Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 december


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

JD ook goedemorgen. je vraagt je steeds af wat je moet met de naam zuipschuit. gewoon niets.( je hebt je die naam zelf bezorgd) accepteren en laten zien dat die zuipschuit een droogstoppel aan het worden is waar de mensen weer respect voor krijgen.

je hoeft alleen die eerste te laten staan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ gwen, dan heb je BN in je familie rondlopen hé. De film was FANTASTISCH. Een van de beste uit de laatste jaren. Ogen zijn in tijden niet zoveel vochtig en lang geweest tijdens een film.

@ Gaby :moon::present::sun::D:rose:;):moon::moon::present::sun::D:rose:;):moon::moon::present::sun::D:rose:;):moon::moon::present::sun::D:rose:;):moon::moon::present::sun::D:rose:;):moon::moon::present::sun::D:rose:;):moon:

Dag bolliewollie :sun:

Ik mis fleurtje :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeimorgen allemaal,

wil geen spelbreker zijn maar Gaby was gisteren toch een jaar droog? Ik zou ook twee dagen uit mn bol gaan daar niet van...:D

in ieder geval felicitaties voor Dinah, Marcel en Marc!:moon::present:

Ik begin aan een bescheiden dag 20 en het gaat goed aan deze kant.. Moet niet aan drank denken, de vorige klap staat me te heftig bij.....

fijne dag!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Kameleon!

Ja ben de 24 nog naar de huisarts geweest en die heeft een spoedafspraak gemaakt met de oogarts om dingen uit te sluiten eventueel en me door te verwijzen naar een neuroloog.Ben erg duizelig en heb een waas voor mn ogen.

Ik ben het heel eng gaan vinden wat ik aant doen ben. De vijf dagen dat ik echt ziek was na die laatste klap heb ik echt wel doodsangsten gehad..

Soort van wake up call misschien.... ik wil dit niet meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt Kame ... mijn bloeddruk was 60-100 en heb daar veel last van..

Hoe lang heeft dat bij jou geduurd? Moest 2e kerstdag afhaken in het museum omdat ik de trap niet op en af kon zonder het idee flauw te vallen..

Heb de dokter overigens niet verteld dat ik een klap had gemaakt, omdat alles waar ik mee kom altijd bij voorbaat gekoppeld wordt aan drank en dat is bepaald niet altijd waar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...