AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hoi allemaal, Buikje heb ik niet meer, weet niet hoe het komt, oke het is geen wasbordje maar mijn buik hangt niet over mijn riem heen (verder heb ik niks aan:D) nee ook geen sokken. De Noordzee heeft geen zin nu Jane:heart: daarvoor was het doel 50 worden en 1 jaar droog. 50 worden kan ik nu wel op mijn buik(je) schrijven, maar met 1 jaar droog wil ik dat niet. Ik wil gewoon 2013 niet drinken!!!!!!!!! Ik loop al heel veel, maar met dat stomme gerook jog ik nog geen 2 meter. Ik heb al moeite met de trap, vooral op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Marjo, nuver wicht. Hoezo ben je nu al de hele tijd aanwezig? als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Originally posted by: jane4ha ha Had en ik zijn het eens lees ik nunu jij nog ARen ik meen dar Erik de Noordezee weer in wil:Dquote> Ja dat ben ik zeker nog van plan. Bij deze dus even een poll om te kijken wie er nog meer zo gek is. Wie heeft er nog meer zin om 01-01 heel fris te beginnen met een nieuwjaarsduik?(Zandvoort is voor mij het makkelijkst maar bij veel interesse wil ik best reizen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ben blij dat mijn ballen van plastic zijn zeg. Mijn katten vinden ze ontzettend leuk. En de glazen ballen van mijn schatje heb ik bovenin gehangen, daar kunnen ze lekker niet bij, daar ben ik zoooooo ontzettend zuinig op. Moet je nagaan, de kinderen hadden ze al weg gegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Akelei? Ja, AR ook nog gezien ( ? ), op afstand. Maar toen was het mooi weer, daar zit verschil in. Het was echt niet mooi weer en hartstikke koud 2010, vraag Jane maar effe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Erik, het is zeker de moeite waard om het een keer mee te maken. De hele hype er om heen is wat minder vind ik. Ik ben in Scheveningen geweest op 1 Januari 2010 met een paar mede forummers, diegenen zijn niet meer op het forum op Jane na en die heeft het lekker warm gehouden met Will terwijl ik lag te duiken. Het is echt een hele mooie ervaring, maar de weg naar het water en roken, was ik al zonder lucht bijna, dat viel me tegen. Maar voor iemand die niet rookt zou ik zeggen ervaar het, want het is echt wel gaaf om te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik wil alles behalve een nieuwsjaarduik, krijg ik een hartverzakking van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 valt reuze mee Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Voor iedereen die de overweging heeft zeg ik DOEN. Het is gewoon heel gaaf om te doen en mee te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 pardon AR Jane die heeft het lekker warm gehouden met Wil????? selectief geheugen zeg ik ben naast jou de zee ingerend berekoud, min 15 of zoiets?? we zagen nog een meisje in een iniminie bikini die als een kerstboom was opgetuigd het water inrennen voor ons, weet je dat dan niet meer? Wil heeft op onze kleren en spullen gepast en die bleef ook lekker warm aangekleed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 en Smik te oud???? :D:D:D:D:D:D:D ja van geest dan zekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Oh ja dat was ik even vergeten Jane Waarschijnlijk had de kou van het water toch meer impact op mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Maar het was echt wel koud toen hè Jane? Isa was er bij en nog een vrouwtje waar ik nu zo even de naam niet van weet die had thee bij zich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ari was dat, en ja het was berekoud dat heb je goed onthouden:D en we moesten heel lang in de rij eer we bij het strand konden, dat vond ik nog het ergste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 goedenavond. Ik lees net van geschreven voorstel, ik bedank echter Erik! Ik denk dat ik acuut zink! Heb een mega hekel aan water en kou. Vind diegenen die wel gaan, echter wel superdapper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ja Ari gaaf wijf ook Ben benieuwd hoe het gaat met haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Was best wel hectisch toen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik wilde er net naar vragen Smik, maar durfde niet. Is het een beetje rustig daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Da's mooi gezegd. Ik hoop dat het goedkomt tussen jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 trusten smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ik duik ook m'n bedje in. weltrusten allemaal en morgen weer nuchter op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 't is stil op internet Hier dus ook iedereen naar bed Bommetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 John Doe is online. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Allemaal welterusten Voor wie het moeilijk heeft: heel veel kracht toegewenst!! Ons gezamelijk doel Vrij van alcohol Voor vandaag weer gelukt Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik geloof niet dat Johndoe ken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden