sieraad Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Hanneke nog een fijn verjaardagsuur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Originally posted by: GunnAltijd licht aan het eind van de tunnel.quote> Dat licht kan ook een aanstormende sneltrein zijn...quote> Hihihi.Sorry, eigenlijk maak je een zwartgallige opmerking maar ik vond ze ook grappig en ad rem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Lieve mensen, Slaap goed vannacht. Dit forum werkt, als je er zelf aan werkt! Zoveel mensen hier die al uren, dagen, weken, maanden en jaren nuchter zijn. Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Mooi gezegd Gwen nou ik doe ook ff mijn lampje uit sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 slaap lekker Huttola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 @ Travel: ik weet dat verhaal nog van je vorig jaar. Jij met het boek onder je arm naar de huisarts. Toen ik in het voorjaar geen Refusal van de wnd. huisarts kreeg, moest ik daar nog aan denken. Wat een verschil met vorig jaar hè! We staan er nu een stuk beter voor. @ Sieraad: 24! Hoi! @ Gunn: weer een dag droog. Gelukt! @ Truitje: misschien moet je toch op de een of andere manier aan je schoonzus uitleggen dat je écht niet meer wilt drinken. Als ze zo reageert dan neemt ze je niet serieus. Zo wordt het je wel heel erg moeilijk gemaakt. Heb je nu thuis verder gedronken, of heb je het bij die twee kunnen houden? Morgen nemen we de eerste niet! Dagpact? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden, maar ben van het laatste deel van de draad niet vrolijker geworden. Wegwezen dus. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goeie les voor de volgende keer dan Bor, Dan direct AA bellen Mooi dat je t droog gehouden hebt. Morgen is alles weer anders... Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Hey bor, ik heb nog niet helemaal bijgelezen, maar het gaat je niet af he? Dat "moeten" herken ik wel. Dat werkt bij mij ook averechts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 goeieavond! kom dag 23 even afsluiten... welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Lieve Bor, voor jouw kom 'k nog even terug. Allereerst, 'k ben heel héél blij dat je je goed hebt gehouden. Aan je oproep voor een horror scenario heb 'k geen gehoor gegeven. Niet om je te negeren, maar 't kon/Ãs voor anderen hier op 't forum onprettig zijn/gebleken. Maar ook, gooi niet nog eens extra kolen op 't vuur. Je hebt je trek bedwongen (héél goed!), en laten we AUB weer op goede voet met elkaar verder. 'k wens dan ook iedereen (nogmaals) een fijne nachtrust en tot morgen. Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Borretje, ik kreeg de indruk dat iedereen voor je klaar stond. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik wil gelukkig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Nee serieus, ik mag niet moeten. De eerste keer in de ontwenningskliniek heb ik mijn weken heel goed doorstaan omdat ik zélf besloten had om niks te drinken. Ze hebben me toen proberen te overtuigen van het idee dat ik dat ook nóoit meer mocht doen. Dat werkte dus helemaal averechts. De laatste dag, vlak voor ik vertrok, ben ik naar de winkel gaan, met als boodschappenlijstje: een taart (voor mijn collega-patiënten), een fles campari en een fles wijn. Gelukkig controleren ze je bagage niet voor vertrek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ha! Daar zul je de late avondienst en nachtwacht hebben... Hi dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 ohoh Witte ze zegt dames tegen ons of tegen jou dan toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Dag Marjo! Alles kits achter de rits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Hoi lieve mensen Ik denk dat is beter Ja Jen! Inmiddels weer kits Joe? En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik heb vandaag een vrij goede dag gehad. Lekker gaan zagen tegen mijn psychiater, die mijn portie AD verdubbeld heeft. Hopelijk levert dat wat op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 deze dame gaat koese:lips: slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 @jane, ik las dat je zei dat benches vroeger niet bestonden... Ik ben er ook over in dubio, maar de gedragstherapeut raadt het echt aan, en wie ben ik dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Deze dame gaat lekker haar schone mandje in. Droog en wel. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Dat is mooi Jen Als jij daar wel bij vaart! Lekker koese Lady Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Trust Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 ik bedoelde niet zonder meer tegen te zijn jen maar zonder kan ook. Met kinderen heeft de een ook meer bewegingsvrijheid nodig dan de ander. Mijn zoon was een box-kind, maar mijn dochter verveelde zich daar stierlijk in en wilde juist ruimte. Gewoon doen wat jij denkt dat bij de hond past, en net zo belangrijk, wat jij nodig hebt. Soms wil je je handen vrij hebben of je moet werken straks en dan geeft jou die bench misschien rust. Of lief, als die wel thuis is. voor nu zoek ik mijn open bench ff op:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden