huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik heb nog een paar grijze haren te gaan hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gewoon laten gaan, ook voor grijze haren is vrijheid een groot goed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Scrollen mag!! Ik voel me heel erg alleen vandaag. Niet ineens. Het was al sinds ik vrijdag dochter heb gezien. Ze overweegt om weer thuis te komen wonen. Op het ogenblik moet ik me inhouden om niet naar de kroeg te gaan. Maar morgen moet ik werken. En als ik nu naar de kroeg ga, dan zie ik er morgen niet uit. Dan heb ik dikke wallen en dat wil ik zeker niet. Ik heb nog 2 broodjes rookworst met saus in huis. Water staat op om de worstjes op te warmen en de oven staat aan voor de broodjes. Beter plan dan mezelf volgieten met alcohol. En dat brengt dochter ook niet terug. De broodjes worst wel. Eten op zichzelf is geen probleem voor mij. In tegendeel. Het is niet alleen dochter, het is ook mijn verjaardag over 2 weken. Ik wil het niet met mijn moeder vieren. Maar dan kan ik het ook niet met dochter vieren, dat vind ik te hard richting mijn moeder. Ik zou willen vluchten. Ik weet alleen niet waarheen. Misschien weer een dagje "ik doe niet mee met de maatschappij". Deur op slot en voor niemand open doen. Ik ga naar bed. Ik heb liever geen reacties. Ik wilde gewoon mijn eigen verhaal even kwijt. Bedankt voor het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Fijne avond:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jij ook Rosa:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 1m7d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gelezen Tatum:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Klasse Sieraard:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Zal morgen gelijk de kapper afzeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: sieraad1m7dquote> Mag het wel voluit schrijven hoor deze prestatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Weet je het zeker Huttula? Scheelt wel in je portemonnee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 'k vraag me af hoe lang ik - als man - m'n haren nog mag behouden. 't is lang en blond. Nog geen grijs haartje te bespeuren. 't lijkt nog 't meest op dat van Jeff Hanneman. De gitarist van Slayer. http://hollywoodnose.com/image...eff-hanneman-worth.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Niet afvragen Gunn, je merkt het vanzelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: kameleonWeet je het zeker Huttula? Scheelt wel in je portemonnee.quote> En tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Heel goed Sieraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @gunn als het zo lang is kun je het ook makkelijker bedekken ...eh kaalheid dan...alleen ff oppassen met wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 En tijd... ik leef het liefst zonder tijd, is lastig in deze tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Wow, Gunn!! Ik ben spontaan mijn sombere bui vergeten Vooral de zanger van Whitesnake (in zijn latere jaren), die is helemaal fantastisch! je kunt je haren behouden zolang je geen kale kruin krijgt. Dat is geen gezicht, kaal in het midden en lange haren er omheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 iedereen de hartelijke groeten en sterkte met de dingen die hem/haar bezighouden. ik meld me droog af en ga lekker pitten tot morgen liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: huttula@gunn als het zo lang is kun je het ook makkelijker bedekken ...eh kaalheid dan...alleen ff oppassen met windquote> Met seconden lijm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ben zelf ook niet zo van de tijd...heb geen horloge om.. Maar ik ben ook wel weer blij dat de tijd niet stilstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Johan WIk denk dat bolletje in katzwijm gaat Gunn. Waar koopt men zulk één zonnebril trouwens?quote> In een brillen speciaalzaak? Een wintersportzaak? On-Line? Of gewoon bij de Didl of de Ilda. Kortom, geen idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Secondenlijm uit een tube is dat wel verantwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goed, broodjes zijn op, sombere humeur is verbeterd en morgen verwachten 28 bouwvakkers dat ik hun weekloon ga overmaken. Ze hebben me nodig Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Daar zeg je wat, wat zou er gebeuren als de tijd stilstaat, de zon, de aarde, de maan, kortom alles staat stil en dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden