Spring naar bijdragen

vrijdag 14-12-2012

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

't is bijna eng als je naar de buien radar kijkt! Nederland is volledig gehuld in een wolkendek. Daar ga 'k met m'n fietsje niet doorheen! Vermits ik doorweekt thuis wil komen, en weer een week moet bijkomen van een verkoudheid.

Oh, goedenavond allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

Een week geleden heb 'k bij de Trab Stim een generieke USB controller voor de PC gekocht. Een eenvoudig goedkoop (€16.99) dingetje, maar hij werkt prima. Kreeg ook goede recensies, vooral om de prijs/kwaliteit verhouding. Hij lijkt nog 't meest op een IksDoos 063 controller. Zwart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed van jezelf Gunn. Ja op de pc. heb ik maar zelden games gespeeld, zit liever op de bank met m'n voeten omhoog.;)

Wat denk je, zou er ook een game uitkomen van de Hobbit? In het verre verleden was er wel een voor de ps2. Maar ik hoop het zo. En dan moet het niet hetzelfde zijn als L.O.T. Ring, waarin toch veel gevochten wordt.

Ik ben zo benieuwd. Ga je ook de film kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

Oh, reken maar van yes dat die marketing machine voor The Hobbit weer op volle toeren gaat draaien! Games, bordspellen, strips, actiefiguurtjes, T-shirts, plakplaatjes, beddengoed, broodtrommels, mokken/bekers, placemats, sieraden, Logeâ„¢, sleutelhangers, enz. enz. enzovoort.

Tsja Bol, geweldadige (Hack n' Slash/Shooter) games verkopen nu eenmaal beter dan een 'vredige' adventure game. Die The Hobbit game gaat er geheid komen. Maar 'k vrees met grote vreze dat er weer een hoop in gekampt wordt. Maar, wie weet... maken ze wel een game met een wat vriendelijke ondertoon op de film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Grote stilte hier. Lekker gegeten en vanmiddag wel bij dat kleine spul geweest, maar niet voorgelezen. Geen gehuil of gezeur, maar het kwam er toevallig niet van. Prima dus.

@ Kate: het kostte wel moeite hoor om te gaan wandelen in mijn eentje. Het is buitengebied en behoorlijk open dus winderig. In mijn bed dacht ik dat als ik nu niet zou gaan, het echt spijbelen was. Op den duur voel ik me beter als ik regelmatig wandel.

@ Lavendel: bedankt voor je posting.:heart:

Nu maar weer eens wat gaan doen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, lag even te lezen op de bank en toen zijn mijn luikjes dichtgevallen.

Lekkur met een heerlijk wollig katertje op mijn buik.

Bol, tis hier altijd gezellig daar zorg ik wel voor. Maar vond het uiteindelijk toch wel leuker om toch een beetje kerstversiering te regelen.

Vind het heerlijk alleen thuis omdat het dagelijks om me heen erg druk is.

En vandaag lekker een vrij dagje zalig.

Lavendel, de eenzaamheid die je beschrijft. Oei. Maar je hebt nu je eigen gezinnetje en kinderen zijn toch zo leuk. Jij alleen kan het anders doen en je eigen gezin bij elkaar houden.

Je gaat goed, houden zo:sun:

Zuipen was ook het grootste goed in mijn familie (gezin en tantes, ooms e.d.). Dat is het nog, ook bij veel nichten, maar ik hou vooral mijn hart vast voor mijn eigen jonge nichtjes en neefjes want die gaan dezelfde kant op als wij. Dat doet me echt wat hoor, want dat wil ik niet voor ze, maar ja wie ben ik om er wat van te zeggen - behalve van joh, hou het gezellig.

Een goed punt is wel dat wij allemaal wel een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebben dus we werken ons kapot en blijven daardoor (met moeite soms) toch rechtop.

Trouwens bij die jonge meiden is het hartstikke leuk als je veel te veel zuipt en daarvan over je nek gaat. Niks schaamte, er worden foto's van gemaakt en doorgestuurd per sms:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Johan,

't feit dat er een drankje genuttigd is na(?) een vergadering, daaruit durf 'k op te maken dat de vergadering zelf iig verkwikkelijk is verlopen. Dat drankje had je kunnen af slaan, maar misschien had je na één á twee uur presentatie wel het gevoel dat je 't verdient had? Hé, ik veroordeel je niet. Je voelt je er niet goed bij, zeg je. Zelfs excuses gemaakt. Je bent een goede gozer. Misschien ietsje minder stress in je leven zou 't verschil al kunnen maken.

@Bolletje,

Geen Voice of Holland voor mij, Bol. Ik kan daar gewoon niet naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan,

ik vind het eigenlijk vervelend dat je even iets neerplempt om daarna onmiddellijk te verdwijnen.

Misschien is het ook omdat jij zelden iets zegt over je drankgebruik, en ik graag zou weten waarom jij vond dat je over de schreef ging. En waaraan het lag.

Er wordt hier nu eenmaal zelden gesproken over minderen - nee, hoeveelheden interesseren me niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...