igor Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Originally posted by: borretjeZolang ik van mezelf weet hoe ik ben en wat ik waard ben,Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 was jij dat kameo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 zo en nu ga ik bankhangen met een boek en een koppie T (haha wie had dat ooit gedacht dat ik aan de T zou zitten ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Hey Bor!!! You go Girl!!!! alles weer netjes hier.... straks voor het eerst in 2 jaar frituren hier... bah! :Disgust; ik wil het zo niet die stank in huis. maarja belofte maakt schuld he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Lenie, voordat je gaat frituren eerst een aantal geurkaarsjes aansteken en helemaal laten opbranden. OOk als je klaar bent met frituren. Ik doe dit ook altijd met gourmetten en pannenkoeken bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Doe ik ook al een tijd niet meer, moet de pan schoonmaken:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 ik heb net met zoon-lief afgesproken dat hij een lijntje naar buiten maakt... dus de pan komt op de buiten tafel...beter toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 @ Borretje, Je bent een hele sterke vrouw, vecht voor je kind..niet opgeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Nou word ik toch echt een beetje pissig hoor. Nu ligt die walvis nu al een hele tijd op het strand. Geven ze hem een slaapmiddel, nu leeft het dier nog. Waarom schieten ze hem nu niet gewoon dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Hey Lenie, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 O dat weet ik niet Sofie, maar dit vind ik veel erger. Het dier is uitgeput, en terug naar zee dat trekt ie helemaal niet meer. Hij is te zwak om voedsel te zoeken. Laat die partij voor de dieren hun hersens maar eens werken. Ze hadden dat dier allang naar zee kunnen slepen. Als er schepen zijn die andere schepen vlot kunnen trekken, kunnen ze dat bij die walvis ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Niet alleen triest maar ook stom. Zal wel teveel geld kosten om het dier te redden. Goed ik ga een happie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ik maak me hier zo boos over (en ik word nooit boos), is er dan niemand die uit het hart van het dier handelt? wie zijn wij nu helemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ik vraag mezelf weleens af: Waarom wel een walvis proberen te redden en niet al die kwallen die op het stand aanspoelen bij oosten- of noordoostenwind? Wat zijn de criteria van de Partij voor de Dieren? (Of hoort dit wellicht op het onzindraadje thuis?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 \zoon-lief is op pad met... *** m'n buurjongen...hij moet zo optreden in Ermelo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 @Bor: sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 *** (herkenning) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Dat de Partij van de Dieren niet alle dieren redden kunnen, dat snap ik nog wel, ze zullen keuzes moeten maken hoe erg dat ook is, maar wat bezielt ze om dit leven te rekken? Hij zal uiteindelijk bezwijken aan het verpletteren van zijn organen door de druk van zijn eigen gewicht, kansloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 @lenie: is die 'Nick'jongen jouw zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 lekker joch he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 nee IR... m'n buurjongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ik kreeg vanmiddag zo de stress van niet roken dat ik mijn hardloopschoenen uit het stof gehaald heb. Zo 40 minuten zonder wandelen gelopen, gewoon lekker duurloop tempo van zo 8-9 km/uur. Viel me mee dat ik het zonder wandelen deed en dat voor iemand die tm de 12e een pakje per dag rookte Nu veel meer ontspannen, net een banaan op zo douchen en dan koken. Kom vanavond hier nog wel even buurten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 ik zeg: goed bezig Erik!!! ik doe het je niet na.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 @ lenie: Ziet er goed uit en klonk ook oke! @erik: Knap hoor! heb jaren hard gelopen en heb me stuk gelopen, ik wil niet meer. Volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden