AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Originally posted by: RudyLijkt op het verhaal van Soothe die zijn hond manieren leert door in zijn neus te bijten.quote> lees ik toch marineert:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 mijn hond heeft geen eten vandaag... ach laat ook maar ik ga te bed... VLOEK..zooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 hoezo niet Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Knuffie van harte gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 wat denk je zelf?? omdat de centen op zijn??...morgen weer! maar laat maar, ik had het niet moeten plaatsen...sorry. welterusten voor later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Heb je ook geen brood met bouillon blokje of iets dergelijks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Lenie succes, maar zou wel over die andere hond dan nadenken meiz, hou je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 die word gesponserd Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 maar ook dan in DA en andere onverwachte kosten, naast die van je eigen hond ook nog eens ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 ja misschien heb je nog wel iets van pasta in huis Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 De hond is 'n roedeljager/aaseter van nature, voor zover je van de natuurlijke hond kan spreken. Die kunnen dagen zonder. Is er wel wat, dan is het scrunch scrunch scrunch. Daggie niks is iks nie errug. De niksvanhondenwetert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 nee Hannah!!! dat wil en doe ik niet. wat is 1 dag???? ze komt niets te kort hoor en die DA.... dat zien we tzt wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 als je hier s avonds bij de beenhouwer restjes vraagt dan krijg je die gratis. ook oud brood bij de bakker. zijn zelfs ook mensen die dat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Dag allemaal, Het zit hier niet mee! De kerstboom zit in de standaard, min of meer recht, maar de standaard die we hadden brak! Moesten we dus eerst weer een nieuwe kopen. Nu is er iets mis met de kerstversiering. Die we hadden is onvindbaar. Misschien ergens op de vliering nog een verstopte doos?? Manlief is gefrustreerd naar sporten gegaan en ik ga proberen een te kleine versiering te gebruiken. Oase ligt in het water voor 6 kerststukjes. Nog geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Maar: ik drink niet! @ Bollie: fijn dat je weer op de been bent. @ Lenie: rotbericht joh. Ik hoop dat de man van je moeder oud wordt zonder hieraan te overlijden. Met prostaatkanker gebeurt dat ook heel vaak. Mijn hond lustte ook graag droog brood. Het is niet wat je hem gunt, maar als hij zijn maag maar vol heeft. Tot vanavond maar weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Voor 5 cent kaantjes voor de hond, slager, maar niet zo hard als de vorige keer, want dan lust m'n vader ze niet! Pietje Bell's boezemvriend Peentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Originally posted by: Lenienee Hannah!!!dat wil en doe ik niet.wat is 1 dag????ze komt niets te kort hooren die DA.... dat zien we tzt wel..quote> 1 dag is ook nie ernstig, zelfs wel goed voor sommige, maar jij kwam er zelf mee.Daarnaast tzt is beachelijk als je daar geen rekening mee houdt, zeker een hond daarvandaan met miss spijsverteringd problemen, die ook ontwormt moet blijven worden en tegen andere parasieten beschermt en al de andere dingen die je zelf ook wel weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Poeh lijkt me vreselijk Lenie om geen eten meer te hebben voor je dier. Ik weet ook niet hoe je dat nu zo gauw op moet lossen. Ja je hebt al heel goedkope blikken voer en dat met wat rijst kan ook nog wel hoor. Maar als het dier beter gewend is zal die dat ook niet zo makkelijk eten. Kun je ook niet bij iemand wat lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 ik ben weg.... had m'n **moeten houden.. mijn excuus daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Originally posted by: Hannah1Heeft jouw hond geen vaste tijden van eten Haddock,net zolang dreinen tot ze het krijgen.quote> Zeker heeft ze vaste tijden, ongeveer, in ieder geval 2 keer per dag, meestal toch.Zonder flauwekul: meestal 'smorgens en tegen de avond, maar zeker geen vaste tijden, en niet altijd hetzelfde voer.En dreinen werkt hier niet, met de jongens en de hond.De wouldbestandvastige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Heel mooi, weet eenieder waar ie aan toe is. Tot het anders gaat. De blauwgedrukte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Originally posted by: Hannah1Mijn hond is ingesteld op vaste tijden te eten.Weet iedereeen waar die aan toe is.Daarna geen gedram meer.quote> de mijne ook...soms niet..so be itheb ik ook last van.zo is het...dat zeg ik... ik had m'n mond moeten houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Nou Lenie ik denk juist dat het goed is dat je je mond opengetrokken hebt. Het zijn toch een hele hoop zorgen die je deelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 hier zijn geen vaste eet tijden, niet voor hond niet voor mensen. hond krijgt wel bepaalde portie per dag meestal over twee keer verdeeld. anders blijft ze eten. hond krijgt ook alleen eten op haar eetplaats dus geen gezeur als anderen op andere plaatsen en/of andere tijdstippen eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 was je ziek Bollie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 lenie, je mag toch delen wat je bezig houdt? Ik vind het nogal wat namelijk, geen geld hebben om eten te kopen. Of het nu voor je dier is of voor jezelf, pijnlijk en verdrietig. Verder weet ik niet zo goed wat te zeggen wel dat ik het erg vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden