Spring naar bijdragen

donderdag 27 december


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ JohnDoe: Ik dronk ook thuis teveel. Toen ik helemaal stopte heb ik gezegd dat ik medicijnen heb waarbij ik niet mag drinken. Dat is ook de waarheid, alleen hield ik me er daarvoor niet echt aan.

Het wordt algemeen geaccepteerd, ook op vakantie bijv. waarbij men gewend was dat ik meedronk. Mensen zeggen soms ook dat ze morgen fit willen zijn, aan de lijn doen, of dat ze er niet goed tegen kunnen. Ik heb tegen enkele mensen de waarheid gezegd, maar het hangt erg van jezelf en je omstandigheden af of dat kan en of je dat wilt.

Ik heb wel gemerkt dat mensen er snel aan wennen. In een vreemde omgeving is men helemaal niet geïnteresseerd in wat je drinkt, alcohol of niet.

Succes in ieder geval!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie avond allemaal,

er is geen dagpact dus een iets grotere drempel om op de dagdraad te schrijven...

Ben blij dat ik niet drink en voel dat het er ook niet aan zit te komen.

Er dienen zich nu wel andere dingen aan waar ik wat aan moet gaan doen,

hoe geen idee nog...

Heb de 29 ste een verjaardag en wil die nu eens uitzitten zonder weg te lopen voor drinkers..en het idee getriggerd te worden.

Vind dat zo gek, ging eerste kerstdag naar een vriendinnetje, die trok gelijk een fles open. Zat zelf aan de koffie en de thee en hoewel ik er niet aan moest denken om mee te doen, kon ik er toch niet helemaal zijn, dus ben ook weer vrij snel naar huis gegaan...

:present:

Gaby : Geweldig een jaar gefeliciteerd!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond mensen...

het gaat hier niet goed ( nee nee ik drink niet)

2 dagen voor de kerst begon mijn alvleesklier en m'n nieren weer op te spelen.

dus ik sta weer stijf van de morfine.

word het nog erger word ik weer opgenomen...

toch de stress die het steeds veroorzaakt.

zometeen maar lekker naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het welkom, Frodo :)

Vandaag iets vreemds gemerkt. Normaal gesproken heb ik toch minstens wel eens per uur een naar gevoel. Moet ik het een spasme noemen? Ik krijg dan een soort inwendige rilling en die verdwijnt met een halve of een hele borrel.

Vanmiddag hadden we een kerstdiner verzorgd voor vriendinnen (en onszelf) en ik heb vier uren lang nauwelijks een probleem gehad. Een paar slokjes wijn, eigenlijk voor de gezelligheid. De 'zucht' naar jenever was weg. Ik zit nu weer achter mijn bureau in ons kantoortje, zoals meestal, en heb inmiddels weer drie borrels achter de kiezen om het hyperen te onderdrukken.

Moeilijk te verklaren.

Slaap fijn allemaal :)

Evita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...