Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 O jee, truitje, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 o Trui, hoe erg! ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Goedenavond iedereen, Truitje, hoe erg sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 truitje, kan je er nog iets over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik kan er verder niets over kwijt alleen dat we gebeld zijn en dat hij zwaargewond in het ziekenhuis ligt en zij op slag dood. Heb net foto,'s gezien op you tube Kan niet begrijpen wat er gebeurd is Wil heel graag een glas wijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 hey Truitje, hoe vreemd dat er nu reeds foto's zijn op youtube tja, dat glas wijn, heb je dat in je buurt? of is het slechts een idee? het is alvast een normale reactie dat je daar zin in hebt een oud patroon herhaalt zich goed dat je hier even langs komt neem eerst enkele grote glazen water ga even buiten als dat kan? wat was je relatie tot deze mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 We wonen allebei 38 jaar in de zelfde plaats en komen bij elkaar op verjaardag en tussendoor op visite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik heb wel wijn in huis en in mijn gedachten drink ik een fles leeg omdat ik niet wil voelen. Maar ik doe het niet echt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 o meid, dat is wel een echte schok, waar jij in belandt uit ervaring weet ik als je in schok bent, drank zelfs niet helpt dus hou het maar droog je zei, wij, dus ik ga er van uit dat je partner ook de klappen opvangt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Trui, ik denk aan je meis. Ik kan nu wel zeggen dat drinken niemand helpt, en zeker jezelf niet, maar je zal je wel verschrikkelijk voelen. We denken hier allemaal aan je meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Bedankt voor jullie steun!! Ik kan het nog niet begrijpen Ga nu naar bed, probeer te slapen Dag lieve mensen, bedankt allemaal Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Truitje wat een afschuwelijk nieuws. Ik wens je heel erg veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ook deze dag droog doorgekomen. En duik ook meteen mijn bedje in. Ik blijf het maar even melden want dat is mijn stok maar even achter de deur. Dat ik dat moet en dat ik het goed wil doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 is toch puur wiskunde Wijfie ;-) gaan: met volle maag en snel terug weg of thuis blijven en dan hoor je het wel achteraf? wat mot je daar trouwens?? :Disgust; slaapwel iedereen, ik kruip onder de wol anders ruik ik zo dadelijk de croissantjes van de bakker al Jen en Trui, courage, hé morgen alles opnieuw bekijken, voelen laat de slaap ons wat verdoven beter dan alcohol, oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Truitje:heart: slaap wel mensen:lips: elk met wat op ons bord samen delend samen helend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 @Borretje en Trui: geen emoticon te ontdekken, dus hier via mijn mobiel even een hartje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ben niet thuis namelijk, maar leef wel met jullie mee. Reageren via mob is echt ondoenlijk. See you tomorrow, Nightynight! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Kom me even droog afmelden. Truitje, wat een verdrietig bericht. Diana, goed gedaan:present: Die heb je weer in de pocket. Ga mijn mandje opzoeken en wens allen voor nu of strakjes welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goed borretje, te doen eigenlijk. Een beetje in between, snap je .. Moest dringend ff weg voor een schip Nu ook weer trouwens zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Truitje sterkte joh met zoiets onverwachts, sterkte en huilen mag of moet zelfs hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Sterkte Truitje. Verschrikkelijk nieuws. hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden