Spring naar bijdragen

Woensdag 19-12-12


Diesel

Aanbevolen berichten

Das heel fijn dat hij geen pijn heeft en dat hij er eigenlijk niks van merkt

Dat stukje wat je erbij toevoegd zou mij ook afschrikken

toch door rustig door te lezen word word het wel duidelijk dat je er echt oud mee kunt worden

en er zelfs nog medicatie voor is mocht hij klachten krijgen

Maar het voornaamste is dat hij thuis kan blijven

En dat is voor veel oudere mensen heel belangrijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er zijn blijkbaar 2 soorten leukemie.

Een waar je nauwelijks last van hebt.

En een die behandeld moet worden.

Niettemin klinkt het allemaal wel ernstig.

Lenie hou je taai, het hangt voor een groot deel

van de medische wetenschap af hoe het zich verder

ontwikkeld.

Veel kun je daar niet aan bijdragen.

Hooguit je moeder eens een stevige knuffel geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das een geweldige combinatie Huttula.

Uitje niet vergeten hoor?

En niet vergeten het vet van de gebraden gehakt

over de piepers te scheppen.

Mag wel voor een keertje.

Eet smakelijk.

Oh ja snufje kerrie over de bloemkool en vers gehakte peterselie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vroeg me af.....

zijn er meer mensen die alleen zitten met deze dagen. Ergens bevalt het me goed, heb veel te doen en het voorkomt confrontaties met drank enzo... maar een paar keer per dag vliegt het me zoooo aan....

Dat heb ik niet in de zomer en pech was natuurlijk dat ik de stekker uit de opleiding moest trekken en een punt achter een relatie heb gezet....

Maar wordt er wel gestoord van gewoon......

nou ja... bijna de kortste dag, dan gaan de dagen weer lengen gelukkig pffff.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: erik
Originally posted by: BamBam
Toen ik kind was kon ik dat niet en hoefde ik dat niet. Dingen die me als kind overkomen zijn ervaar ik niet als mijn verantwoordelijkheid. Nu ik ouder ben leer ik te dealen met al die gevoelens die ik in me heb. Veel zaken hadden mijn ouders anders moeten doen. Maar dat deden ze niet. Nu begrijp ik dat zij soms ook maar wat deden en niet wisten hoe ze het anders moesten doen. Ik ben wel beschadigd uit die kindertijd gekomen.
Moet ik nu nog met een vingertje wijzen naar mn ouders? NEE. Ik ben verantwoordelijk. Mag ik nog huilen en verdriet hebben. JAZEKER wel. En dat heb ik soms ook nog.
quote>


Hier zit toch een tegenstrijdigheid in toch? Of bedoel je het dat wat er toen gebeurde niet je verantwoordelijkheid is maar je huidige geluk wel jou verantwoordelijkheid is. Zo zou ik er over denken; ouders blijven verantwoordelijk voor wat er gebeurd is met hun kinderen toen ze kind waren maar wij als volwassenen moeten ons eigen leven zo mooi mogelijk maken.

Niemand anders is er voor ons eigen geluk behalve wij zelf. Hoe we omgaan met de gegeven situatie en er het beste van maken lijkt me idd onze verantwoordelijkheid en dan is wijzen naar betrokkenen van vroeger voor het huidige geluk niet functioneel en het lijkt de verantwoordelijkheid weg te nemen dat een ieder voor zichzelf er het beste van moet maken.

Bedoel je het zo ongeveer?quote>



Bb says: Yep Erik, mooi omschreven.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal,

Ik ben er weer hoor en het gaat wat beter met me. Denk dat ik toch iets verkeerds gegeten heb. Ben gisterenavond om 20.30 naar bed gegaan en er vanochtend om 9.00 uit gekomen. Nog wat last van m'n maag maar verder gaat het gelukkig weer.

Ja en dan denk ik vaak, ik heb een hele hoop films en als ik een keer ziek ben ga ik ze lekker bekijken, Lekker toastjes maken, een groot glas cola enz. nou mooi niet dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...