Spring naar bijdragen

Maandag 17-12-2012

Teveel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 371
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Albertine, meid, ik ben zo blij voor je.

It was a bomby ride en het is vaak nog niet gemakkelijk maar...

je blijft gaan, dag na dag drink je niet. Hoe lastig het soms ook is

geweest, je houdt vol.

Je hebt alles aangepakt wetende dat dit de enige manier voor je was,

dwars door de bagger heen. Respect.

Dank je wel voor je volharding, je verhalen, je steun, je vriendschap,

je luisterende oor en het levende voorbeeld wat je voor me bent.

Dat het je goed mag gaan meid:heart::musicnote::sun::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het dagpact wordt vaak door "nieuwe" mensen opgepikt en vele hebben er nog vragen over, juist op het dagdraadje gebeurt dit. Mensen gaan pas ook vaak gebruik maken van het week of jaarpact naar aanleiding van een gesprek hier op dit draadje, anders wordt het ook gelaten.

Een dagpact hoort voor velen ook juist bij die dag, omdat ze het bv moeilijk hebben en ook daardoor kunnen ze gesteund worden door anderen hier aanwezig. Het gaat over het gesprek die dag erover en de hulp/stimulance die ervan uit gaat.

Kortom het dagpact is zo gerelateerd aan de dagdraad dat het niet apart hoort/kan in mijn ogen.

Trouwens dan houden ook niet dagpacters het in de gaten zodat er geen gebruikers afvallen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij ben ik de enige juist vindt dat een dagpact veel meer opvalt in een losse thread. Volgens mij is dat het gerelateerd zou zijn puur een kwestie van gewenning en niet logica. Ben benieuwd hoe de verhouding ligt, tot nu toe is het vrijwel unaniem dat het toch hoort bij het dagpact. Als dat zo is prima, de dagpact vissen uit het oerwoud van berichten lukt ook wel maar ik blijf het jammer vinden. Ik vond het juist een super initiatief van AR. Wie is voor een losse thread, volgens mij krekel en ik maar verder....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Lytse,

Wijngum :) staat bij de verjaardagen omdat hij jarig is.

Wie zegt dat hij een ban heeft?

Mij niets van bekend.

Er circuleren hier zoveel 'wilde' verhalen.

En ook al had hij een ban, dan wordt hij toch gefeliciteerd.

Dit heet automatisering!

Ik ken er wel vijf met een ban voor het leven.

Eens in de zoveel tijd wordt het hier opgeschoond.

Ben je er nog dan word je gefeliciteerd.

Het is niet zo dat Tactive driftig aan het feliciteren slaat.

Het systeem spuugt je eruit.

Zoiets.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik,

over het losse dagpact, dat was mijn idee, dat ik al een paar keer geopperd had en toen heeft AR het ook gedaan, maar is het er kennelijk niet mee eens.

Ik ben het dus wel met jouw argumenten eens, logisch!!

Want: als je jezelf er even snel wilt opzetten hoef je niet te zoeken naar de laatste, wat mij wel eens weerhouden heeft.

Niet iedereen wil idd al die ditjes en datjes van anderen doorlezen.

Waarmee ik niets ten nadele v.d. huiskamer wil zeggen, maar het is vaak niet alc. gerelateerd.

Nieuwe mensen zullen juist eerder het woord DAGPACT zien staan dan dat ze, als de huiskamer gevonden is, het daar zien. Ze moeten toch al leren hoe alles werkt.

Het is makkelijker om je daar af te melden, anders moet je weer het Dagpact gaan zoeken, terwijl je naar bed wil.

Bovendien kunnen de andere dagpacters ook in 1 oogopslag zien wie het gered hebben.

Het is natuurlijk niet de bedoeling er een 2e dagdraad van te maken, maar een paar zinnetjes met betrekking tot trek moet kunnen.

De rookmelder is toch ook geen aparte dagdraad geworden?

Daar gaat het ook uitsluitend over de problemen/het sukses met betrekking tot stoppen met roken. Wat vaak toch gerelateerd is aan drinken, want alc. verminderd je geestelijke weerstand en roept tevens trek in nic. op.

Bij de roker dan, de niet-roker heeft daar geen last van.

Anyway, ik pas me aan, hoe dan ook, maar zal me er dan waarschijnlijk niet elke dag op zetten.

Waarom is er dan wel een apart weekpact? Dat zou dan toch standaard bijv. op zondag op de dagdraad kunnen staan?

Jaarpact is natuurlijk wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina

Van harte gefeliciteerd, het is werkelijk bijna niet te geloven dat het al weer 2 jaar geleden is dat je je laatste glas genomen hebt.

Het is hier al eerder gezegd maar het is waar: ondanks al de "extra" problemen en tegenslagen die je hebt gehad.

Velen doen het je niet na, maar die zie je hier dan ook niet.

Jij bent een voorbeeld dat alles mogelijk is als je het werkelijk wilt.

Ik hoop dat het 3e jaar makkelijker voor je is in je nieuwe huisje en je je draai goed kunt vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Lidia, maar dan zou een jaarpact ook bv altijd op 1 januari op de dagdraad gezet worden.

Maar goed, ik doe er niet aan mee, dus het is aan jullie en de toekomstige gebruikers

Ook het opzoeken van de laatste dagpact is een kwestie van misschien een paar blz, snel scrollen, ach

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Soothe, jij hebt hem gekend.

"Originally posted by: Johan W

A3: jij kan onmogelijk weten wie wingchun was. Hij is helaas overleden en niet meer beschikbaar. .

Duidelijk Johan, je bent dus wingchun nietmeer, maar je was hem. Hij is verdwenen omdat jij veranderd ben nu, zoals iedereen veranderd. Klaar duideijk. "

Misschien is hij dan wel weer voor jou even beschikbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het dagpact bij de dagdraad horen.

Ik ben van mening dat het dagpact bij iedere nieuwe inschrijving voor iedereen weer opnieuw duidelijk zichtbaar moet zijn, anders beklijft het niet.

En dat men een kleine inspanning moet doen om het dagpact te vinden om je naam erop te noteren bij het herstel proces hoort.

Ik ben er dus voor het dagpact onder te brengen onder de dagdraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

middag mensen....

vanmorgen een mail verstuurd naar bewindvoerder waar ik het hele weekend mee in m'n maag zat.

weg is maar weg, ik hoor het wel..pfff

ben er een beetje sjaggo van, bah!!

Nien!!!!!...meis hoe gaat ie?/, hoe leuk je hier te lezen.

je bent altijd welkom hoor mop.

ik ben blij dat je lekker op de rit zit daar...qua werk etc... en mmmmsja, blijf die refu maar slikken.XX

ik duik de keuken in....ik heb weer iets in m'n hoofd zitten van al die spullen die ik gehad heb

dat ik daar nog wel even mee bezig ben :D

het lijkt op bami en smoor kip, maar dan anders haha

Tina!!! gefeli meid!:musicnote::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Soothe
Diesel hoi,

Er heeft een reïncarnatie plaats gevonden.
Een ware opstanding.:)

Ga goed ouwe reus.;)quote>

Ja mysterieuze tijd zo voor kerst he :)
Ja reuzen kwamen hier in de streek ook voor idd en de hunnebedden zijn eigenlijk de muizenholdeurposten. uit het kastee,l die zijn als engste nog overgebleven. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...