Diesel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ja jij ook hoor Aakie voor jou een *kerst:present:* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hier is 't parelhoen net de oven ingeschoven, en gaat de eendenborst zo in de pan! De kastleeghaler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Alle mede frummers fijne dagen toegewenst! Dat er bij iedereen toch een warm licht mag schijnen. Voor wie het moeilijk heeft een warm Uit de grond van mijn hart; het beste voor iedereen. Liefs, Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen allemaal.Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn manneke is overleden. Ik voel me niet rot of zo, absoluut niet maar vind wel dat de tijd zo hard gaat.Die dag niet gedronken en alles heel bewust mee gemaakt. Dat is zo belangrijk omdat ik niet meer zit met onverwerkte gevoelens maar die dag alles geuit heb. Dus met een schone lei verder kon.lieve BolletjeHeel veel sterkte deze gedenkwaardige dag!!Mijn moeder was 24 dec. jarigdus voor mij ook een gedenkdag!!liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Nou lieve Trui, wat zal je moeder dan trots zijn als jij de kerstdagen droog doorkomt hé? Want ik geloof dat overledenen ons toch altijd een beetje in de gate houden;) Hoe is het nu met je? lukt het allemaal nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Bol:heart: een mooie avond voor je even stil staan bij wat was en door met wat is en wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Dat stil staan gebeurd zo'n beetje de hele dag door Jane. De zware tijd die ik heb gehad met J. en wat ik nu allemaal heb. Volgens sommigen heb ik niet veel, ikzelf vind dat ik heel veel heb, een lekker huisje, lieve dieren, Olle die de hele dag loopt te roepen "Bol ik hou van jouwww, en de tevredenheid die ik iedere dag ervaar, en dat vind ik genoeg om een gelukkig leven te leiden. Is het met je dochter al weer wat beter na van de week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hier een ovenschotel op kerstavond. Prettige kerstavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 @borretje, prachtige kerstgedachte, ik word er stil van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ja Bol, met haar gaat het goed. We hebben vanmiddag bloemen uitgezocht voor haar introduktie bij haar "schoonmoeder" en ze is nu met hen naar de Kerstmis. Spannend dus voor hun, maar wel eel leuke stap. En dat was een mooie gelegenheid om bij te praten. Haar vriendin had gisteren een hele nare zelfdoding moeten aanschouwen en die heeft zij gisteren opgevangen. Heel heftig verhaal en toen was napraten over drank en feesten niet aan de orde natuurlijk. Voor de vriendin de 2e keer al en net 21, wat vreselijk he. Werkt op de pier in Scheveningen en dat schijnt een hele gewilde plek te zijn. En als ik dan in dat licht kijk naar wat wij op ons bordje hebben, dan is dat peanuts. En net als jij ervaar ik dagelijks hoe rijk ik ben juist met die kleine maar oh zo kostbare dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: JohnDoeIk krijg er dan wel geen uitslag van maar ga heel raar doen..quote> Ja en dan moet je echt gaan opletten John.4 dagen droog. Heel knap werk joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 O Jane das verschrikkelijk zeg voor zo'n jonge meid. Maar erg fijn dat je dochter er voor haar is. Maar wat spannend voor haar om haar schoonouders te gaan ontmoeten. Weet nog dat ik dat bij J. z'n familie ook moest. Ik zweette peentjes. Allemaal academici, en daar kwam de Bolle aan in spijkerbroek en slobbertrui. Maar het is allemaal goed gekomen hoor. Ach joh en het is nog een jonge meid, dat gaat vaak toch wat makkelijker. Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Bor, jij ook alle goeds gewenst deze dagen. Ik zat net zo'n beetje te mijmeren, kerst een speciale tijd voor velen. Dit jaar wordt het mijn derde kerst zonder alcohol na mijn terugval. Als ik dan zo de laatste jaren de revue laat passeren is er waanzinnig veel gebeurd in mijn leven. Heel veel goeds en ook verdrietige gebeurtenissen en juist nu voelt dat dan voor mij weer even "extra". Ook denk ik aan de kerst van vorig jaar, wat vond ik het lastig en wat heb ik hier een lieve woorden en steun ontvangen. Op een virtuele manier ben ik hier de dagen door geholpen en dat vind ik nog steeds het mooie van dit forum. Af en toe barst de bom en is er onenigheid maar als het er werkelijk op aan komt en je staat er zelf voor open, is er altijd wel iemand met een luisterend "oog". Dit vind ik fijn om te delen op deze kerstavond, velen hier ken ik alleen virtueel, een paar mensen heb ik mogen ontmoeten en daar zijn mooie contacten en vriendschappen uit ontstaan. Dank jullie wel. Dit wilde ik even gezegd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Goedenavond allemaal, Op deze Kerstavond doe ik ook maar even een verhaal komt rechtstreeks uit mijn hart en mond. Wat is de drank toch een venijnig iets helemaal met deze dagen Voor alci`s geldt in dit geval geen drup, niets Dan is eventueel de ontwenning nog te dragen. Het valt me op, op ADB Ieder heeft een eigen leven buiten de ontwenning om valt het ook dikwijls niet mee Dat de forummers er over schrijven is dan een gegeven Vrede op aarde? Waarom alleen met Kerst? Laat elkaar hier in hun eigenwaarde We gaan toch allemaal al voor het uiterst? Liefde is hier genoeg we weten wat ons parten speelt en hebben nog heel wat voor de boeg Denk eerst eens 2 X na voor je over een medeforummer oordeelt. Ik wens alle forummers hele fijne droge feestdagen Ik inclusief Mocht het moeilijk worden, inloggen en om HULP vragen Ik heb jullie dicht bij m`n hart en lief:heart:. Maak er wat van deze dagen, probeer te genieten!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Luitjes van het forum, Allemaal een (zo vredig moelijke) kerst toegewenst! Tina, wat een mooie posting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: PrimulaLuitjes van het forum,Allemaal een (zo vredig mogelijke)kerst toegewenst!Tina, wat een mooie posting!quote> aanp: typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Priem, jij ook mooie dagen. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 En dank je Tutti;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Albert, heb het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: Primula Originally posted by: PrimulaLuitjes van het forum,Allemaal een (zo vredig mogelijke)kerst toegewenst!Tina, wat een mooie posting!quote> aanp: typefoutquote> Dat had ik al begrepen hoor;)Fijne dagen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Albert. Zet 'm op hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Marjo:heart: nuver wicht, Jij ook hoor, ik gun je zo graag het leven wat je wilt Fijne dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: albertinaAlbert.Zet 'm op hé!!!quote> Wat moet ik op zetten Tutti?Ik heb niks in huis om op te zetten:$Geniet van deze dagen Tina:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 allemaal fijne kerstdagen. maak er iets mooi's van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 hola frummers fijne kerst en een gelukkig maar vooral gezond 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden