Spring naar bijdragen

Woensdag 19-12-12


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Het zit hier niet mee! De kerstboom zit in de standaard, min of meer recht, maar de standaard die we hadden brak! Moesten we dus eerst weer een nieuwe kopen.

Nu is er iets mis met de kerstversiering. Die we hadden is onvindbaar. Misschien ergens op de vliering nog een verstopte doos??

Manlief is gefrustreerd naar sporten gegaan en ik ga proberen een te kleine versiering te gebruiken. Oase ligt in het water voor 6 kerststukjes. Nog geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Maar: ik drink niet!

@ Bollie: fijn dat je weer op de been bent.

@ Lenie: rotbericht joh. Ik hoop dat de man van je moeder oud wordt zonder hieraan te overlijden. Met prostaatkanker gebeurt dat ook heel vaak.

Mijn hond lustte ook graag droog brood. Het is niet wat je hem gunt, maar als hij zijn maag maar vol heeft.

Tot vanavond maar weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lenie
nee Hannah!!!
dat wil en doe ik niet.
wat is 1 dag????

ze komt niets te kort hoor

en die DA.... dat zien we tzt wel..

quote>


1 dag is ook nie ernstig, zelfs wel goed voor sommige, maar jij kwam er zelf mee.
Daarnaast tzt is beachelijk als je daar geen rekening mee houdt, zeker een hond daarvandaan met miss spijsverteringd problemen, die ook ontwormt moet blijven worden en tegen andere parasieten beschermt en al de andere dingen die je zelf ook wel weet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh lijkt me vreselijk Lenie om geen eten meer te hebben voor je dier.

Ik weet ook niet hoe je dat nu zo gauw op moet lossen. Ja je hebt al heel goedkope blikken voer en dat met wat rijst kan ook nog wel hoor. Maar als het dier beter gewend is zal die dat ook niet zo makkelijk eten.

Kun je ook niet bij iemand wat lenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
Heeft jouw hond geen vaste tijden van eten Haddock,
net zolang dreinen tot ze het krijgen.

quote>


Zeker heeft ze vaste tijden, ongeveer, in ieder geval 2 keer per dag, meestal toch.

Zonder flauwekul: meestal 'smorgens en tegen de avond, maar zeker geen vaste tijden, en niet altijd hetzelfde voer.
En dreinen werkt hier niet, met de jongens en de hond.

De wouldbestandvastige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier zijn geen vaste eet tijden,

niet voor hond niet voor mensen.

hond krijgt wel bepaalde portie per dag meestal over twee keer verdeeld.

anders blijft ze eten.

hond krijgt ook alleen eten op haar eetplaats dus geen gezeur als anderen op andere plaatsen en/of andere tijdstippen eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...