rosa45 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Nee Smik, alleen diabetes 1. Sterkte met deze moeilijke situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Originally posted by: zonnetjesWat rot, Jen. Logisch dat je boos bent. Maar ik snap niet zo goed dat je schrijft "ik geloof dat ik gebroken heb"Hoe bedoel je dat?quote> Wel, is de breuk definitief of gaat hij het ooit nog goed maken? Dat weet ik niet zeker, maar ik vermoed wel definitief.En ja, Madeleine, ik ben daar blij mee. Liever geen vrienden dan slechte vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Dan is de vraag toch ook, wil jij dat het weer goed komt. Ik denk niet dat je dat nu kan zeggen hoor. Je bent nog (terecht)boos. Hoe gaat het met de nieuwe hond? Nog aan het puberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 De nieuwe hond is nu aan het grommen tegen zijn bal Ja, 't is een echte puber, zo zot als een achterdeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Nu wil ik ook een rits aan gezamenlijke Facebookvrienden. Nee hoor, wees niet bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goeienavond samen! Val heel even binnen want heb gisteren mijn schilderij verziekt en kan zo opnieuw beginnen. Maar ja, dat is wel vaker het geval. Jane, fijn dat het zo'n gaaf concert was gisteravond en je zult nog wel nagenieten:) Smikkie, sterkte met deze situatie. Even laten razen, de boel sussen en een bakkie koffie zetten of zo. Ik hoop voor je dat de rust snel terugkeert bij je vriend en dat het toch een fijne avond wordt verder. Allemaal KMW gewenst want er gebeurt nogal wat zo nu en dan. VM, ook vanaf hier nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Kom maar weer gauw terug van Alcatraz! Later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Leuk hoor, jen, zo,n zot beest. Geeft ook wat afleiding, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ik vind het zo gaaf van de hond van mijn ouders (Voor het gemak). Kom ik binnen, dan ben ik de enige die hij ziet. Is er een kamer vol visite, dan ben ik nog de enige die hij ziet. Mijn stiefmoeder zegt de hele tijd: "Is daar jouw vriendin?" En dan komt hij naar mij toe. Maar als pap wil dat hij naar vrouwtje gaat, dan komt hij ook naar mij. En dat terwijl mijn stief hem continu van alles geeft, qua eten. Ik speel alleen zo nu en dan eens met een bal met hem en ga zo nu en dan eens met hem lopen. Koekjes doe ik niet aan. Onze Boxer mocht ook niet schooien en had zijn eigen koekjes en dat geldt voor onze Labrador ook niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Zo, net ff een moeilijk tel. gepleegd. Ik zou morgen een paar dagen naar schoonzus en zwager gaan maar vanwege de gladheid, durf ik niet zo goed. Ben altijd bang dat we een ongeluk krijgen, Puck vliegt door de auto, helemaal dood, ik in het ziekenhuis en wie verzorgd mijn dieren dan? Dacht net, vlak voor het telefoontje, nou zou het gemakkelijker geweest zijn om een paar neuten naar binnen te gooien. Maar ze namen het heel goed op en konden het ook erg goed begrijpen. Gelukkig want ik zat er een paar dagen mee. Hé hé wat een opluchting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goedenavond allen. @ Johan. Waarschijnlijk bedoel je: I never promised you a rosegarden. @ Jen: raar, wel 's middags in het café en dan niet op de begrafenis! Prioriteiten! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Hee Travel: ik miste je al. Hoezo schilderij verziekt? Het moeilijkste vind ik altijd om te weten wanneer je moet stoppen! Ik ga morgen weer zijdeschilderen. @ Smikkie: ZENNNNN. @ Bollie: dagen voor niets zorgen gemaakt! Laatst schreef je ook dat je zo bang was voor een ongeluk en wie zorgt er dan voor de dieren. Komt vast doordat je bij de D.A. werkt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Mensen ik ga kerstkaarten schrijven. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Is idd niet gemakkelijk zo"n telefoontje, Bolletje. Gelukkig dat ze het snappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Naaf, lieve mensen, Ik ben verhuisd! Dank voor jullie medeleven, Natuurlijk had ik me onnodig zorgen gemaakt. Om verhuiskosten te besparen hadden we alleen een liftje gehuurd, zonder verhuizers. Een vrachtwagen hadden we ook niet nodig, want alles ging op 1 hoog weer naar binnen. Nu zit ik dolgelukkig op de bank en kom er niet meer vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Smik, ik snap er niet veel van Daarvoor ben ik er te weinig, denk ik Maar als ik het goed zie is het "mis'" met je partner Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Djeez Smik... Wat ongelofelijk naar allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Gwen, wat goed! Veel woonplezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Smikkie, wat een goede instelling! Ben je nog boos op mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ok jongen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Smik, wat een nare toestand. Een ding wens ik je toe, bedenk je dat je nuchteheid boven alles gaat. Sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Smikkie, je grenzen stellen is natuurlijk goed, maar waar moet je vriend nu naartoe? Ik kan de mijne niet zomaar buiten zetten, want hij woont hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Smikkie, wat een nare situatie. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ach ja Smik, je hebt gelijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Smik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Eruit gooien, smikkie! En even over mijn vraag; was bang dat je het jezelf zou aantrekken omdat ik afgewezen werd, Terwijl het echt bij mij lag. Maar ik opgehelderd, klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden