zonnetjes Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Goede morgen, allemaal. Heb net in de keuken gevraagd een pot koffie voor jullie te zetten. En thee natuurlijk. Moeten jullie wel vlug wakker worden, want het ontbijt is zo afgelopen. Eindelijk open ik de dagdraad. Heb er wel ver voor moeten reizen, maar dat is niet erg. We genieten volop. Vandaagbnog een dag Bangkok, morgen reizen we verder. Fijne dag allemaal en' voor wie het nodig heeft, KMW. Liefsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 goede morgen frummels. lief zonnetje dat je toch nog aan ons denkt, ondanks dat je heerlijk op vakantie bent. nou dan neem ik maar vast een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Goedemorgen, Hebben we zomaar een dagopening vanuit Bangkok. Lieve Zon, fijn dat jullie zo kunnen genieten, dikke Zo nu eerst een mok koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 yvonne en kameo ook wakker..... goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ook een goedemorgen Igor en Kameleon. Was inderdaad heel lief die koffie en thee van Zonnetjes, maar het hotelpersoneel heeft de hele handel al weer weg gehaald zie ik. Zal ik eerst maar even nieuwe zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Goedemorgen Igor en Vonne, Ben wakker met een stevige hoofdpijn, heb ik de laatste tijd vaker.... Misschien te veel koffie, zou zomaar kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Dat zou kunnen Kameleon. Ook een 'gebrek' aan koffie als je normaal gesproken veel koffie drinkt en dan opeens niet kan die hoofdpijn veroorzaken... als hij zakt na een bakje dan zou dat het wel eens kunnen zijn. Ben je al zover heen dat je eigenlijk halverwege de nacht ook nog een bakkie nodig zou hebben ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Nee hoor Vonne, zo erg is het nog niet... Ben allang blij dat ik de nacht doorslaap, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Heerlijk is dat he Kame? Zo, ik ga aan mijn tweede bakje beginnen en daarna snel aan de slag. Ik wist trouwens helemaal niet dat het 's middags a langer licht blijft, dat dat het gelijk opging met vroeger licht worden en later donker. Adrie, die melding van jou is gewoon een mooie opsteker voor die laatste heel korte dagen voordat de omslag weer komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ja, dat dacht ik al: weer een dubbele. Wat is dat toch raar. Ik dacht eigenlijk dat Tactive die optie had uitgeschakeld, maar zal hem wel weer teruggeklikt hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Goedemorgen, ik zit nog even aan de thee, koffie drink ik zo op mijn werk. Ik ben ook zo'n koffie drinker, van half 10 tot half 10 maar ik ben over gegaan op cafeïne vrije koffie en ik moet zeggen dat ik nu veel rustiger ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 20 jaar terug heb ik onderstaande geschreven, Ik wil zo graag zorgen, zorgen voor een kindje Ik wil zou graag, kleine en grote zorgen. om een kind. De reden waarom ik het hier neerschrijf, zijn de postings van Bor. Ik realiseer mij, dat ik ook mijn kind had kunnen kwijtraken, een kind waar we zo ontzettend lang op moeten hebben wachten/ Jeugdzorg is ook hier geweest, ik dank de mensen hier,die mij toen hebben geadviseerd om het niet over de alcohol te hebben. Lieve Bor, ik hoop oprecht dat er nog wegen open liggen om je zoon terug te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Zo, ik ga aan de slag hier, genoeg te doen. En daarbij, ik gun een ander ook wel wat spreek/schrijfruimte hier Luitjes, de koffie zit in de warmhoudkan, thee staat op het lichtje, het is lekker warm inmiddels in de kamer, de lampen branden.... Buiten is het stikdonker en waait het behoorlijk. Hoe koud het is weet ik niet, sinds ik niet meer rook kom ik pas buiten als ik de hond ga uitlaten, maar die ligt nog heerlijk naast me te dommelen. Maak van deze dag weer een mooie dag lui. Sterkte voor hen die het moeilijk hebben. Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 merk het ook gelijk als ik ergens anders met cafeïne krijg voel ik me onrustiger en gaan mijn handen licht trillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ik was aan het schrijven Von, heb trouwens nog steeds hoofdpijn, zal er zp een rose pil in mikken. En dan ook maar aan de slag, hier ligt de hond ook nog te slapen, maar het zal niet koud zijn buiten, heb de verwarming nog uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Nog even op de valreep dan: jij ook een goede morgen Myriam. Koffie... lekker, maar niet meer dan een bakje of drie per dag tegenwoordig, vroeger waren dat er meer dan tien. Kameleon. wat fijn voor je dat jullie je kind wel bij je hebben mogen houden. En ja, ik vind het verschrikkelijk wat Bor doormaakt. Heel heel triest en kan me indenken dat ze echt in de put zit. Maar de reden van deze beslissing.... die weten we niet, daar rept Bor niet over en dat hoeven we ook helemaal niet te weten. Hoe je het ook wendt of keert, het blijft gewoon heel heel triest. Zo, en nu echt er vandoor lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Yvonne weet jij of dat we bij kilokiller alleen op zondag ons gewicht op kunnen geven? Of is er iets met Jan aan de hand? Ben gewend van hem dat hij zijn lijstjes mooi bijwerkt, en hij heeft dat nu niet gedaan. Ook heb ik geen antwoord op mijn vraag van hem gekregen dus vandaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Myriam, ik merk dat de laatste tijd ook, had er nooit last van, denk ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 mijn zoon was 4 toen het met mij erg uit de hand liep. Hij was toen de helft van de week bij zijn vader en de helft bij mij. op de dagen dat hij bij zijn vader was ging ik echt door Om de zelfde angst dat hij mij afgenomen zou kunnen worden, of omdat zijn vader zou zeggen nou is het genoeg! Heb ik me laten opnemen toen, voor behandeling. Ik weet nog dat ik toen dacht; Het is maar goed dat ik een kind heb anders dronk ik door tot aan de dood! Mijn zoon is nu 23! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ben nu naar mijn werk, prettige dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 ik zie dat lenie................... een heel half jaar droog staat. nou dat verdient toch zeker een bosje :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Lenie van harte met de mijlpaal van een half jaar. Ik ben net wakker geworden, voor het eerst in mijn nieuwe appartement geslapen. Is wel wennen, niet al te best geslapen. Nu genieten van het uitzicht, had de zon nog niet op zien komen vanuit mijn raam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Goedemorgen A3, hoe gaat het in je vakantie hutje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Goedemorgen Bor, Zo is het maar net, meerdere wegen, nieuw kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 A3, ik heb het schema bekeken en ben zeer verbaasd. Ik dacht altijd dat 21 december de kortste dag was en 21 juni de langste dag van het jaar was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden