igor Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 sofie......... nog meer oliebollen heb ik 1 januari tenminste een: voornemen de kilo's er weer afwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 JD ook goedemorgen. je vraagt je steeds af wat je moet met de naam zuipschuit. gewoon niets.( je hebt je die naam zelf bezorgd) accepteren en laten zien dat die zuipschuit een droogstoppel aan het worden is waar de mensen weer respect voor krijgen. je hoeft alleen die eerste te laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goeie morgen kanjers. Vandaag is Gaby :present:Een jaar droog:sun: Nou het lukt me niet om iets moois te maken maar het is wel heel erg gemeend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 GABY 1 heel jaar superwoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Nou, dadelijk gauw boodschappen gaan doen want schoonzus komt vanmiddag de kalfstong halen. Dus ga ik iets lekkers in huis halen. Jen, joepie de poepie zeg. Wat fijn joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Mogguh allemaal! Bedankt igor goed advies! zo nu lekker aan de pleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 ik drink decaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Gaby, goed gedaan!!!!! heb je gevolgd, wat heb je een strijd geleverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Bol, is de bruinebonen soep gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 * nu heb ik ook trek in een oliebol , maarja zo vroeg dan ben je daarna gelijk misselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 JD, welkom op het forum, heb respect voor jezelf, dat is gewoon het belangrijkste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Het wordt hier eindelijk licht, ik ga de hond even uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Heb hem op staan nu Kamé. Nu ff wat goeie rookworst van de ameH erin en dan maar laten trekken. Mmmmmmmm:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goedemorgen vanuit de haven luitjes. De koffie van Vonneke is idd TOP Snel ff teruglezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 @ gwen, dan heb je BN in je familie rondlopen hé. De film was FANTASTISCH. Een van de beste uit de laatste jaren. Ogen zijn in tijden niet zoveel vochtig en lang geweest tijdens een film. @ Gaby :rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose: Dag bolliewollie Ik mis fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hee Will heb je het over de film the impossible? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 goeimorgen allemaal, wil geen spelbreker zijn maar Gaby was gisteren toch een jaar droog? Ik zou ook twee dagen uit mn bol gaan daar niet van... in ieder geval felicitaties voor Dinah, Marcel en Marc! Ik begin aan een bescheiden dag 20 en het gaat goed aan deze kant.. Moet niet aan drank denken, de vorige klap staat me te heftig bij..... fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hoi Krekel, las dat je je zorgen maakt over je gezondheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hoi Krekel, Kame. 20 dagen is lang niet slecht hé krekel. Men moet ergens beginnen, en jij bent met een superstart toch maar mooi onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 He Kameleon! Ja ben de 24 nog naar de huisarts geweest en die heeft een spoedafspraak gemaakt met de oogarts om dingen uit te sluiten eventueel en me door te verwijzen naar een neuroloog.Ben erg duizelig en heb een waas voor mn ogen. Ik ben het heel eng gaan vinden wat ik aant doen ben. De vijf dagen dat ik echt ziek was na die laatste klap heb ik echt wel doodsangsten gehad.. Soort van wake up call misschien.... ik wil dit niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hoi Will, jij vaart met met vaste koers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hai Will, zie dat je sinds mei 2010 al op het forum bent. Hoe is t jou allemaal vergaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Heb ik ook last van gehad, dit kwam omdat de bloeddruk kelderde en ik nog verlagers slikte. Gelukkig is nu alles weer normaal, hoop van harte dat het voor jou ook meevalt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Will, heb je nog bootjes deze kant opgestuurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 klopt Kame ... mijn bloeddruk was 60-100 en heb daar veel last van.. Hoe lang heeft dat bij jou geduurd? Moest 2e kerstdag afhaken in het museum omdat ik de trap niet op en af kon zonder het idee flauw te vallen.. Heb de dokter overigens niet verteld dat ik een klap had gemaakt, omdat alles waar ik mee kom altijd bij voorbaat gekoppeld wordt aan drank en dat is bepaald niet altijd waar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden