lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Travel ik was toen ook al een aagje en het was in een vd mooiste sauna's t Gooi bij de Loosdrechtse Plassen ja en daar zie je wel eens wat he hij was incognito;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Fame....i wanne live forever...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Heb , bij wijze van uitzondering ook dat youtubefilmpje over de tabla gezien en gehoord. En idd, technisch zal het wel goed zijn, maar het brengt me niet zo ver dat oma Lidia op blote voeten in het zand en maanlicht gaat dansen. Geef mij mijn eigen tablaspelers, t.w. chauffeur en kok, maar. Sprak zij hautain. De AOWster zonder pensioentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Jane, incognito? - had ie zijn zonnebril op danB) Of een plaksnor op die toch losliet. Maar ik zou ook kijken hoor, tuuuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hihihi, Jane. Hoe kan Rob nu incognito? Mooie man, heb ik altijd gevonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Waar had ie die plaksnor dan? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 ok dan doen we deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wil ik ook wel weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Gwen hebben we het hier over Rob met het spleetje tussen de voortanden? Zo ja, mag je hem hebben. Gelukkig verschillen smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hihi, lidia. Privetablaspelers...baas boven baas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 deze kwam ik tegen bij het konijntje van Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja Rob met het spleetje! Jij hebt al een rob in een donker hutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Maya:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Sorry, Dinah, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Tot morgen Dinah! Geef Maya een knuffel van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Wie niet rijk is moet lief en slim zijn. Kom je een eind mee, helemaal in de woestijn. Zonder gekheid, is wel waar. Google eens op Witte Woestijn, zul je zien hoe mooi het is. En dan niet, zoals velen, even een ommetje, bezienswaardigheid bekijken, maar er 9 dagen in leven. En de zwarte woestijn en weet ik hoe het daar allemaal heet, dat boeit me niet zo, maar de schoon heid en leegte is soms overweldigend. Dan ben ik zelfs met stomheid geslagen en praten kan ik goed en woestijnen heb ik ook heel veel van gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Meisjes en Kirk, Ik ga dormire. Sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 allez deze dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Jalouze, Gwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 hier ook maar plasje plegen en naar bed anders krijg ik dat boek nooit uit slaap lekker Heintje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Het is wel Robberig vanavond. Rob Kamphues, Robbie Williams ( die niet gesignaleerd is in Mo na co), Rob de Nijs en Kirk wou eigenlijk een robbertje vechten of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 kan t niet laten hoor, deze ook http://youtu.be/3EWphzf0RTw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 oh Dinah er waren nog geen mobieltjes he anders had ik het je kunnen laten zien:) nu echt weg er moet wat te raden overblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Robbie W. is wèl gesignaleerd bij een NA meeting in am ster dam! Waarom denken jullie dat ik anders al die meetings afstruin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goh dames, jullie hebben het gezellig samen! Arme Kirk niet. Kop op Kirk, die feestdagen zijn zo voorbij. Ik vind trouwens dat je al een tijdje down klinkt. Is er iets bijzonders? Even op het arrensleedraadje kijken en ik hoop dat Kirky dan geantwoord heeft. Tot zo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden