lavendel1 Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 geen probleem hoor Gwen, zijn gewoon gezellig appeltjes onder elkaar :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Missen we alleen de echte apple nog, Lavendel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Nomnomnom.... 51 En een ieder weer bedankt voor de dagelijkse soap en overige beslommeringen. En niet drinken, hè.... ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 inderdaad Gwen: apple ?? Wijfie, een schande is het ;-) héhé, Sieraad, dat wordt al een heel parelsnoer! ok, ik stop maar om trachten de sfeer om te polen slaapwel iedereen mag de nacht rust brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 @borretje... jezelf helpen is altijd 10 punten er bij. @lavendel1... jij hebt er al minstens 2, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Smik, , gewoon, er zijn. Bedoel ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Nou, gelukkig is het vrijdag zo ver, zijn we allemaal van het gezeik af, huh?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Lavendeltje, Dank je wel voor Arno! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Slaap zacht voor strakkies, Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 ik ben alvast stevig aan het sparen Sieraad! de details vertel ik je....zaterdag ;-) Gwen, dank je voor de positieve input, verwarmend en nu echt onder de wol, dag mutsen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Sloppel, Ik ga opslomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Als je het alleen kunt, ben je juist sterk Borretje... *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Nu ook jij hebt de sfeer weer geproefd dan Borr. Tjah nie altijd pais en vree helaas. Nou zorg wel voor jezelf hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 nu op net5 achter gesloten deuren over alcie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Pfoehee mn film is klaar happy end natuurlijk, lees ik even hier bij open end:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goedenavond mensen, wederom een grimmige sfeer. @borretje: Hoe gaat het nu met je? Heb je nog die vervelende trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 is ht niet zo dat mensen ook juist koffie en broodjes nodig bijken te hebben ? En juist daardoor zich hier thuisvoelen en uit de kast komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Nou let dan erop wanneer de sfeer omslaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Ik denk Bor dat ieder hier brengt wat die te brengen heeft en haalt wat die te halen heeft het is niet aan ons daar een oordeel over te vellen indirect is alles drankgerelateerd ook al staat er niet wat jij of ik zou willen lezen. Net als in real life hebben we voorkeuren voor sommige mensen en als ik naar mezelf kijk dan kan ik veel meer hebben van mensen waar ik een zwak voor heb of een klik mee heb, dan met sommige anderen. Terwijl iemand anders juist een voorkeur heeft voor iemand tegen wie ik misschien wel een aversie heb en aan wiens postings ik me weer stoor. Zo vullen we elkaar lekker aan en blijft hetb spannend. Zelfs in mijn gezin van herkomst was dat al zo. ik herinner me nog dat mijn vader alles bijhield in een opschrijfboekje, zo bezeten was hij ervan dat hij iedereen hetzelfde moest behandelen en vooral de een niets meer mocht geven dan de ander. Toen vond ik dat eerlijk en juist. Nu denk ik: het feit dat hij dat boekje zo hard nodig had bewijst dat hij vanbinnen toch voorkeuren had maar bang was daar naar te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 ik zit tussen 2 schrijfcursussen in Han:D kom ik hier ff oefenen. Maar echt zonder gekheid, ik zie hier vaak gebeuren wat thuis ook gebeurde. Misschien dat ik hier daarom ook niet wegkom en nog steeds aan het helen ben via jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 een waar woord Jane, mooi gezegt. Dat dit zo is in RL is soms al lastig, maar moet je mee dealen. Maar daar kunnen mensen zich niet verschuilen achter een nick-name en de spelregels die hier gelden omzeilen, zelfs met goedkeuring van..... Als mensen dan hun rol spelen op een eerlijke manier, ach daar kan je je aan ergeren, is mij ook wel kwalijk genomen, is nie anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Meld me voorlopig voor de laatste keer droog af want het is hier al een tijd helemaal geen veilig en helpend gevoel. En Akelei, dit doet de deur dicht, dat je zelfs hier nog gaat zitten stoken over de rookdraad. * Helaas zijn er nu, behalve Haddock en Erik en ik niet echt nwe stoppers daar, dus moeten we wel met elkaar communiceren. Of mag dat ook al niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Originally posted by: gwenLieve Bor, Aakie..Het is ook zwaar.Laten we dan zacht zijn voor elkaar hier.Steun geven en ontvangen.Kunnen vertellen wat er speelt...Veilig voelen.quote> Knap hoe jij zo dikwijls wijst op dit soort punten EN zelf het goede voorbeeld neerzet over hoe je een positieve sfeer neerzet. Vooral op grimmige avonden kan je daarin lekker vasthoudend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 @iedereen, Ik ben vanavond bezweken, de avond van de terug-kom-avond van de "Voluit Leven" cursus, en ik trek het niet. Voor het eerst sinds 19 november trok ik een fles rode wijn open en heb ik vier glazen gedronken. Nog steeds piept een stemmetje dat het niet uitmaakt, dat ik genoeg heb geleden, maar ik had immers het besluit genomen dat dat niet een helpende gedachte is. Stom, stom, stom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Lidia, ik weet nix over de rookdraad, maar dat daar geen nieuwe stoppers zijn kan ook met deze tijd van het jaar te maken hebben. Net als hier op de dagdraad, mensen stellen nu uit tot na de feestdagen. Sterkte daar in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden