Spring naar bijdragen

Zondag 9 december 2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Scrollen mag!!

Ik voel me heel erg alleen vandaag. Niet ineens. Het was al sinds ik vrijdag dochter heb gezien. Ze overweegt om weer thuis te komen wonen.

Op het ogenblik moet ik me inhouden om niet naar de kroeg te gaan. Maar morgen moet ik werken. En als ik nu naar de kroeg ga, dan zie ik er morgen niet uit. Dan heb ik dikke wallen en dat wil ik zeker niet.

Ik heb nog 2 broodjes rookworst met saus in huis. Water staat op om de worstjes op te warmen en de oven staat aan voor de broodjes. Beter plan dan mezelf volgieten met alcohol. En dat brengt dochter ook niet terug. De broodjes worst wel. Eten op zichzelf is geen probleem voor mij. In tegendeel.

Het is niet alleen dochter, het is ook mijn verjaardag over 2 weken. Ik wil het niet met mijn moeder vieren. Maar dan kan ik het ook niet met dochter vieren, dat vind ik te hard richting mijn moeder. Ik zou willen vluchten. Ik weet alleen niet waarheen. Misschien weer een dagje "ik doe niet mee met de maatschappij". Deur op slot en voor niemand open doen.

Ik ga naar bed. Ik heb liever geen reacties. Ik wilde gewoon mijn eigen verhaal even kwijt. Bedankt voor het lezen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, Gunn!! Ik ben spontaan mijn sombere bui vergeten :heart:

Vooral de zanger van Whitesnake (in zijn latere jaren), die is helemaal fantastisch!

je kunt je haren behouden zolang je geen kale kruin krijgt. Dat is geen gezicht, kaal in het midden en lange haren er omheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Johan W
Ik denk dat bolletje in katzwijm gaat Gunn. Waar koopt men zulk één zonnebril trouwens?quote>

In een brillen speciaalzaak? Een wintersportzaak? On-Line? Of gewoon bij de Didl of de Ilda. Kortom, geen idee! ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...