Romualdus Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goedenacht forummers, Hier is het al 11.30 uur en de zon staat al aardig te branden, de koffie is achter de kiezen. De regentijd begint hier in Indonesië zo langzamerhand aan te breken. Meestal in de middag regenbuien met onweer. Gisteren hier een Nederlandse vrouw gesproken die hier 12 jaar woont die verlangd naar het Hollandse weer. Een dag koude voeten en dan ben je genezen was mijn antwoord. Ik wens jullie een prettige en vooral droge dag toe en veel warme koffie. Zal ik ook weer nodig hebben over een dag of 14! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Romualdis is ken je niet want zolang zit ik nog niet op dit forum. Alles okè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Zo, de dag is weer begonnnen, wat is het nog donker hier. Lichtjes even aangedaan en de verwarming graadje hoger gezet. Inmiddels is de koffie doorgelopen en staat de thee te trekken, gemberthee voor de verandering. Om heel eerlijk te zijn Romu moet ik er niet aan denken dat het alleen maar altijd hoogzomer zou zijn. Toegegeven, de winter kan me gestolen worden, maar ik zou het hollandse weer toch eigenlijk niet willen missen hoor Aicha aan het nachtbraken geweest en nu weer een paar uurtjes plat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 :PSjonge jonge, met zun allen aan het uitslapen? :$ Hanneke overigens gefeliciteerd met je verjaardag. Je wil het geloof ik helemaal niet vieren he? Nou, dan ga ik er ook maar geen slingers tegenaan gooien, wel even een boeketje dan: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: Jen, hoe komt het dat het niet zo lekker loopt? En Bor, wat ben aan het spoken 's nachts de laatste tijd?? En verder terug dan die laatst pagina's heb ik niet gelezen luitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Hee Adrie, ook wakker inmiddels, goedemorgen. Nee, zou ook echt helemaal niets voor mij zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ohoh, dat vergat ik nog: leuk dat Harry (Teveel) er weer even was. Mis hem best hier..... Har, dikke knuf (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Morge, Yvonne, A3, Lekker zo'n bakkie. ff wakker worden heur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Morgu Mark. Nou, lekker even rustig wakker worden dan. Ik ga de douche opzoeken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Nope lekker vrijgenomen. Ga vanmiddag op introductie bij de kliniek. Begin pas volgend jaar weer net de kranten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Absoluut A3. Ik ben al aan het turven haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goedemorgen lieve mensen! Wat gaan de dagen snel, nog een paar weken en het jaar is voorbij:) Mark, de tijd schiet voor jou ook op he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Zo ff lekker gedoucht, nu even de meiden op weg helpen @ Ja kam nog 7 nachtjes en dan gaan we er tegenaan! Ben erg benieuwd wat ik vandaag te horen ga krijgen hoor. En stiekum ook wel wat zenuwachtig. Gelukkig moet ik ook nog bloed geven dus heb nog wat afleiding van te voren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Oeps Mark, daar zeg je wat, ik moet nodig iemand uit haar bed halen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Morge Mir, Staat een hele pot voor je klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goeiemorgen allemaal. Ik voel me redelijk fris, fijn is dat. Yvonne, waarom het niet zo lekker loopt, weet ik niet echt. Onbewuste angst om te gaan werken misschien? Ik ga proberen om het dag per dag te bekijken, te beginnen met vandaag dus. Eerst maar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Hanneke, :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: En dat je maar een grote meid mag worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goeie morgen lieve kanjers, Hanneke van harte gefeliciteerd meid. Maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goedemorgen, even om de hoek Hanneke feliciteren Hanneke, fijne dag gewenst en een goed en gezond nieuw levensjaar gewenst!! :light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Marcel, vandaag 3 maanden droog ga zo verder, gaat goed zo hè! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Verders allen een fijne dag probeer er wat moois van te maken ga ik ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Kwartet mag ik van Sha de enige echte Sha hi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Toch nog even snel teug tis echt een feestdag vandaag hè vandaag ook Dinah 1 jaar droog!! DINAH, jij ook even op de dagdraad in het zonnetje :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Goeiemorgen! Dinah, Marcel en Hanneke van harte gefeliciteerd :present::present::present: DAGPACT Albert Lytse Miranda Krekel fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Moghu Smik. Ja hoor ik heb uitstekend geslapen. En jij? Hoelang heb je nu nachtdienst? Of ben je even vrij van zo'n zware dienst? En ben je nog steeds alleen in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden