Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Even een telefoontje kan ook al - ongeduldige Jen toch - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Hier een berichtje vanuit een nieuwe locatie. Bed staat nu in mijn nieuwe huisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Drie avonden per week vind ik ook wel veel. Moest je presenteren op die vergadeing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Was me wel een toestand, vader loopt even snel over de parkeerplaats over wat planten en daar was dus een staaldraad....plat op zijn gezicht, mond open bloedneus bril stuk.....eerste hulp dus. Net terug en het viel allemaal wel mee. Bril stuk en blauw oog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ik ga ff film kijken straks kom ik nog even hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Bor, het leven is eigenlijk ook niet plezant. Maar wel mooi, op de een of andere manier. - ik klink bijna dronken - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Heb je een tegenslag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Was ik weer even. @ Bor: is het iets wat je kunt delen? In ieder geval sterkte met de moeilijkheden, of wat het dan ook zijn. @ Gwen: die versierde verhuisdozen.... Bij mij gaat het de laatste dagen weer minder. Dat gaat ook wel weer voorbij. Ik ben ook niet zo spraakzaam. Welterusten allemaal en ik ga me nu op het andere draadje droog afmelden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Shout Lulu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 En slaapze, lijsters, onwards, I would be inclined to say. De rechtlijnigeachteruitloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Jezus bor. Ik wil nu iets intikken dat begint met een ingebeelde en eindigt op een vloek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Hai lieve mensen goh...ben echt onder de indruk... krijg zoveel lieve steun ook mijn draadje.... terwijl het niet best was wat ik hier even deed.... Dank je wel allemaal het sterkt me wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ach Borretje, wat ontzettend rot voor je. Hoe oud is je zoon? (Als ik dat mag vragen). Ik heb ook een rotdag achter de rug. Afspraken met docenten van de kinderen. Het gaat niet goed met ze op school, academisch en sociaal. Ik zie mezelf er in terug en voel me schuldig, ontzettend schuldig. Ookal weet ik dat ik er alles aan gedaan heb. Het lijkt wel of de geschiedenis zich herhaalt. Ze zijn zo lief! Ze verdienen beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Pfffff, * Bor, je hoeft niets uit te leggen, maar versschrikkelijk Vecht je lam tegen de kaaskoppen, is 't enige wat deze kaaskop kan zeggen. IK HAAT AMBTENAREN! EN AMBTELOZEN KOESTER IK! De ambtminachtende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ik vind het vreselijk bor. Ik snap het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Wrok is mijn grootste vijand en ik sta droog. Djeez Bor... Ik voel met je mee. Goed dat je niet drinkt. Je hebt zoveel lieve familie om je heen, die jou ook nodig hebben. Het is zo waar, wrok lost niets op. Drinken zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ik ben ook ambtenaar geweest, haddock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Voor jou en je schatjes, Vertrouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Inderdaad heel erg Borretje. Ik snap er niks van maar er zal een zichzelf heel wijs vindende commissie besloten hebben dat het ventje niet naar huis terug mag. Het is om te huilen. De tip kwam al van Haddock en ik zou zeggen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 MM, oudercontact gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 MM, Accepteren wat je niet kunt veranderen. Ik heb het daar moeilijk mee. Maar het is de enige weg. Boosheid en wrok kan heel gevaarlijk zijn voor een alcie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Bor - dit is medeleven. * Aangepast - just to be sure. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Tjah als we ut verhaal niet kennen, kennen we ook nie oordelen. Maar heb me hele leven tegen ambtenarren gevochten, toen ik in me laatste baan met ze moest samenwerken..................was er eigenlijk geen verschil @#$%^&~!!! werkt ook nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden