lavendel1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 o Jen! ik ben zo blij voor jullie! maak er het beste van! ik zou er zo van gaan kwispelen Gwen, met een kolenkit slaan? ik hoop dat er geen kolen meer inzaten! ha die Frodo en VM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hey Lavendeltje, ook met jou alweer een tijdje geleden dat we samen hier waren. Ik lees , of probeer wel altijd iet of wat bij te lezen. Dus met jou gaat het wel goed toch he. (buiten de breuken dan hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 ach Nien, brabantse trekpaarden zijn al even sterk als onkruid, hé huhuhu ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hmmmmm die van de Kempen kunnen der anders ook wat van. we gaan elk jaar hier naar zo n trekwedstrijd kijken en weet je wat? De merries zijn veel sterker, en houden langer vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 @ JohnDoe: Ik dronk ook thuis teveel. Toen ik helemaal stopte heb ik gezegd dat ik medicijnen heb waarbij ik niet mag drinken. Dat is ook de waarheid, alleen hield ik me er daarvoor niet echt aan. Het wordt algemeen geaccepteerd, ook op vakantie bijv. waarbij men gewend was dat ik meedronk. Mensen zeggen soms ook dat ze morgen fit willen zijn, aan de lijn doen, of dat ze er niet goed tegen kunnen. Ik heb tegen enkele mensen de waarheid gezegd, maar het hangt erg van jezelf en je omstandigheden af of dat kan en of je dat wilt. Ik heb wel gemerkt dat mensen er snel aan wennen. In een vreemde omgeving is men helemaal niet geïnteresseerd in wat je drinkt, alcohol of niet. Succes in ieder geval! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ik ga bankhangen, eten en tv kijken en die drie kunnen tegelijk;) Truste voor straks:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Welterusten AR. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ook maar even bankhangen. Tot straks, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 goeie avond allemaal, er is geen dagpact dus een iets grotere drempel om op de dagdraad te schrijven... Ben blij dat ik niet drink en voel dat het er ook niet aan zit te komen. Er dienen zich nu wel andere dingen aan waar ik wat aan moet gaan doen, hoe geen idee nog... Heb de 29 ste een verjaardag en wil die nu eens uitzitten zonder weg te lopen voor drinkers..en het idee getriggerd te worden. Vind dat zo gek, ging eerste kerstdag naar een vriendinnetje, die trok gelijk een fles open. Zat zelf aan de koffie en de thee en hoewel ik er niet aan moest denken om mee te doen, kon ik er toch niet helemaal zijn, dus ben ook weer vrij snel naar huis gegaan... Gaby : Geweldig een jaar gefeliciteerd! :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 avond mensen... het gaat hier niet goed ( nee nee ik drink niet) 2 dagen voor de kerst begon mijn alvleesklier en m'n nieren weer op te spelen. dus ik sta weer stijf van de morfine. word het nog erger word ik weer opgenomen... toch de stress die het steeds veroorzaakt. zometeen maar lekker naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 wilde het even melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 denk het niet Hannah, mijn neef heeft vandaag een longtransplantatie gehad. het is erg spannend allemaal... vanmiddag lag hij alweer op de OK vanwege een bloeding. ik wil zo niet wakker gebeld worden dat..... pffff het vreet aan me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 niet echt wijffie... ik heb wel zwaardere in huis, maar daar wil ik niet aan....moet wel helder blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 maarja, m'n bed is verschoont...zo lekker wandelen met de hond. dan moet het lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Lytse bedankt voor je antwoord. Sterkte Lenie, balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Oei Lenie, och arme toch. Veel beterschap! Hopelijk slaap je goed seffens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 klopt Hannah, maar het zit toch in je achterhoofd he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Lenie, goh hopelijk hoef je niet weer opgenomen te worden. Sterkte. Je krijgt wel veel op je bordje! Een longtransplantatie van je neef, jeez. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 dank jullie.... ik ga aan de wandel nu...hoofd leeg laten waaien. truste voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 krekel, er is een apart draadje gemaakt voor het dagpact ik las dat je hiernaar op zoek was? lenie, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evita Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Bedankt voor het welkom, Frodo Vandaag iets vreemds gemerkt. Normaal gesproken heb ik toch minstens wel eens per uur een naar gevoel. Moet ik het een spasme noemen? Ik krijg dan een soort inwendige rilling en die verdwijnt met een halve of een hele borrel. Vanmiddag hadden we een kerstdiner verzorgd voor vriendinnen (en onszelf) en ik heb vier uren lang nauwelijks een probleem gehad. Een paar slokjes wijn, eigenlijk voor de gezelligheid. De 'zucht' naar jenever was weg. Ik zit nu weer achter mijn bureau in ons kantoortje, zoals meestal, en heb inmiddels weer drie borrels achter de kiezen om het hyperen te onderdrukken. Moeilijk te verklaren. Slaap fijn allemaal Evita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 weet je Gwen...ik kan niet eens naar hem toe...hij ligt helemaal in Groningen. nou ja...ik ben weg...toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Evita, zouden het toch ontwenningsverschijnselen zijn? Ik weet het niet hoor, maar het zou kunnen. Toen ik op het laatst de klok rond dronk kreeg ik hele heftige ontwenningsverschijnselen als er een paar uur niets ingekiept werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 En Evita... je onderschrift is zo waar. Dat heb ik zo ervaren... De helling werd steeds steiler en de bodem dieper. Geen houden meer aan... Toch wel! Nu ben ik hier, en nuchter! Dus er is een houden aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Is het alleen een inwendige rilling? Ik had "the day after" wel eens een echt spasme, soort van trekkingen. Die verdwenen met benzo's. bah, vies eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden