Spring naar bijdragen

Woensdag 12-12-12


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi frummertjes!

Haha, inderdaad geen kwaad woord over oploskoffie...

Het heeft al meerdere malen mijn leven gered.

Draak, ingewikkeld met die pillen van je...

Neem je ze overdag tegen de pijn, val je in slaap en

lig je s'nachts weer wakker van de pijn.

Zullen wel zware jongens zijn, denk ik zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

We komen net terug van schoonma en in de mail over hoe het met haar gaat had ik heel duidelijk gezegd, dat ze nog niet weet dat ze in de toekomst gaat verhuizen en dat dat ook niet moet! Alleen maar extra onrust en het kan misschien wel pas in het voorjaar worden!

Wat denk je: vanmiddag kreeg ze een kerstkaart waarin mensen het tot twee keer toe over haar a.s. verhuizing hebben! Ze las hem zelf dus keek met grote ogen! Wat een oelewappers.:angry: Dus nog maar een mail er overheen gestuurd om het nog eens te benadrukken!

@ RJ: als je die tekst ook op "wie is wie" zet op een nieuw draadje, kunnen mensen zien wie je bent en waarom je AdB (alcohol de baas) wil worden.

Nu eerst even verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: huttula
mogguh allemaal op deze bijzondere dag

heb de laatste dagen nog goed over na gedacht waar ik mee moet stoppen
Ben eruit...stoppen met vreterij voor mezelf kopen..
Is dit moeilijk..nou ja mij kennende heb ik al mijn verslavingen nog verplaatst
Blijft niet veel meer over voor de innerlijke mens wat via de mond gaat

En om nou te zeggen dat ik van snoepen gelukkig word

Ik denk dat ik pas gelukkig ben als ik van de pijn af ben in mijn voet waar ik sinds ik gestopt ben met alcohol last van heb

Nou fijne dag nog maak er wat bijzonders van
quote>


Moest eerst mijn handen aanpakken op neurologisch gebied
Vanaf aug loop ik bij neuroloog voor voet...al 2 spuiten erin gehad...helpt niet
Nu MRI van rug gemaakt en EMG van voet

gister uitslag gekregen zenuwen in voet zijn goed
Rug zit een hernia vandaar die pijn in voet

Loop dus al jaren met een dikke hernia waarvan ik altijd de pijn heb weggespoeld met alcohol
Krijg binnenkort bericht wanneer zenuwblokkade in rug word gezet

Ben nog steeds aan het puinruimen van het drankgebruik
Eind is inzicht...gaat helemaal goedkomen...daar gaan we voor


Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Wijfie: goed dat je bent geweest. Wat zal je moe zijn! Gemakkelijk dat je in het dorp kunt blijven voor de gewone gesprekken, medicatie controle e.d.

Maak je over dat bloedonderzoek maar geen zorgen. Ze meten dingen als: heb je soms een tekort aan bepaalde B-vitamines; leverwaarden misschien ook wel. Voor Refusal en Baclofen willen ze vast ook weten of je bloed helemaal in orde is.

@ Jackie: je hebt het weer een dag gered. Morgen nemen we de eerste niet!:)

@ Huttula: een hernia! Daar is in ieder geval iets aan te doen, toch? Geen wonder dat je de pijn met drank niet wegkreeg.;)

Wel vervelend dat je nu verder in de medische molen gaat, maar inderdaad een kwestie van puinruimen. Houd de moed erin. Er komt een eind aan.

Ik ga maar eens aan het eten beginnen. Tot vanavond.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk ben ik op slag chagrijnig.

Vandaag erg mijn best gedaan en voor een zelfgemaakt verwend krengetje is dat best moeilijk. :P

Om 08.15u begon mijn dag al. Dit omdat ik gewoon weer een dag en nachtritme wil, ook al ben ik absoluut geen dagmens. Ik begin pas te leven als het buiten donker is. Maar goed, kan niet eeuwig rond de middag uit bed kruipen. ;)

De hele dag druk bezig geweest. Of wat is druk? Bezigheidstherapie. Huis schoonmaken, boodschapjes doen, wandelen, bellen met huisarts, zorgverzekering, apotheek (wilde de kosten weten van Refusal) etc.

Had netjes gekookt vanavond. Tagliatelle met Zalmsaus en heel veel groenten. En netjes opgegeten. Wil ik net even liggend naar de televisie staren, Dr. Phil kijken, gaat de Intercom. Ik verwacht niemand, dus dat kan maar één ding betekenen; De onderbuurman is zijn sleutels weer eens vergeten.

Dus ik zeg 'Hallo', hoor zijn stem en doe de deur open. Ik zit net weer op de bank, gaat dat ding nog een keer af. Grrrrr! Dus ik weer terug naar de voordeur. Niet zo'n moeite, maar ik heb even geen zin in mijn onderbuurman. Ik neem weer op, open de deur weer en loop weer naar de bank. Wachtend tot mijn eigenlijke deurbel gaat. En ja hoor, Bingo.

En hoe lief het ook is, komt hij aan zetten met een potje dure creme. Hij houdt dus bij, wanneer mijn potje creme bijna op is en brengt me dan nieuwe? Niet aannemen is ook zo honds. Dat wil ik ook niet. Dus aangenomen, bedankt en deur weer dicht gedaan.

En nu voel ik me toch een partij schuldig. Want hij koopt een potje creme voor me, waar ik niet om heb gevraagd, en vervolgens krijgt hij als bedankje de voordeur in zijn gezicht. Ik had hem best een kop koffie kunnen aanbieden?

Op zo'n moment snap ik mijn vader wel weer. Sociaal ben ik dus echt niet.....

Sorry, moest er even uit. Want nu voel ik me chagrijnig en niet aardig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ wijfie..bloedonderzoek is op zich ook wel weer fijn weet je ook hoe je daarvoor staat met uitslag

hebben ze bij mij ook gedaan maar geeft ook weer een stuk rust...

Ik besef me nu pas dat ik best mezelf gelukkig mag prijzen,

na 30 jaar roken en drinken

Lever werkt nog goed en longen zien er goed uit...Lucky me

En oh wat had ik mezelf verwaarloost op dat gebied

Kan het niet meer terugdraaien en het enigste is dat ik lief kan wezen voor mijn lichaam

zolang ik mag bestaan

Ik ga eens ff rustig sporten

Beweging is goed ook met een hernia

Stilzitten is geen hobby van me...

12-12-12 wees goed voor je lijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Goeienavond,

Leuke intensieve dag gehad.
Op mn nichtjes en neefje gepast. Blij dat ik morgen weer moet werken haha.
Wat een opletten en bezig zijn.
Neefje(1 jaar) heeft het uitlopen uitgevonden, klimt overal op. zo oppassen.
Nichtje gaat 3 worden, zo wijs al en weet het allemaal goed te vertellen. Bijna de hele dag heeft ze me thee aangeboden en bleef maar koken in haar kinderkeuken.
Nichtje van 8 naar school gebracht en opgehaald en die andere 2 moeten dan mee natuurlijk. Kleine voorop, andere achterop. Alles met riempjes etc en goed aankleden.
Luiers van de kleine. Zn slaapje tussendoor, het eten regelen. Spelen, puzzels en de ds natuurlijk.
Nichtje van 8 probeert alles uit wat bij mams en paps niet mag, dus veelvuldig nee moeten zeggen, ze probeert het wel en daagt uit, zo was ik ook toen.
Heerlijk om gedaan te hebben vandaag.
Voel me de laatste dagen zo depressief als een garnaal.

Door die kids leefde ik echt in het heden, terwijl ik vaak in het verleden en de toekomst leef.
Ben blij vanwege deze dag, wel gesloopt, goed moe.quote>



MAN!!!, wat heerlijk....ik kan niet wachten tot m'n nichtje begint te lopen etc... leuk!


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...