haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Lijmen/ Het Been Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Dat gaat vlot, sieraad. Heb jij dit forum eigenlijk wel nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ff met de hond uit, anders wordt me meissie boos. De doordeweekseweekendhebbert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: haddockLijmen/ Het Beenquote> Ja, die kun je het beste gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Om te lezen en de info zeker, jen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Of ben je soapverslaafd, sieraad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Hehehe... *_- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: SmikkieLytse tnx, wil er niet teveel over tikken. Moeizaam maar het moet maar even zo.Grenzen zijn nodig al is het niet leuk en makkelijk.quote> Je houdt dus vast aan je grens, niet leuk en makkelijk idd maar wel heel goed denk ik. Sinds die avond waarop ik het las hier denk ik er best vaak aan iemand vanaf je 17e kennen en dan dit en hoe heftig dat moet zijn. Als ik het zo lees was het ook zeker geen kwestie dat hij eenmalig een keer een grens over ging maar van genoeg is genoeg. Niet drinken houdt je vast vol, dat vertrouwen heb ik wel, maar is het zwaar wat dit betreft de afgelopen dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik meld me droog af en wens een ieder een goede nachtrust toe! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 de Belse bureaucratie valt mee dus, gefeliciteerd Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: SmikkieGa naar bed, laatste dagen ga ik zo vroeg naar bed niet normaal meer. Wel morgen voor de 3e keer om 5.30 uur op. Trek het gewoon niet langer, al wil ik het wel.Lieve groeten aan Jen en Erik Fijne avond nog allemaal en trusten voor laters.quote> Groeten terug en slaapse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Jij ook veel groeten Smik. Hou je haaks he! Ja jane, ging veel sneller dan verwacht... Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Oh, is het tóch die Tatjana? Is die al niet oud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Joechie!!! Syberia III is officieel aangekondigt! :moon:Happy Happy, Joy Joy! *Een man van bijna 36 in extase door z'n appartement dansend om de aankondiging van een game* :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Nee joh! Pas 49! Niet te zien Maar ergens juist wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik heb er de afgelopen weken over nagedacht of het wel slim is om nu te stoppen met roken maar ik verhuis over een paar dagen en wil eigenlijk echt niet meer roken i mijn nieuwe huis en ook niet op balkon meer. Ik hoest als een oude vent als ik mijn bed uit kom. Ben nu 4 of 5 keer eerder gestopt (tel een beetje kwijt, wordt oud!) Drie dagen is echt vervelend en na een week stoppen valt het een beetje mee. Gute nacht Freunde... eine letzten Sigarette ohne Glas im Steh Trust X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Hoe oud ben je Erik? Ik merk het vooral als ik veel rook en hoe zwaarder hoe meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 @Marjo 35 en ik zat weer op een pakje per dag. Was verkouden en longen zaten vol maar ik denk dat het door het roken steeds aanhoudt. Wil weer trainen en wil weer hardlopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Syberia? Dat is een adventure toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Een paar jaar geleden, Erik, liep ik hard Opgebouwd tot zo'n 15 km per keer En juist dán, vlak erna Smaakte die Javaan het allerlekkerst Longen volop open Zo maf! Maar goed voornemen! Niet te snel! Ik wandel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 alarm dus voor jou Sieraad:D 112 morgen dus nog erger 113:o maar gelukkig op naar oneindig:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: JenSyberia? Dat is een adventure toch?quote> Héél juist, Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Nu dikke maand gestopt met roken, abrupt en ik was 'n dikke roker. Enorm leeggelopen, aan alle kanten, ook neus. 40 jaar shaggies, owowow. Het lijkt dan wel of je hele lichaam moet herinstellen. Voor je humeur is 't ook niet alles, of toch wel? Alleen je lontje wordt wat korter. De explodeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Prachtig getekend als ik het me goed herinner. Goh, da's lang geleden dat ik een adventure speelde. Zou ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: marjoEn juist dán, vlak ernaSmaakte die Javaanhet allerlekkerstquote> Meteen op de finish van mijn allereerste hardloop wedstrijd een zware shaggie gerookt, mede lopers waren niet heel blij met me. Idd is dat lekker maar zeg dat nu niet dat het lekker is, over 5 minuten mag ik het niet meer bedenken dat het wel heel lekker is........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden