Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 sjo genoeg gepromoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Hey Lenie die jongen is ooit op tv. geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 stiekem nog 1 *** ik ben zo trots op hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 ha,ha, mag ook aandacht voor zijn hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 ja Bol..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 IR, ik vind het gewoon leuk dat zoon-lief nu met hem mee is naar Ermelo. naar een optreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 das toch ook super? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 jawel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ga je vanavond nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 ja, lekker onderuit op de bank ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 heerlijk, lekker bankhangen. Ik ga met mijn zoonlief(11) naar 'ik hou van holland' kijken en dan bij de buren klaverjassen. uurtje of 12 naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 fijne avond ...maar dat lukt wel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Gaat lukken Lenie, voor jou hetzelfde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ik heb vanmiddag weer wat nieuwe wol gekocht voor de babymutsjes. Leuk hoor echt hele felle kleuren, want dat vinden ze in India en Azië erg mooi. Zit nu al op zo'n 19 mutsjes, en zie ze al op die kleine bruine koppies zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Originally posted by: A3Leuk hoor Lenie, dat Volendamse repertoire. Maar hierbij toch even wat muziek uit de eredivisie:quote> ben ik ook weg van...A3ik ga naar bed... ik ben gesloopt en ik weet niet eens waarvan...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Kan geen kwaad Lenie om er eens een keertje vroeg in te gaan. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 ik gooi me hier even tussen ik wil me op het avondpact zetten ter ondersteuning omdat ik zo dadelijk enkele uurtjes ga dansen tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Lavendel je kunt toch gewoon op het dagpact gaan staan? Is nu makkelijk te vinden voor als je haast hebt. Vlg. mij is er geen avondpact. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Morgen op mijn 49ste nuchtere dag, paar liter gluhwein maken... hoe aadeebee wil je het hebben?! @_@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Erik, Donderdag heb ik de video's van Rain in my Heart bekeken, dat wilde ik al sinds ik er hier over gelezen had, maar ben daar niet zo handig in. Toen het dus door jou kant en klaar werd neergezet heb ik m'n kans gegrepen en werd er door gegrepen. Mijn hemel, we weten het allemaal wel, maar als je het dan op deze manier ziet vastgelegd, denk je nog wel eens na voordat je weer aan de zuip gaat. Ik dacht: wat heb ik geluk gehad dat het niet zover gekomen is. Nu nog zorgen dat ik op het AdB - pad kom en blijf. De meeste v.d. andere video's kon ik niet zien, vanwege auteursrechten, verlopen of iets van Silver. Geeft niet, dit was voldoende. Ben even helemaal genezen. Heb wel iets in huis, maar denk er niet eens aan. Ben net als jij veel te druk met niet roken, hoewel dat eigenlijk wel aardig lukt. Mag ook wel, is niet bep. de 1e poging. Ga nu doorzetten, ook vanwege het in rook opgaande geld. Waarom kom je niet op de rookmelder, die is daar speciaal voor en dan hoeven we de anderen niet te storen met gepiep over stoppen met roken. Stoppen met drinken is ook niet mis, maar vaak wordt beweerd, ook door mij, dat rookverslaving moeilijker te overwinnen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Lieve mensen, De hele dag met de kinderen in de weer geweest. Nu naar bed. Droog; dag 11 wederom. Weltrusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Zo Sieraad dat is nog al een klus, die gluhwein. En natuurlijk blijf jij adb. Kan niet iemand anders die klus van je overnemen, zodat het voor jou makkelijker wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Geen probleem bolletje.... bovendien maak ik 'em het lekkerst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Vanavond naar een vuurwerkshow geweest, de meiden hebben genoten dus.. de mama's ook. Ben super blij dat ik dat nu gewoon doe, geen nee tegen mijn kind hoef te zeggen omdat mama gedronken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Kameleon, dat is inderdaad een geweldig kado voor je dochter en jezelf. Ik herken het zo... Geen telefoontjes meer durven beantwoorden, verjaardagen, etentjes... Eigenlijk hing altijd het gevaar als een grote donkere wolk boven elke dag; "als ik me maar niet in een zwart gat of verschutting drink". Wat een vrijheid. Angst is een giga gevangenis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden