Spring naar bijdragen

Woensdag 28 november 2012

Romualdus

Aanbevolen berichten

Goedenacht forummers,

Hier is het al 11.30 uur en de zon staat al aardig te branden, de koffie is achter de kiezen.

De regentijd begint hier in Indonesië zo langzamerhand aan te breken.

Meestal in de middag regenbuien met onweer.

Gisteren hier een Nederlandse vrouw gesproken die hier 12 jaar woont die verlangd naar het Hollandse weer. Een dag koude voeten en dan ben je genezen was mijn antwoord.

Ik wens jullie een prettige en vooral droge dag toe en veel warme koffie.

Zal ik ook weer nodig hebben over een dag of 14!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, de dag is weer begonnnen, wat is het nog donker hier.

Lichtjes even aangedaan en de verwarming graadje hoger gezet.

Inmiddels is de koffie doorgelopen en staat de thee te trekken, gemberthee voor de verandering.

Om heel eerlijk te zijn Romu moet ik er niet aan denken dat het alleen maar altijd hoogzomer zou zijn. Toegegeven, de winter kan me gestolen worden, maar ik zou het hollandse weer toch eigenlijk niet willen missen hoor :)

Aicha aan het nachtbraken geweest en nu weer een paar uurtjes plat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:PSjonge jonge, met zun allen aan het uitslapen? :$

Hanneke overigens gefeliciteerd met je verjaardag.

Je wil het geloof ik helemaal niet vieren he?

Nou, dan ga ik er ook maar geen slingers tegenaan gooien, wel even een boeketje dan:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Jen, hoe komt het dat het niet zo lekker loopt?

En Bor, wat ben aan het spoken 's nachts de laatste tijd??

En verder terug dan die laatst pagina's heb ik niet gelezen luitjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ff lekker gedoucht, nu even de meiden op weg helpen :)

@ Ja kam nog 7 nachtjes en dan gaan we er tegenaan! Ben erg benieuwd wat ik vandaag te horen ga krijgen hoor. En stiekum ook wel wat zenuwachtig. Gelukkig moet ik ook nog bloed geven dus heb nog wat afleiding van te voren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal.

Ik voel me redelijk fris, fijn is dat.

Yvonne, waarom het niet zo lekker loopt, weet ik niet echt. Onbewuste angst om te gaan werken misschien? Ik ga proberen om het dag per dag te bekijken, te beginnen met vandaag dus. Eerst maar koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke,

:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

En dat je maar een grote meid mag worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...