bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 O Janneman dat klinkt inderdaad niet goed. Weet je ook wat hij mankeert? Ik kan me voorstellen dat je je daar erg bezorgd om maakt. Kun je het ook een beetje los laten?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Hoi Bolletje, dank voor je berichtje. Ik kan het niet loslaten maar ook niet vasthouden! Lees net wat het allemaal betekent dat verpleeghuis. Moeilijk want met zijn laatste fase komt ook veel op mij af om dit mee te beleven en voelt ook wat zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 @Jan1000. Vier jaar droog en in al die tijd heeft z'n lichaam zich niet kunnen herstellen? Nou, daar word 'k dan weer heel mismoedig van. Wat is z'n leeftijd en hoelang is z'n drinkperiode geweest? Dat maakt 't voor mij wat inzichtelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ja Janneman ik het hetzelfde met mijn man meegemaakt joh, en das inderdaad heel zwaar. Maar je kan dadelijk wel terug kijken op een tijd waarin je alles gedaan hebt om het die persoon zo goed mogelijk naar z'n zin te maken. Tenminse dat gevoel had ik wel. Maar goed aan jezelf blijven denken en goed proberen te slapen en eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Sofie, ja is goed er voor hem te kunnen zijn, dat zeker. Maar zo met alles eromheen is wel heffie! Gunn, hij heeft darmkanker en weet niet of het met alcohol te maken heeft, is 54. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 JA HALLLOOOOO GUNN hier zitten allemaal alci's die niet ernstig ziek zijn. Die herstellende zijn en waar het toch (uitzonderingen daargelaten ) goed mee gaat. Waarom kijk je nu alleen maar naar die vriend van Janneman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Su, ben der ek weer iedereen lekker gegeten? Lees het van krekel en laten we hopen dat het een eenmalige terugval is, want meer dan dat kunnen wij er niet aan doen vrees ik... Las dat er al iemand aan mijn snert wilde beginnen, maar dat word echt morgen pas want dat moet hier toch echt een dag lekker pruttelen hoor! Nu weer ff roeren dussssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Okay, dank voor je antwoord, Jan. En sorry als 'k wat indringerig/opdringerig overkwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Oei Marika dat durf ik niet te zeggen hoor. Ik heb het gevoel dat het ergens anders mee te maken heeft. Misschien zou je de berichtjes van Gunn van vandaag eens kunnen lezen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Avond, hahaha sorry hoor Bollie dak er een beetje moet mee lachen. Ik zie je daar zo al zitten, heel kwaad te worden op Gunn.... dat je denkt zo van seeeeeeg stop daar nu es mee, maar aan de andere kant zou je hem liefst een kom soep ofzo brengen. Maar ik denk dat dat wel goed is zo. Hij blij, jij (allez, buiten beetje boos dan) ook blij want hij doet t em toch he, al een dag of twintig. ja en krekel, ik sluit me dan aan bij Tina.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ik ben ook een van die velen, ik koop een staatslot, maar krijg nooit wat. Sommigen wel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Bol, je kent me inmiddels zó goed! En dan nog de behoefte hebben me op m'n nummer te zetten? I ain't yer whipping boy, hmkay ma'am?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Nog even een kleine toevoeging, stel, ik was Krekel en ik zou in paniek mensen bellen en mailen. Dus buiten het forum om, dan zou ik het niet fijn vinden, hoe goed bedoeld ook, als dit hier geschreven zou worden. Maar dat ben ik, privacy gevoelig tiepje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Gunn, voor wat t waard is, mijn ex schoonmoeder, een japanse mevrouw van 67 jaar. Nooit gedronken, nooit gerookt. Ging twee x /week zwemmen. At heel sobere , gezonde japanse kost. Vorig jaar op 6 maanden tijd gestorven van darmkanker.... waar ik niet wil mee zeggen, drink, rook, vreet maar door, nee. maar gewoon een beetje gezond leven en t komt wel in orde denk ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 En toch vind ik het moeilijk al die emoties die door me heen gaan ineens. Voelt effe anders allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: Marika Originally posted by: VlaamsmeisjeGunn, voor wat t waard is,mijn ex schoonmoeder, een japanse mevrouw van 67 jaar.Nooit gedronken, nooit gerookt.Ging twee x /week zwemmen.At heel sobere , gezonde japanse kost.Vorig jaar op 6 maanden tijd gestorven van darmkanker....waar ik niet wil mee zeggen, drink, rook, vreet maar door, nee.maar gewoon een beetje gezond leven en t komt wel in orde denk ik zoquote> Ook niet waar dat je met een beetje gezond leven nooit een erge ziekte kan krijgen.*quote> marika, ik constateer dat , *, maar dan op een ander forum. want hier kom je dan alleen maar als het daar te saai is ofzo (mijn speculatie, invulling he) dat de cursus, correct lezen nog steeds niet een van je bezigheden is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Sorry, even wat anders en voor mezelf... ik ben lekkere muziekies aan het downloaden voor mee op mijn kliniektrip. Maar ik zit een beetje vast iemand tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Smile people! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ja knap hé Nientje. Dat van onze Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: Johan WHoi Mark. quote> Heb ik En zeer zeker een lekker nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Marika, ik heb geen zin en tijd om allerlei posts gaan terug te zoeken. Of misschien doe ik dat wel, voor de aardigheid. laatst verkondigde U hier nog dat U een beter alcohol forum had gevonden en dit forum, wat toch maar zo zo en was niet meer nodig. en nee ik ken U niet van andere alcohol gerelateerde faora want daar kom ik niet. wel erger ik me steeds aan Uw denigrerende manier van schrijven. En als ik dan in een goede bui ben, tja den negeer ik dat. Maar dat is vanavond jammer genoeg niet het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 'k ben even in de wereld van Skyrim. Mediteren. Bol, je kunt me vinden in Robbers' Cove. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Heb zelfs een cd van marco geplukt, nooit gedacht dat ik dat zou doen haha wilde 1 nummer, maar moet zeggen hij kan toch wel leuk zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Goed mensen ik ga bankhangen en kom straks weer even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden