Spring naar bijdragen

Dinsdag 18-12-2012


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk Bor dat ieder hier brengt wat die te brengen heeft

en haalt wat die te halen heeft

het is niet aan ons daar een oordeel over te vellen

indirect is alles drankgerelateerd

ook al staat er niet wat jij of ik zou willen lezen.

Net als in real life hebben we voorkeuren voor sommige mensen

en als ik naar mezelf kijk dan kan ik veel meer hebben van mensen

waar ik een zwak voor heb of een klik mee heb, dan met sommige anderen.

Terwijl iemand anders juist een voorkeur heeft voor iemand tegen wie ik misschien wel een aversie heb en aan wiens postings ik me weer stoor.

Zo vullen we elkaar lekker aan en blijft hetb spannend.

Zelfs in mijn gezin van herkomst was dat al zo. ik herinner me nog dat mijn vader

alles bijhield in een opschrijfboekje, zo bezeten was hij ervan dat hij iedereen

hetzelfde moest behandelen en vooral de een niets meer mocht geven dan de ander.

Toen vond ik dat eerlijk en juist. Nu denk ik: het feit dat hij dat boekje zo hard nodig

had bewijst dat hij vanbinnen toch voorkeuren had maar bang was daar naar te leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een waar woord Jane, mooi gezegt.

Dat dit zo is in RL is soms al lastig, maar moet je mee dealen.

Maar daar kunnen mensen zich niet verschuilen achter een nick-name en de spelregels die hier gelden omzeilen, zelfs met goedkeuring van.....

Als mensen dan hun rol spelen op een eerlijke manier, ach daar kan je je aan ergeren, is mij ook wel kwalijk genomen, is nie anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me voorlopig voor de laatste keer droog af want het is hier al een tijd helemaal geen veilig en helpend gevoel.

En Akelei, dit doet de deur dicht, dat je zelfs hier nog gaat zitten stoken over de rookdraad.

*

Helaas zijn er nu, behalve Haddock en Erik en ik niet echt nwe stoppers daar, dus moeten we wel met elkaar communiceren.

Of mag dat ook al niet meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: gwen



Lieve Bor, Aakie..
Het is ook zwaar.
Laten we dan zacht zijn voor elkaar hier.
Steun geven en ontvangen.

Kunnen vertellen wat er speelt...
Veilig voelen.
quote>


Knap hoe jij zo dikwijls wijst op dit soort punten EN zelf het goede voorbeeld neerzet over hoe je een positieve sfeer neerzet. Vooral op grimmige avonden kan je daarin lekker vasthoudend zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@iedereen,

Ik ben vanavond bezweken,

de avond van de terug-kom-avond van de "Voluit Leven" cursus, en ik trek het niet.

Voor het eerst sinds 19 november trok ik een fles rode wijn open en heb ik vier glazen gedronken.

Nog steeds piept een stemmetje dat het niet uitmaakt, dat ik genoeg heb geleden, maar ik had immers het besluit genomen dat dat niet een helpende gedachte is.

Stom, stom, stom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...