Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Nou Hannah... hij is wel thuis... maar dingen overnemen... kan ik ze beter zelf doen over het algemeen Erik, vandaag dus stoppen met roken? Hartstikke goed, succes en sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Het is weer tijd om te gaan douchen, dochter wakker maken en ontbijten. Tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Fijne dag Kame. Ik ga de hond uitlaten. Ijzertjes onder want het is hier weer glad zie ik. Mensen maak er een mooie dag van. Laterrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Eén keer dag zeggen is voldoende lijkt me, dit was een dubbele... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 kameleon super meid 5 maand en erik :moon: de eerste maand zit er op knul, ga door zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Originally posted by: erikDAGPACTAlbertLytse ErikHannekequote> En ik meld me nog af voor gisteren. Droog!Een fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 fijne dag Vonn en Kameo, gefeliciteerd joh was wel srijd he, maar heppie dan nu ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Lieve Kameleon< Weer een feestdag. Gefeliciteerd. Rustig verder zo. Dag per dag! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Ach nee joh, je had toch zo'n masker uit Amstelveen, van Hobbit tot mensch ofzo, "binnenkort bij u in de bioskoop" Want in het cht ben je ook breder en dat is fotoshop werk toch? geweldig die techniken tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Originally posted by: Dieselja ja ja, heeft Jen een frisse neus gaat ze z weer slapen Nee wat een ellende meiz. Hoop dat je het snel in orde krijgtquote> Ik heb daar eerlijk gezegd veel zin in... Maar nee, het mag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Goeie morgen kanjers. Jackie wat goed dat je al volop mee doet met het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Originally posted by: igoren erik :moon: de eerste maand zit er op knul, ga door zou ik zeggenquote> Dat is waar ook ben vooral bezig met stoppen met roken dat ik helemaal niet denk aan dat het precies een maand is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Goedemorgen lieve mensen. Kameleon, vijf maanden vrijheid! Wat een mooi bericht uit de grond van je hart. Nuchter is het allemaal zoveel mooier... Erik, you roll! Vandaag een maand vrij van drank. En je hebt je peuken in de bin gegooid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Ben werken mensen tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Werk ze, Bollewop! Ik heb mijn routine gelukkig weer een beetje te pakken. Ik kan nog weinig terugvinden tussen de dozen, maar voor mijn ochtendmeditatie heb ik helemaal niets nodig. No more excuses dus! Goede droge dag, lieve frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Goeiemorgen allemaal, Ga proberen met op het dagpact te zetten zonder iemand er af te gooien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Hoe doen jullie dat toch? Als ik die weg wil halen komt er een rood streepje onder de naam daarboven, in dit geval Miranda. Dan gaat haar naam eraf en staat mijne erop. Dat gebeurd aldoor............................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 die q bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Dank je Akelei!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Originally posted by: akeleiDAGPACT Albert Lytse Erik HannekeJackiemirandakunsieTruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 O ja zo kan het ook natuurlijk Ik selecteer de dagpact tekst in het vorige bericht, rechter muisknop kopieren, dan plakken onderaan en je naam erbij zetten. Maar idd een quote zonder quote \q (quote sluiten) geeft het resultaat van een quote zonder einde. Ik ken fora met een test draadje, die zouden wij ook kunnen aanmaken. Kan je rustig oefenen met quoten, links invoeren door simpel plakken of door knop http link en alternatieve tekst. Lijkt mij wel handig zo'n rommeldraadje. Vooral als tactive wil meewerken met bijvoorbeeld wekelijks deleten van de inhoud van het topic. En dan het liefst een sticky thread die altijd bovenaan de lijst blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Dank Akelei, ik ga het morgen weer proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Maak het nóg ff ingewikkelder Erik................haha. Ben heel slecht met plakken, knippen, kopieeren en alles eigenlijk op de computer haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 DAGPACT Albert Lytse Erik HannekeJackiemirandakunsieTruitjequote> test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Originally posted by: kunsieMaak het nóg ff ingewikkelder Erik................haha. Ben heel slecht met plakken, knippen, kopieeren en alles eigenlijk op de computer hahaquote> Sorry imo is dat makkelijker maar als jij dat niet vind kan je beter mijn bericht negeren voor ik je helemaal in de war breng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden