witte Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hee tante Bol goeiemorgen:sun: Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Moggeuh allemaal, lieve Lavendel, hoe zit het dan met mensen die vrouwen met goeie wijn vergelijken ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Dieseltje, je bent precies goed uitgeslapen en bij de les ...:-) Goedemorgen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ach Lavendel, tjah hoe mooi is deze ochtend met een sint afdronk en jouw rondborst euh roodborstjes in de struik daar in het zuiden he, goed wakker worden koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 ik werd meteen afgestraft was mn snoer vergeten dus pc uit en daarna moest er iets ge-installeerd worden ineens. verplichte pauze dus, maar de was is opgeruimd en mn volleytas staat al weer klaar voor strakjes, dus als jullie me missen ik ben niet vissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josefine Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Goeiemorgen Jane, goeiemorgen Witte, goeiemorgen Lavendel, goeiemorgen Sofie, ik ga wat aan mijn achterstallig huishouden doen, na dat bingedrinking van vorige week. Foei, foei, foei en ik heb geeneens varkentjes in huis......................gelukkig ook nog geen andere ongewenste beestjes.............foei foei foei. Vanmiddag op bezoek en ik spreek jullie misschien dadelijk nog; anders vanavond. Ben echt enorm blij dat ik hier terecht ben gekomen onder zo n goed gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 En ook niet.....??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Alcatraz...ben je Sean Connery nog tegengekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ik heb heerlijk geslapen Witje, en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Goedenmorgen allemaal. Welkom terug Hannah, het was TE rustig zonder jou hier.. Succes vandaag Josefine, wees maar blij dat je eindelijk weer in het echte dromenland kan zijn;) Ik heb heeel slecht geslapen, iedere keer als ik bijna in slaap viel schrok ik weer wakker. Alsof ik steeds in een diep gat viel. Hartkloppingen, duizelig enzovoort. Dit had ik als kind ook kan ik me nog herinneren, als kind kon ik ook al heel slecht slapen met de zelfde symptomen. En een van de redenen waarom ik alcohol zo'n fijn goedje vond toen ik het net ontdekte, want dan had ik daar geen last van. Afijn, alles bij elkaar de wekker van half 5 nog gezien, erg balen want ik wilde er om 8 uur uit om op tijd klaar te zijn om de kleine meid te halen. Nu moet ik me weer haasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Je overgeven aan de slaap vind ik ook erg moeilijk Marcel, ik verlies dan de controle over mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Diesel, pling, pling...ok 1 koffietje en dan start ik is met mijn to do lijstje Ben gek van lijstjes ! Slapen nuchter is inderdaad zo verschillend met alcoholslaap. Wetenschappelijk is dat blijkbaar ook een wereld van verschil. Niet vreemd dat ook dat terug moet geleerd worden. Ik geloof wel in het heilzame effect van droom en slaap. De dag de revue laten passeren vooraleer aan het slapen beginnen, helpt mij wel om minder wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 heee Bammie das lang geleden dat ik gelijk met jou online was. (tenmiste als je al niet weer weg bent:D ) Prima geslapen hier tante Bol. Ik vind echt de mensen die niet goed kunnen slapen best heel zielig. Jou ook dus Marcel... Hoi Josefien. Hup hup an de gang met je troep. Tussendoor mag je ff hier koekeloeren als pauze;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ja, zoiets is het bol. De angst om in slaap te vallen. Heb het niet altijd, vooal als ik de volgende dag iets belangrijks heb. Laatst had ik BHVcursus, zelfde verhaal, maar dat was helemaal erg want die nacht heb ik geen minuut geslapen. Met als gevolg dat ik me de 2 volgende dagen versliep voor het werk. Maar slaappillen wil ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Heee Witje, ben er nog. Hoest? Long time no see. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Het gaat met mij heeel goed. Ook wel is mindere dagen natuurlijk maar alles met elkaar opgetelt dan is het gemiddelde toch wel een 8 denk ik En dat is echt wel is anders geweest:D Hee lees ik net jij een jaar van het roken af intussen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Marcel mijn manneke zei altijd dat je een uur voor je naar bed gaat, eens op de bank moet gaan zitten en de hele dag langs moet laten komen. Als je dan in bed stapt, heel duidelijk tegen jezelf moet zeggen "nu ga ik slapen ik heb de dag afgesloten". En als je gelovig bent, kun je ook bidden en de dag vertellen tegen "God" of een overleden dierbare. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Mogge Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 hoi Aak en bye Aak mijn maatje NS roept fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Samen met Fran. Het was een hele bevalling en roken is een rotverslaving. Ik ben er wel vanaf maar nog niet van verlost. Er zijn nog veel momenten dat ik zoooooo'n zin heb om te roken. Maar goed, das net als met de drank; het moment gaat weer voorbij. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat als we niet samen waren gestopt ik wrs al weer had gerookt. Nu ervaar ik veel steun dat de ander het ook niet doet. Drinken oke, geen probleem. Het niet doen dan he. Wel vind ik het leven soms lastig en ingewikkeld maar he, what else is new. Gelukkig geen tekenen van een op handen zijnde depressie, ik tel mijn zegeningen. Ondanks bovenstaande ben ik meestal gelukkig met al mn makkes en vermoeide lijf. k'voel me zoveel beter af zonder drank. En de ruimte die het niet drinken gaf en geeft om de dagelijkse dingen en emoties het hoofd te bieden. Werk weer betaald, ook leuk en mn studie verloopt langzaam maar gestaag, ondanks alle moeite die het me kost. Dat uitstel gedrag is nog wel een 'dingetje' zeg maar. Hahaha. Fijn te horen dat het je goed gaat. Heb je ook hard je best voor gedaan toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Originally posted by: bolletjeMarcel mijn manneke zei altijd dat je een uur voor je naar bed gaat, eens op de bank moet gaan zitten en de hele dag langs moet laten komen. Als je dan in bed stapt, heel duidelijk tegen jezelf moet zeggen "nu ga ik slapen ik heb de dag afgesloten". En als je gelovig bent, kun je ook bidden en de dag vertellen tegen "God" of een overleden dierbare.quote> Precies Bol. Andere woorden voor 'opslomen'. Rust in de kop voor men zich neder vlije. Zoiets.En als het dan toch niet lukt om te gaan slapen, na een half uur of drie kwartier weer opstaan, wat gaan lezen of rustig muziekje luisteren.Ik heb zelf een meditatiecd naast mn bed en die luister ik vaak. Helpt mij goed.En niet boos worden omdat je niet slaapt. Acceptence is the key!Niet gemakkelijk als je tong op je schoenen hangt van vermoeidheid maar blijven oefenen. Het komt, echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Jaja dat mag je wel zeggen Bam. maar goed het resultaat is er dan ook naar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Zoiets doe ik wel Bol. Eerder had ik altijd de gewoonte om een uurtje met de koptelefoon op muziek te gaan luisteren. Maar dat associeer ik nu heel erg met drank/wiet, want ik liet dat uitgroeien tot uren met de koptelefoon op en de nodige sapjes/pretsigaretjes. Toen ik 16 jaar geleden een relatie kreeg ben ik daarmee gestopt.(met die koptelefoon op zitten dan, de drank/wiet ging vrolijk door) Tegenwoordig sluit ik alles wat ik doe even af en ga ik even rustig zitten, meestal werk ik op de PC S 'avonds en dan vertel ik iedereen waar ik op dat moment mee praat dat ik ga slapen, in werkelijkheid blijf ik dan nog even een uurtje "voor me uit" zitten denken. Even de dag door mijn hoofd laten gaan. Helaas werkt dat ook niet altijd want dan krijg ik weer een idee voor een project waar ik op dat moment mee bezig ben en hops, zit ik zo weer te werken. Ik ga morgen eens kijken voor een homeopatisch slaapmiddel. Gewoon eens zien of dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Melatoniene ofzoiets Marcel dat schijnt veel mensen te helpen is niet chemisch in ieder geval Heeee Aakie ik vergeet je bijna Alles ok met jou en je aanrecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Zo lang je hier bij ons blijft Akkie worden die emo-slingers zo lang niet meer dus valt t met je aanrecht ook wel mee. Gewoon hier blijven komen op zn tijd dat doet ons goed;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden