anders; van alles wat ik kan een certificaat halen en dan heb ik theoretisch alles afgerond niveau 3 met cijfers 8.5 a 9 en de praktijk zover mogelijk. Wat ik goed kan in de praktijk t/m die datum komt op het certificaat. Vervolgens moet ik dit om bekwaamheid aan te tonen dit in de praktijk een tijdje uitvoeren. En dan is het een kwestie van welke instelling wil er wel helpen met iemand die wat extra praktijk ondersteuning nodig heeft maar theoretisch klaar is + een bijna afgerond deel HBO-v. Dat lijkt me een mooi aanbod dat ik instellingen kan bieden. Heb net een gesprek met ouders gehad en dat lucht op. Verder zie plaatje (zegt soms meer dan duizend woorden)@Gunn ja ik kan rap tikken en in nuchtere toestand valt de hoeveelheid schrijffouten ook mee. Dronken tik ik net zo rap en dan bij voorkeur dingen waar ik spijt van heb achteraf. Dan is het gelijk ook heel veel om spijt van te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 O ja ik ben nog wat vergeten. Ik heb zoveel wol gekregen van iemand. Ik brei mutsjes voor pasgeboren babytjes uit India en Afrika. Nu heb ik van iemand echte wol gekregen want dat is veel beter dan acryl of zo. Ik kan denk ik van die wol zo'n 100 mutsjes maken, en ik krijg nog meer. Ik ben zo blij mensen. Heerlijk. Wat hebben we het eigenlijk toch ontzettend goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Genieten is niet 't woord, Bol, maar 'k krijg in ieder geval voor elkaar de dingen te klaren die 'k moet doen. Daar ben 'k al blij mee. Morgen krijg 'k weer 'bezoek' van de sociaal verpleegkundige. Die helpt me ook weer om de week verder te plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 wanneer je overschakelt Bolletje naar grotere mutsjes, wil ik wel eentje bestellen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 War fijn om te lezen, Bolletje. Heerlijk zo'n dag he. Al de derde zelfmoord deze week! Dat is niet mis. Lijkt me zo vreselijk om mee te maken. Hoe wanhopig moet iemand wel zijn om dit te doen. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Sofie:present: Gunn heb je daar nou veel baat bij bij die verpleegkundige? En heb je het met hem (haar) ook wel eens gehad over jouw sombere kijk op dingen? Is daar trouwens wel eens naar gekeken? Hebben ze toen ook en diagnose kunnen stellen? En als dat gebeurd is, heb je daar toen ook iets of wat begeleiding bij gehad? Dit waren vragen waar ik gisterenavond in bed aan lag te denken. Laavje voor grotere mutsen moet je bij Zonnetjes zijn. Die kan prachtige dingen maken. Klopt Zonnie hoe wanhopig ben je dan hé? Vreselijk is dat. De man waar ik meer reed woont langs het spoor en maakt dit vaak mee, vooral in het voor en najaar. Hij heeft zelf ook bij het spoor gewerkt en hij verteld de vreselijkste verhalen. Om eng van te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Travel, je hebt het flink te pakken zeg. Beterschap. Heb je nog wel war kunnen schilderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Sofie, gefeliciteerd met je maand droog. Ik bewonder je om je energie die je hebt. Zo komt het tenminste over op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 zo weer terug van RH.. BOL!!...wat een gezelligheid zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 MM, Wat geweldig van je ex, zo zonder oordeel... Dag 2, je bent er weer, Daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 N'Avond lieve mensen, Wow ....wat veel verhalen waar ik op wil reageren. Ik ben onder de indruk van de energie die van deze dagdraad afknalt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 @Lavendel Dank. Lichamelijk nog een beetje wankel maar mentaal weer klaar voor de strijd. Ik heb zo veel dingen mee... echt waar. Bedankt voor je steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Dank Gwen. Ik ben er weer, en vol overtuiging. Opperst dankbaar voor wat dit leven me gegeven heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ha Zonnetjes, ja ik ben echt aan de beurt:( Ik heb niets gedaan de afgelopen 5 dagen en voor vanavond heb ik me afgemeld. Wil niet gaan klagen of jammeren maar zie nu ook zowat scheel van de hoofdpijn en er is geen kruid tegen gewassen blijkbaar. Maar ja, dit gaat ook wel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Travel, accepteren maar, en uitzitten die griep. Heel veel beterschap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Travel, de tijd neme. Om beter te worden lijkt me. Maar dat doe je al toch? Maar hoofdpijn brr balen. Sterkte he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ja Lenie Ech wel. Ik voel me ook ineens zo gelukkig. Weet niet hoe het nu komt maar als je dat zo hoort allemaal denk ik vaak, wat heb ik het toch goed. Ik moet alleen in de gate houden dat ik nooit meer drink, en de moeilijkheden op de juiste manier verwerk, en dingen accepteren, nou dan ben ik al een heel eind. Travel sterkte met de hoofdpijn. Een warme douche straal achter op je nek? Misschien zijn het een hoop spanningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 weet je Bol?...klinkt heel gek misschien.. maar sinds ik weer een fiets heb, komt mijn sociale leven weer op gang. het hoeft niet meer van 1 kant te komen....ik kan nu een soort van "terug" geven. voelt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik denk Lenie dat dat een van de fijnste gevoelens is, iets terug kunnen doen. Of zo maar wat doen voor mensen en dan zien dat ze door jouw handelen, weer wat gelukkig worden. Dat vind ik echt delen, en dat is een heel fijn gevoel. Zo moesten we nog een hond ophalen bij mensen die hem 14 jaar hebben gehad. De hond was dood gegaan en die vrouw had het echt moeilijk. Nou dan pak ik zo'n mensje even stevig vast, snik wat mee en deel. Ik geef dan zo maar een knuffel en voel dat dat goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Wat zullen die mensen blij zijn dat jij er was,Bolletje. Ontroerend om te lezen. Voor jou:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik kom even laten weten dat de druk bij mij wel wat van de ketel af is. Gesprek met ouders maar ook het hier opschrijven en de lieve reacties doen me erg goed. Thnx! Ik sta eigenlijk te kijken van mezelf, al zeg ik het zelf. Ik ben beter dan in zelf dacht in het opschrijven, delen met anderen en relativeren dan ik zelf dacht. Behalve het niet drinken en het positieve wat dit meebrengt de zaken overzichtelijker en minder emotioneel te zien blijkt voor mij het opschrijven en het vertellen heel heilzaam. Ik deed veel meer binnenvetten en dan in mezelf steeds kwader en meer teleurgesteld worden. Nu reed ik echt naar huis en linea recta naar mijn pc naar deze dagenraad en ben gaan tikken. Toen ik het mijn ouders vertelde had ik mijn gedachten hier al enigszins gestructureerd en dat maakte het gesprek met ouders heel erg productief. Ik ga het redden nuchter vanavond en daar ben ik trots op want zo erg teleurgesteld als vandaag gebeurt me niet dagelijks. Blijkbaar ben ik sterker dan ik soms denk @travel moet je iemand even om een nekmassage vragen. Een virtuele op afstand van mij heb je niet zoveel aan. Of ken je toevallig autogene training, ga liggen op je rug, ontspannen focus op ademhaling...focus op ledematen en nek te laten voelen door te beseffen dat ze zwaar zijn. Onderdeel voor onderdeel voelen dat het zwaar wordt. Als alles zwaar is gaan beseffen wat warm en wat koud voelt en tot hier vooral niet aandacht hebben voor de pijnlijke plek. Pas dan voelen of er verschil is tussen de pijnlijke nek en de toestand van de rest van het lichaam qua gewicht en temperatuur. Probeer dat punt van buiten naar binnen in een toestand te krijgen zoals de rest van je lichaam. Ervaar het verschil en kantel dan je hoofd extreem langzaam van links naar rechts voor een minuut. Ervaar het verschil en beweeg dan wat vingers en tenen arm en benen en kom zodoende rustig weer in beweging. Dit deed ik dagelijks om van RSI klachten af te komen en het hielp. Dit is lastig uitleggen, google anders eens op autogene training bij jou in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Bolletje krijgt van mij de prijs voor de grootste brei muts van ADB. 100 mutsen breien voor het goede doel, wat een schat ben je dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden