bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 O en Nientje ik was niet echt boos op Gunn hoor. Zou niet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 ik ben nog aan het lezen... ben op pagina 9. 'k ben er stil van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: bolletjeO en Nientje ik was niet echt boos op Gunn hoor. Zou niet kunnen.quote> Levensgevaarlijk om boos te worden op Gunn, moet je wel met een tank komen anders is het pief poef paf en af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Tuurlijk Bollie, was ook maar een grapje . (dat jij en gunn gelukkig wel snappen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Hé verdorie lees ik net Jan z'n berichtje. Natuurlijk is het moeilijk als je ineens overspoeld wordt door een hoop emoties. Toen we nog dronken voelde we niet helemaal echt of helemaal niet. Nu al die emoties weer naar boven komen is het verdraaid moeilijk om ze te herkennen en ze een plaatsje te geven. Tenminste ik vond het erg moeilijk Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: Gunn'k ben even in de wereld van Skyrim. Mediteren. Bol, je kunt me vinden in Robbers' Cove. quote> Gaan we doen Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Marika, wie heeft er hier ooit beweerd dat ik niet meer drink? En wie beaalt dat er op een meeting van een ADB forum de avond te voren, of zelfs het uur ervoor niet mag gedronken worden? Maar ik denk niet dat daar uiteindelijk ook maar iemand een probleem mee had. Behalve jij dan blijkbaar, maar ik dacht niet dat jij toen daar was toch? En wat ik al zei , niet vanavond, maar als je wil maak ik er zelfs een draadje van. Het Marika draadje. Want blijkbaar zit je heel erg om aandacht verlegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Goedenavond allen, Eerst maar eens bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ja die ook sorry Johan, wat een artiest die vent niet? Zag hem laatst bij TVOH die weet een show te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: SofieIk ben benieuwd naar "The Hobbit, an unexpected journey".Have fun!quote> Kijk das mijn volk, daar kan ik wat mee. Ik zit ook met grote spanning te wachten tot ik hem kan downloaden. Skyrim is inderdaad heel goed. Ken je hem Sofie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: Sofie@Mark,Ben je ook nog op zoek naar wat meer meditatieve muziek en daarmee bedoel ik bijvoorbeeld Patrick Bernard of Kitaro?Dat zijn hele muziekstukken die ik zelf prettiger vind dan losse nummers.quote> Nee sofie, meer het wat luchtige om avonds op mijn kamer even mijn hersenpan te ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Fijn weekend Marika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: markgelukkig quote> als je er van houd..( ikke wel)http://www.youtube.com/results....0...1ac.1.Fw1c7N6Zbfc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 も知らない。あなくら頭はおかしな人と話したくない。 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: Sofie@Gunn:Leuk wereldje daar!Ik ben benieuwd naar "The Hobbit, an unexpected journey".Have fun!quote> Ja, The Hobbit. Ben er ook heel benieuwd naar. Irritante is alleen wel dat 't weer een trilogie wordt waar we tot 2013 én 2014 op moeten wachten. Man, leef 'k tegen die tijd nog wel?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Lief VM, Let op je woorden. Laat je niet uit de tent lokken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Sorry hoor Mark. had graag mee op zoek gegaan naar leuke liedjes, maar anders dat draadje met liedjes waar je het niet droog bij houd. of es zoek functie doen op Marc. Dan heb je er ook al veel leuke in alle soorten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: markgelukkig quote> als je er van houd..( ikke wel)http://www.youtube.com/results....0...1ac.1.Fw1c7N6Zbfcquote> Klinkt vrolijk pluk er paar mee. Heb nog 8gb ruimte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Uhm, VM...?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: MMLief VM,Let op je woorden. Laat je niet uit de tent lokken!quote> MM wat doet * dan anders....dan mensen uit hun tent lokken zo es om de maand ofzo...ik ga echt morgen een draad samenstellen met al haar uitspraken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ik pluk gelijk hele cd's vlaamse. Maar het is altijd leuk wat tips te krijgen vooral als het iets is wat je niet kent zoals de link van Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Gewoon lekker overheen lezen als het je niet aanstaat. doe ik ook, of ik ga over muziek * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 @Gunn: heeft het gesmaakt? Niet altijd makkelijk om iets te bereiden voor jezelf alleen. Wel heel belangrijk om te doen. Lekker koken, muziekje aan, zelfs tafel dekken en kaarsje aan. Desnoods praten tegen jezelf:-) deed ik wel eens, ging ik steeds aan de andere kant va de tafel zitten om te antwoorden... Heb het toen ooit van mezelf verloren:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 lief zijn voor elkander vanavond please Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ja pluk ik ook mee Johan thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden