zonnetjes Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ok Nancy, kan nog net de pot is nu leeg. Sterkte bij de tandarts. Hardstikke goed dat je nu gaat!! Mark, hoe was de intake gisteren? Heb je er vertrouwen in? Nu echt weg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Mooi omschreven Bol:) Zo voelt het voor mij ook, daarnaast zijn er in de avond ook mensen die eenzaam zijn en juist dan het forum nodig hebben, net zoals de hulpvragers. Misschien trek ik het mij ook wel teveel aan en voel ik teveel. Kan ook he, ben nu eenmaal geen ijskoude tante:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Zon, smaakte goed heb er een tompouce bij genomen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Goedenmorgen allen Nancy succes meis, ik vind je erg dapper, het is voor mij bijna 20 jaar geleden dat ik bij een tandarts ben geweest voor normale behandelingen, alleen als de nood aan de man is ben ik bereid te gaan, zo ver gaat mijn angst. Als ik de boel op de rit heb, dan wil ik ook weer gaan en mijn bekkie laten repareren:D Moet dan wel een bedrag ter waarde van een auto hebben gespaard ben ik bang:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Kamé. Wat ik voorheen deed was, me concentreren op diegene die moeilijk zat, en alles wat daaromheen gebeurde links liet liggen. Moet ik weer gaan doen. Moghu Marcel:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 mogge bollie;) Ik had net ook al een heel verhaal getikt, maar weer weggehaald, je schiet er niets mee op, behalve een melding bij de moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Zo is het maar net Bol, ik doe met je mee. En nu moet ik gaan dweilen, wordt nog een luie donder:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ach ja... 's Ochtends piemelt men hier over koffie. 's Avonds piemelt men over alcohol. En tussendoor piemelt men over elkaar. Het is me wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Waar wil jij het over hebben Sieraad, gooi het in de groep man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Dat gebeurd bij mij ook vaak hoor Marcel. Ik denk niet dat dat verkeerd is, want je staat toch even stil bij wat je voelt. Je raakt denk ik toch iets kwijt. Dweil ze Kamé. Ben intussen ook weer eens aan de poets gegaan. Wat een rotzooi altijd met die dieren. Ikzelf ben erug schoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Goedemorgen frummers, Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Ha, die van mij begon weer erg goed - NOT. Ik lag nog in bed, gaat de bel. Zie ik een man met een gebreide muts en een bril op en hij had een karretje bij zich. Weet ik veel wie dat is en wat ie moet. Dus ik duik mijn bed weer in, even later een flink gebonk tegen de ramen. &^%$*. Is het de glazenwasser. Dus ik ben nijdig de trappen afgestampt en heb mijn auto van de oprit weggehaald. Daarna heb ik tegen die kerel geroepen dat als ie er niet bij kan het dan maar moet overslaan, dat het een idioot is om toch nog te proberen mijn ramen te doen - half. Dat we nooit weten wanneer hij komt en er dus ook geen rekening mee kunnen houden. Als een furie stond ik op straat tekeer te gaan en te stampen van nijd. De man heeft uitgelegd dat ie om de 5 weken komt (??), mijn ramen zo goed mogelijk heeft gedaan, met Osmosewater????, dat streept niet en dat mijn kozijnen zo ook schoon worden. Dan moet ie mijn kozijnen 'ns komen bekijken, die zijn echt niet schoon. Nou ja, de rust keerde weer na een kort gesprek en ik heb me daarna binnen toch een huilbui gekregen. De mores van dit verhaal is dat ik het niet meer kan verdragen dat iedereen maar wat bedenkt en mij telkens weer voor het blok zet. Op mijn werk, in het verenigingsleven en maar doordrammen. Ik wil wat en jij gaat regelen dat dat kan, NU. Conformeren mevrouw, het gaat niet om jou maar om ons. Wat wij willen zal geschieden. Waar blijft Hannah toch? Doe toch eens rustig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Dat zie je vandaag de dag steeds meer Travel. Alles draait om ikke dat is het belangrijkste. Ja en als je zo eigenlijk niet in elkaar zit, is het moeilijk om toch die houding aan te nemen.O goeie morgen trouwens. Hannah heeft een ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ademhalen Travel. Misschien is iedereen wel gewend dat we alles doen omdat toen we dronken we uit schuldgevoel geen nee konden zeggen? Ik had dat wel heel sterk, op mijn werk ook, als er werdt overgewerkt was ik er. Soort van compensatiegedrag voor jezelf, omdat je de eerste uren van de dag niet vooruit te branden was door de kater? Hoewel ik nooit over me heen liet lopen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Originally posted by: WijnandABalen,zit ik de ongeloofelijke soap van gisteravond door te lezen kom ik nu mooi te laat op het werk!DAGPACT Hanneke Krekel Erik miranda Albert Lytse MarkWijnandTruitjeAllemaal een hele fijne dag zonder zorgen toegewenst!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 @MarcelK... was alleen een constatering.... Er is momenteel niet iets specifieks waar ik het over wil hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ook goeiemorgen Bol. Ik kan wel weer lachen nu hoor. En zal de man vanavond - als ie af komt rekenen - mijn excuses aanbieden. Hij moest het wel ontgelden, oei. Maar het lucht wel op haha. En ik heb geen hoofdpijn meer gelukkig. Morgen ga ik denk wel weer naar mijn werk. De kleuterklas weer aan het handje houden. Ik hoef nog net hun eten niet voor te kauwen maar daar is ook wel zo'n beetje alles mee gezegd. KMW, be strong en behoudt den glimlach. Ik weet dat Hannah er ff uit is gegooid maar ze zal toch eerdaags wel weer terugkomen? Het duurt wel lang vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Travel, je spat zowat van mijn scherm af:D Ik zie je voor me, op straat, verwarde haren, sloffen en een oude peignoir... Het mannetje schrompelt in elkaar van ellende LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 ik wil iedereen bedanken die op mij gereageerd heeft gisteren. en ik heb er weer van geleerd. Mijn nee is nee bij mijn eigen besluit blijven MM je hebt helemaal gelijk ik mag geen alcohol hebben bij mijn seroxat!! ik voel me steeds sterker worden dank zij jullie!!! liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Hoi iedereen. Weinig gelezen op dd. Teveel met mezelf bezig, maar gaat beter. Vandaag is mijn jongste zoon 10 jaar geworden en ik ben daar niet bij. Doet zoveel pijn. Maar goed er zijn ergere dingen. Wens iedereen een goede dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Kame, ik had een hippe bloemetjespyamabroek, zwart shirt, zwarte kisten en mijn leren jasje aan. Wat een tokkie gedrag, jeetje. Ik moet wel lachen, ik lijk mijn oma wel. Die kon ook zo tekeer gaan ineens tegen anderen. Marcel, niet over je heen laten lopen.. Kijk als ik op een vraag zeg dat het op mijn to do lijstje staat maar dat onmiddellijke actie nu niet uitkomt, ik er vandaag echt aandacht aan zal besteden, omdat ik 10 andere dingen onmiddellijk moet opvolgen, dan is dat geen optie. Die 10 anderen doen er niet toe, mijn verweer en argumenten doen er niet toe. En als ik het dan toch opschuif dan staat diegene om de vijf minuten voor mijn bureau of het al geregeld is. Een mailtje sturen en gelijk bellen om te zeggen dat er een mailtje is verstuurd en vervolgens bijna op schoot kruipen om te kijken wat je dan wel aan het doen bent. Je daar niet door laten intimideren is de kunst, maar dat lukt me niet meer. En alle ballen in de lucht houden ook niet meer. Vorige week heb ik het merendeel van wat ik ook moest doen, in de kast geflikkerd en de deur op slot gedaan. Dat ligt er nou nog denk ik. Hopelijk lost het zichzelf op maar dat zal wel niet. Bijvoorbeeld, een meeting met 15 man in een bepaald hotel willen, welk hotel maar 10 kamers heeft, andere hotels boeken of bijboeken geen optie zijn, en samen op een kamer ook niet. Wat moet ik daarmee? En maar lobbyen en toch oplossingen proberen aan te dragen. Maar het moet toch dus ik heb geboekt, diner geregeld etc. en dan moet het hotel maar kamers bijbouwen of zo. Tsja. Toko verkopen en een hangmat op een warme mooie plek ergens op de wereld aan een boom hangen. Wel met wifi, anders kan ik jullie niet lastigvallen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 +1 @Smikkie 29-11-2012 09:34 Vooral wat betreft het toch wel blijven melden en het streven naar het beter willen doen als moeder, dat blijkt uit al je berichten en daar mag je trots op zijn. En zo bang hoef je denk ik niet te zijn dat we kinderen erbij halen. (voor mij althans niet) Ik heb maar 1 doel los van het zelf niet drinken en dat is andere hier ondersteunen. Ik zou nooit een horrorverhaal schrijven in combinatie met je kind dat je zou shockeren want een shock reactie zou niet ondersteunend zijn en niet fair voor iemand die zo hard haar best doet voor zichzelf en als moeder. Ik was wat fel deze morgen in de draad van gisteren omdat ik vind dat je niet moet dicteren wat mensen mogen schrijven. Schrijf dit om te benadrukken dat mijn enige doel is ondersteunen en niet kapot willen maken (en dat geld voor iedereen hier denk) En last but not least, je hield vol, chapeau! @Borretje En nu echt genoeg over gisteren, wilde dit toch even rechtzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Hoi. Dag Één-en-twintig. In malheureuze stemming. Doei. DAGPACT Hanneke Krekel Erik miranda Albert Lytse Mark Wijnand Truitje Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen Kamé.Natuurlijk doet het je veel als je de draad van gisteren weer terug leest. Wat ik bijna altijd doe is dan toch maar afsluiten. Niet mee doen, zeker als ik het gevoel krijg dat het op een rot sfeer eindigt maar ik kon dat gisterenavond erg moeilijk.Als ik het gevoel krijg dat iemand moedwillig gekwetst wordt, word ik kwaad.Het lijkt dan net of ik een soort kloek wordt die haar kuikens moet gaan beschermen voor een roofvogel.Ik moet er toch op gaan letten dat ik dat niet ga doen want dan ga ik toch niet prettig naar bed.leersituatie voor mij.Moggeltjes Nancy:sun:quote> Boll, vind meer de roofvogel de alc. in deze.De mensen en hun neg. opmerkingen en teksten van gisteren beschouw ik meer als de ratten en gieren hoor. Hoe mensen die zeggen aan iets te willen werken hun eigen werkvloer zo smerig kunnen maken zeg, triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Originally posted by: SmikkieLas van je gesprek. Goed/knap dat je je herpakt. En ja assertiever worden/zijn, de middenweg...lastig soms. Maar volgens mij ben jij daar absoluut toe in staat.Je zult en kunt er ook van leren.Zwemmen, klussen op de camping, naar mn tante en een vriend/vriendin. Naar Amsterdam shoppen. Dus ik heb al wat dingen.Jane quote> Dank voor het 1e deel van je bericht.Heel goed die plannen, shoppen in Amsterdam, dat moet ik ook eens doen weer en dan niet meer bij de Dam richting Nieuwmarkt gaan Ik heb afgelopen half jaar in Amsterdam gewoond en het is nog steeds vlakbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Wat is een malheureuze stemming gunn? Klinkt niet positief of zit ik mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden