huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Das heel fijn dat hij geen pijn heeft en dat hij er eigenlijk niks van merkt Dat stukje wat je erbij toevoegd zou mij ook afschrikken toch door rustig door te lezen word word het wel duidelijk dat je er echt oud mee kunt worden en er zelfs nog medicatie voor is mocht hij klachten krijgen Maar het voornaamste is dat hij thuis kan blijven En dat is voor veel oudere mensen heel belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Er zijn blijkbaar 2 soorten leukemie. Een waar je nauwelijks last van hebt. En een die behandeld moet worden. Niettemin klinkt het allemaal wel ernstig. Lenie hou je taai, het hangt voor een groot deel van de medische wetenschap af hoe het zich verder ontwikkeld. Veel kun je daar niet aan bijdragen. Hooguit je moeder eens een stevige knuffel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 @lenie en tuurlijk heeft je moeder het er moeilijk mee.. Jij bent net zo hard geschrokken als toen zij het bericht kreeg En tuurlijk speelt ze dat...mensen houden zich vaker groot Ook jou moeder heeft even de tijd nodig om het te verwerken net als jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 hij moet morgen voor een "uitgebreid"onderzoek, dus dan weten we meer. en tot overmaat van ramp is m'n hond ( zo lekker met de feestdagen) ook nog loops geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 @ Rudy... dat doe ik hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 dank jullie...ben het even kwijt. ik ga nog maar eens dweilen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Geen dank... Ik ga ook weer verder met het dagelijkse leven..bloemkool,aardappels en gehaktbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 doe m'n best Aak... maar godohgod, wat heb ik het moeilijk nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Lenie, meeleven met een ander is warm. Maar hou voor je eigen gezondheid in de gaten dat je niet gaat mee lijden.. dat slaat al gauw om in zelfmedelijden met alle mogelijke gevolgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Hai Akelei. Ja, het gaat me goed. Ben nu ruim vier jaar clean en volop bezig mijn leven een richting, een uiterlijk én inhoud te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Das een geweldige combinatie Huttula. Uitje niet vergeten hoor? En niet vergeten het vet van de gebraden gehakt over de piepers te scheppen. Mag wel voor een keertje. Eet smakelijk. Oh ja snufje kerrie over de bloemkool en vers gehakte peterselie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Hello Koh. Fijne feesten samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Klep dicht Machien op slot Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Dank je, Rudy. Jullie ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Goedemiddag, Kohtje, dank voor je posting. Mooi verwoord hoe niet alleen de alcoholist lijdt maar dat ook de familie meelijdt aan deze verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Rudy, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Lenie, wat een naar bericht. Strekte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 een goedemiddag allemaal. @Lenie: schrik! logisch dat je van slag bent.. @kohtje: aangenaam. Wat een triest, maar ook prachtig verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Na mijn uitglijder van gisteravond zit ik weer stevig in het zadel. Vooral de tip van hier, wees mild voor jezelf, heb ik mij ter harte genomen. Ik heb dan ook geen erge spijt ofzo, het is zo gegaan, niet meer, niet minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 tis helemaal stil gevallen hier, dan zet ik de pan maar op voor de spaghetti, eet smakelijk iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 vroeg me af..... zijn er meer mensen die alleen zitten met deze dagen. Ergens bevalt het me goed, heb veel te doen en het voorkomt confrontaties met drank enzo... maar een paar keer per dag vliegt het me zoooo aan.... Dat heb ik niet in de zomer en pech was natuurlijk dat ik de stekker uit de opleiding moest trekken en een punt achter een relatie heb gezet.... Maar wordt er wel gestoord van gewoon...... nou ja... bijna de kortste dag, dan gaan de dagen weer lengen gelukkig pffff..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Originally posted by: erik Originally posted by: BamBamToen ik kind was kon ik dat niet en hoefde ik dat niet. Dingen die me als kind overkomen zijn ervaar ik niet als mijn verantwoordelijkheid. Nu ik ouder ben leer ik te dealen met al die gevoelens die ik in me heb. Veel zaken hadden mijn ouders anders moeten doen. Maar dat deden ze niet. Nu begrijp ik dat zij soms ook maar wat deden en niet wisten hoe ze het anders moesten doen. Ik ben wel beschadigd uit die kindertijd gekomen.Moet ik nu nog met een vingertje wijzen naar mn ouders? NEE. Ik ben verantwoordelijk. Mag ik nog huilen en verdriet hebben. JAZEKER wel. En dat heb ik soms ook nog.quote> Hier zit toch een tegenstrijdigheid in toch? Of bedoel je het dat wat er toen gebeurde niet je verantwoordelijkheid is maar je huidige geluk wel jou verantwoordelijkheid is. Zo zou ik er over denken; ouders blijven verantwoordelijk voor wat er gebeurd is met hun kinderen toen ze kind waren maar wij als volwassenen moeten ons eigen leven zo mooi mogelijk maken. Niemand anders is er voor ons eigen geluk behalve wij zelf. Hoe we omgaan met de gegeven situatie en er het beste van maken lijkt me idd onze verantwoordelijkheid en dan is wijzen naar betrokkenen van vroeger voor het huidige geluk niet functioneel en het lijkt de verantwoordelijkheid weg te nemen dat een ieder voor zichzelf er het beste van moet maken. Bedoel je het zo ongeveer?quote> Bb says: Yep Erik, mooi omschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Goeie avond allemaal, Ik ben er weer hoor en het gaat wat beter met me. Denk dat ik toch iets verkeerds gegeten heb. Ben gisterenavond om 20.30 naar bed gegaan en er vanochtend om 9.00 uit gekomen. Nog wat last van m'n maag maar verder gaat het gelukkig weer. Ja en dan denk ik vaak, ik heb een hele hoop films en als ik een keer ziek ben ga ik ze lekker bekijken, Lekker toastjes maken, een groot glas cola enz. nou mooi niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Ik ben er weer Hannah. Moest vanochtend aan jouw onderschrift denken. "Doe toch eens rustig.";) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Ha Tante Bollie, nou fijn dat je niet zo ziekkies bent hoor, maar kan best vanavond hoor: toastjes, drinkje en filmpie toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden