Spring naar bijdragen

Maandag 10 december 2012

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: zonnetjes

Wat rot, Jen. Logisch dat je boos bent. Maar ik snap niet zo goed dat je schrijft "ik geloof dat ik gebroken heb"
Hoe bedoel je dat?quote>

Wel, is de breuk definitief of gaat hij het ooit nog goed maken? Dat weet ik niet zeker, maar ik vermoed wel definitief.
En ja, Madeleine, ik ben daar blij mee. Liever geen vrienden dan slechte vrienden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond samen!

Val heel even binnen want heb gisteren mijn schilderij verziekt en kan zo opnieuw beginnen.

Maar ja, dat is wel vaker het geval.

Jane, fijn dat het zo'n gaaf concert was gisteravond en je zult nog wel nagenieten:)

Smikkie, sterkte met deze situatie.

Even laten razen, de boel sussen en een bakkie koffie zetten of zo.

Ik hoop voor je dat de rust snel terugkeert bij je vriend en dat het toch een fijne avond wordt verder.

Allemaal KMW gewenst want er gebeurt nogal wat zo nu en dan.

VM, ook vanaf hier nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :musicnote::present::musicnote:

Kom maar weer gauw terug van Alcatraz!

Later....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het zo gaaf van de hond van mijn ouders (Voor het gemak). Kom ik binnen, dan ben ik de enige die hij ziet. Is er een kamer vol visite, dan ben ik nog de enige die hij ziet. Mijn stiefmoeder zegt de hele tijd: "Is daar jouw vriendin?" En dan komt hij naar mij toe. Maar als pap wil dat hij naar vrouwtje gaat, dan komt hij ook naar mij. En dat terwijl mijn stief hem continu van alles geeft, qua eten. Ik speel alleen zo nu en dan eens met een bal met hem en ga zo nu en dan eens met hem lopen. Koekjes doe ik niet aan. Onze Boxer mocht ook niet schooien en had zijn eigen koekjes en dat geldt voor onze Labrador ook niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, net ff een moeilijk tel. gepleegd. Ik zou morgen een paar dagen naar schoonzus en zwager gaan maar vanwege de gladheid, durf ik niet zo goed. Ben altijd bang dat we een ongeluk krijgen, Puck vliegt door de auto, helemaal dood, ik in het ziekenhuis en wie verzorgd mijn dieren dan?

Dacht net, vlak voor het telefoontje, nou zou het gemakkelijker geweest zijn om een paar neuten naar binnen te gooien.

Maar ze namen het heel goed op en konden het ook erg goed begrijpen. Gelukkig want ik zat er een paar dagen mee. Hé hé wat een opluchting.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Travel: ik miste je al. Hoezo schilderij verziekt? Het moeilijkste vind ik altijd om te weten wanneer je moet stoppen!

Ik ga morgen weer zijdeschilderen.

@ Smikkie: ZENNNNN.

@ Bollie: dagen voor niets zorgen gemaakt! Laatst schreef je ook dat je zo bang was voor een ongeluk en wie zorgt er dan voor de dieren. Komt vast doordat je bij de D.A. werkt.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naaf, lieve mensen,

Ik ben verhuisd!

Dank voor jullie medeleven,

Natuurlijk had ik me onnodig zorgen

gemaakt.

Om verhuiskosten te besparen hadden we

alleen een liftje gehuurd, zonder verhuizers.

Een vrachtwagen hadden we ook niet nodig, want alles

ging op 1 hoog weer naar binnen.

Nu zit ik dolgelukkig op de bank

en kom er niet meer vanaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...