AlbertRemmo Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Goedenavond allemaal Lissy welkom Lidia, als je ergens mee zit of ergens over wilt praten begin je toch te typen voor je de draad helemaal hebt gelezen? Je kan gewoon invallen hoor, daar word ook wel op gereageerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 ohoh Oooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Ikke snap diesel. Dat is al heel mooi toch. En idd alert blijven, is ook goed. Ik ben weer weg mensen, kom zeker nog terug:D Ooohhhooo wat Igor, geen woordjes meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 ik zie SMIKKIE smikkie hoe was het op het zwembad??????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 En, flubberde het zwempak ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Originally posted by: Sofie@Smikkie,Je bent toch ook lief. Die dame zegt jou gewoon de waarheid omdat je niet zo luistert herhaalt ze dat zo vaak.quote> Haha, die vin ik leuk.SMIKKIE; LUISTEREN!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 mooi smik. niet onderuit gegaan dus? ouwe mensen en kleine kinderen zeggen de waarheid smikkie. en ik geloof dat je heel heel heel soms wel lief kunt zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 nou misschien had ie z'n zwembroek wel een beetje hoog opgetrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 ik ga mee aak, misschien sla ik ook nog wat aan de haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 maar eerst ga ik bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Ik herrinner mij mijn badjuf nog. Helga Ze kon schreeuwen als een bootwerker en met die badmuts op leek ze op het michelinmannetje. O ja, ze was van duitse komaf. HEY DU, GHET UIS DAS GROSE MENSCHEN BAS!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 We komen de kerst wel door Akie. Het zijn maar 2 dagen. Ik zal mijn kleine meid ook heel erg missen, en mijn ex ook, maar heb ook geen zin om naar familie te gaan. Maar zoals gezegd, die dagen gaan ook weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Nu las ik toch echt: maar eerst ga ik behangen.... Tja. Oh zo lelijk, zo'n te hoog opgetrokken zwembroek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 @lissy: Welkom meid en sterkte! @smik: Way to go! @allemaal: goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Bye, bye mixer, welkom stamper! veel lekkerder voor je stamppot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Mijn excuses Lidia, het leek inderdaad wel een dierenforum hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 je maakt mij aan t lachen, johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Welkom Lissy, ik zie dat je je draai al zo'n beetje gevonden hebt. Ik wens je veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 't Was een rustige dag, vooral veel informatie gelezen. Dat zal zo wel blijven de eerste tijd. Mijn naaste collega is wel erg druk - vermoeiend eerlijk gezegd. Ben dan vroeger van werk vertrokken om onze pup terug naar het asiel te brengen. Veel zal ik daar niet meer over melden op de dagdraad, maar wil wel even zeggen dat het heel pijnlijk was. Ik hoop dat ze snel een goede nieuwe thuis vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Welkom op ons forum Lissy ik ga na het journaal even alles bijlezen. Heerlijk naar de sauna geweest en super relaxed nu, en een lekkere prak boerenkool voor mn neus:P, met worst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Wow, Smikinlove dus, leuk. Jen, pfff, wat verschrikkelijk moeilijk wat je hebt moeten doen. Maar het kon niet anders. Heb een beetje terug gelezen wat er is gebeurd, en echt, deze 'strijd' moet je niet aan willen gaan. Wat verschrikkelijk moeilijk en verdrietig, maar echt, heel goed van je. En de pup zal vast een prima huis gaan vinden toch? Waarschijnlijk bij mensen die geen andere hond hebben, niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Ach Smikkie, ik heb die lijst ook gezien op facebook. Geen idee of de bedragen kloppen. Maar... wat moeten we ermee? Misschien gewoon maar doen wat wij zelf kunnen om 'te helpen'"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 @Sofie, Beter geen geschenk of kaart dan een fles champagne die ik vandaag ontving van mijn verzekeringsagent. Nu zit ik met het probleem dat a) ik gestopt ben met alcohol en de voedselbank er niets aan heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 @Smik, Ik zou hem graag cadeau doen aan mijn buurvrouw, maar misschien zoekt ze er dan wat achter. Een kerstgedachte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 @Smik, Ik neem het risico maar niet, ze zegt nu al tegen onze zoon dat ik zo lief naar haar zwaai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden